Akademia doradców sprzedaży
Akademia doradców sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są przeznaczone dla osób rozpoczynających pracę na stanowisku handlowca / sprzedawcy, przekwalifikujących się na sprzedaż doradczą bądź dla osób, które chcą zwiększyć swoją skuteczność poprzez wzrost wyników sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji30-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi128
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem programu jest rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji sprzedażowych, komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności zastosowania konkretnych narzędzi sprzedażowych w praktyce potrzebnych do efektywnej pracy w dziedzinie doradztwa sprzedaży. Studia w obszarze doradztwa sprzedaży zapewniają rozwój kompetencje interpersonalnych, co jest kluczowe w branży handlowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza- Znajomość procesów i technik sprzedażowych - Zrozumienie narzędzi i metod wspierających sprzedaż doradczą - Świadomość znaczenia marki osobistej i komunikacji w sprzedaży | Kryteria weryfikacji - Wymienia i opisuje procesy sprzedaży, w tym model TKO, - Opisuje narzędziami takimi jak DiSC | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚĆ- Skutecznie prowadzi proces sprzedaży - Analizuje i adaptuje siebie do różnych stylów zachowań klientów - Buduje i wzmacniania markę osobistą oraz autoprezentację | Kryteria weryfikacji - Przedstawienie własnej skutecznej oferty handlowej- Prezentacja własnej koncepcji zwycięskiej przewagi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się SPOŁECZNE- Samoświadomość - Podejmowanie trafnych decyzji w relacjach sprzedażowych - Budowanie skutecznych i długotrwałych relacji z klientem - Skuteczna komunikacja nie tylko z klientem, ale również wew. firmy | Kryteria weryfikacji - Budowanie relacji z klientem - lista stałych klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
BAZA SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY/DORADCY (16 godz.)
- na czym opiera się model TKO
- proces sprzedaży krok po kroku
- zasady obsługi klienta
- rola handlowca w procesie sprzedaży doradczej
- przygotowanie do skutecznej sprzedaży doradczej
- domykanie i finalizowanie sprzedaży
BADANIE OSOBOWOŚCI DISC - STYLE ZACHOWAŃ (16 godz.)
- Zrozumienie narzędzi, takich jak DiSC, pomagających w diagnozowaniu różnych stylów zachowań
- Poznanie stylów zachowań: własnego i innych (ich mocnych stron i ograniczeń)
- Zrozumienie znaczenia stylów zachowań w komunikacji i budowaniu relacji z klientem, jak również komunikacji wewnątrz firmy
- Praktyczne zastosowanie wiedzy o stylach zachowań w komunikacji z klientem oraz komunikacji wewnątrz firm
MARKA OSOBISTA - HANDLOWIEC-DORADCA JAKO EKSPERT (8 godz.)
- czym jest marka osobista i jej znaczenie w sprzedaży
- budowanie marki osobistej jako eksperta w danej dziedzinie
- co można zyskać dzięki marce osobistej
- wizerunek vs marka osobista
AUTOPREZENTACJA SPRZEDAŻOWA (8 godz.)
- czym jest prezentacja handlowa
- elementy autoprezentacji
- jak skutecznie zaprezentować się przed klientem
- dostosowanie stylu do sytuacji handlowej
- budowanie relacji sprzedażowych
NARZĘDZIA POZYSKANIA I UTRZYMANIA KLIENTA (8 godz.)
- zrozumienie różnych stylów komunikacji i sposobów budowania relacji z klientami.
- aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- zasada „pokaż ludzką twarz”
- odsłona intencji
- odzwierciedlenie
- parafraza
- modelowanie
- pytania pogłębiające
- co zaburza skuteczną komunikację
JĘZYK MARKETINGU (8 godz.)
- czym jest język korzyści
- znaczenie języka korzyści w sprzedaży doradczej
- budowanie komunikatów sprzedażowych przy wykorzystaniu języka korzyści
- co zyskasz przy wykorzystaniu języka korzyści w sprzedaży doradczej
- jak skutecznie łączyć marketing ze sprzedażą
TYPOLOGIA KLIENTÓW (8 godz.)
- Typologia klientów
- dostosowanie komunikacji do różnych typów klientów
- rozpoznanie sposobów myślenia klientów
- rozpoznanie stylów działania i podejmowania decyzji w zależności od klienta
COACHING NARZĘDZIOWY (8 godz.)
- czym jest coaching narzędziowy
- zasady coachingu narzędziowego
- zastosowanie coachingu w praktyce
- realne korzyści z zastosowania coachingu narzędziowego w sprzedaży doradczej
WARTOŚCI DODANE I BUYER PERSONA (16 godz.)
- struktura wartości (produkt, usługa, obsługa, wartości dodane)
- w jaki sposób skutecznie typować segmenty sprzedaży
- czy jest Buyer Persona i jej znaczenie w procesie skutecznej sprzedaży doradczej
- budowa przewag konkurencyjnych poprzez typowanie wartości dodanych, segmentów sprzedaży oraz Buyer Persony
TRENING NEGOCJACYJNY (16 godz.)
- osobiste kompetencje negocjatora
- odporność psychiczna
- procesy negocjacji
- techniki negocjacji i targowania się
- obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić
- aspekty podejmowania decyzji w negocjacjach
- komunikacja wewnętrzna jako element procesu negocjacji
OFERTA SPRZEDAŻOWA (8 godz.)
- oferta, która sprzedaje
- elementy skutecznej oferty
- jak sprawdzić skuteczność oferty
- różne sposoby prezentacji istotnych elementów składowych oferty
- oferta vs prezentacja doradcy sprzedaży
AUTORSKIE MODELE SPRZEDAŻY - PRELEKCJE PRAKTYKÓW + SESJE Q&A (8 godz.)
- spotkania z praktykami
- prezentacja autorskich modeli sprzedaży oraz sposobów pracy w oparciu o koncepcję zwycięskiej przewagi
- wskazówki jak być skutecznym sprzedawcą
SEMINARIUM (8 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto42,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto42,58 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Białoskurska
Małgorzata Nowak
W roli trenera i coacha specjalizuje się w cyklach warsztatów oraz pracach 1:1, rozwijających kompetencje menedżerskie, trenerskie, negocjacyjne i sprzedażowe. W doświadczeniu posiada także współtworzenie wspólnie z Klientami standardów sprzedaży i obsługi klienta oraz ich wdrożenia w organizacjach.
W roli konsultanta rozpoznaje potrzeby różnych sił w organizacji, a następnie na ich podstawie projektuje w ścisłej współpracy z Klientami szyte na miarę działania rozwojowo – wdrożeniowe, ukierunkowane na praktyczne wdrożenia i osiąganie zakładanych rezultatów.
Wykładowca MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, Studiów Podyplomowych Akademia Menedżera w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie, Bydgoszczy i Toruniu.
Drogę zawodową rozpoczęła w 1991 roku w branży medialnej i FMCG. Pracowała w działach sprzedaży: Super Express, Coca Cola i Trade Press. W latach 2000 – 2017 współpracowała z Grupą Szkoleniową Kontrakt OSH jako menedżer projektów, trenerka, konsultant i coach. Koordynowała projekt Akademia Trenera Biznesu i była opiekunem grupy. Od 2017 buduje na rynku własną markę szkoleniową Innowacja
Katarzyna Zdulska
Współpracowała z wieloma agencjami reklamowymi, kieruje projektami finansowanymi ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie kierowała kilku lub kilkunastoosobowym zespołem, z którym realizowała kompleksowe działania promocyjne i wizerunkowe, zawierające tworzenie kampanii do mediów tradycyjnych i internetowych, kreację treści graficznych i informacyjnych do narzędzi komunikacji z rozbudowanymi grupami odbiorców, eventy, czy też media relations i sponsoring. Planowała, wdrażała i rozliczała kampanie o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Od ponad 14 lat pracuje w obszarze marketingu, w tym od ponad 12 na stanowiskach kierowniczych. Uczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej dla Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu obecnie Uniwersytet WSB Merito, który obecnie jest jedną
z bardziej rozpoznawalnych marek w branży edukacji prywatnej. Wcześniej, pracując w branży motoryzacyjnej, miała oka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf bądź na platformie moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z regulaminem zapisów na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu , należy zapisać się również poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji WSB Merito w Poznaniu
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
- Własna skuteczna oferta handlowa (forma graficzna + logiczna prezentacja)
- Prezentacja własnej koncepcji zwycięskiej przewagi (na bazie wiedzy wykorzystanej podczas studiów i w praktyce)
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami, studiami przypadków, treningami i symulacją biznesową, dzięki którym uczestnicy mogą na bieżąco weryfikować swoje umiejętności menedżerskie.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty i niedziele od 9:00 do 16:00
- wyjątkowo mogą pojawić się zajęcia w piątki w godz 16:00-21:00 (forma online)
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 128 godzin dydaktycznych = 96 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
Adres
Adres
1. VIII LO ul. H. Cegielskiego 1
2. Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 2a (budynek BR)
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami