Komunikacja biznesowa z klientami i współpracownikami. Kierunek - Rozwój.
Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy
Komunikacja biznesowa z klientami i współpracownikami. Kierunek - Rozwój.
Numer usługi 2024/06/27/166693/2200598
840,00 PLN
brutto
840,00 PLNnetto
120,00 PLNbrutto/h
120,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa usługi to:
- menadżerowie i kierownicy zespołów,
- menadżerowie i pracownicy działów hr, hr partnerzy,
- właściciele firm i zarządzający firmami,
- pracownicy sił sprzedaży.
Projekt kierujemy do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy chcą:
- dostosować się do zachodzących zmian,
- poradzić sobie z sytuacją kryzysową w firmie,
- dowiedzieć się, jak unikać sytuacji kryzysowych w firmie,
- dowiedzieć się, jak reagować na oznaki pojawiającego się kryzysu,
- zapewnić swoim firmom dalszy rozwój,
- poprawić lub ustabilizować sytuację firmy,
- uniknąć potencjalnych sytuacji kryzysowych w przyszłości.
UWAGA: Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój (Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu).
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestników szkolenia przygotujemy do nowych wyzwań z jakim i mogą się mierzyć na rynku pracy. Szkolenie "Komunikacja biznesowa z klientami i współpracownikami" koncentruje się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, które są kluczowe w środowisku biznesowym.Główne zagadnienia, które będą omówione szkoleniu to:
* Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
* Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy.
* Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Szkolenie obejmuje zarówno teoretyczne aspekty komunikacji, jak i praktyczne ćwiczenia, które pozwalają uczestnikom na zastosowanie zdobytej wiedzy. Dzięki temu uczestnicy mogą doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne, co prowadzi do lepszej współpracy w zespole oraz efektywniejszej obsługi klientów. | Kryteria weryfikacji Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK.
Program
Program
I. WSTĘP DO KOMUNIKACJI
- Podstawowe pojęcia w komunikacji
- Spójność komunikatów
- Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą
- Rodzaje grup podczas wystąpień publicznych
II. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
- Praca nóg podczas wystąpień publicznych
- Praca rąk podczas wystąpień publicznych
- Mimika
- Intonacja wypowiedzi
- Komunikacja online z uczestnikami
III. KOMUNIKACJA WERBALNA
- Słowa mając moc – czyli jakich słów używać a jakich nie
- Zasady tworzenia komunikatów werbalnych
- Rodzaje komunikacji werbalnej
IV. ARGUMENTACJA I WYWIERANIE WPŁYWU
- Reguły budowania sympatii słuchaczy
- Psychologiczne triki komunikacyjne w biznesie
- Struktura komunikatów i wystąpień publicznych
- Atrakcyjne przedstawianie danych
V. TRUDNE PYTANIA OD UCZESTNIKÓW I OBIEKCJE
- Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami
- Trudne pytania od uczestników/grupy
- Sytuacje nagłe, niestandardowe
- Najczęstsze wyzwania podczas wystąpień publicznych
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Warsztaty - Komunikacja biznesowa z klientami i współpracownikami | Prowadzący Michał Szymański | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Michał Szymański
Trener, konsultant, specjalista ds. HR i programów szkoleniowych, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta, szkolenie kadry sprzedażowej oraz podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy korzystają z przygotowanych materiałów szkoleniowych. Prezentacje w formacie PDF wysyłane są na podany adres e-mail.
Informacje dodatkowe
Uwaga: Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek–Rozwój.
Projekt Kierunek–Rozwój realizowany jest przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Działanie 8.19 Uczenie się osób dorosłych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Internetowe zajęcia prowadzone są w formie zdalnej na żywo.
- Do prowadzenia zajęć wykorzystujemy profesjonalną platformę szkoleniową GetResponse.
- Możesz korzystać z komputera, laptopa, tabletu lub smartfona.
- Nie musisz instalować żadnego oprogramowania.
- Uczestniczysz w szkoleniu online podczas którego masz stały i bezpośredni kontakt z trenerem i możliwość zadawania na bieżąco pytań na czacie.
- Przed szkoleniem otrzymasz link do platformy szkoleniowej.
- Potrzebujesz głośniki lub słuchawki, stabilne łącze i przeglądarkę internetową.
Kontakt
Kontakt
Jacek Jakisz
E-mail
biuro@polbi.com.pl
Telefon
(+48) 721 547 750