Event Manager
Event Manager
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób pragnących w przyszłości rozpocząć swoją karierę w branży eventowej i organizować wyjątkowe wydarzenia.
Dla uczestników działających już zawodowo przy planowaniu eventów kulturalnych i biznesowych program może być natomiast okazją do usystematyzowania swojej wiedzy, odnalezienia inspiracji i wartości oraz przede wszystkim nabycia nowoczesnych kompetencji liderskich.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników33
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi166
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest poszerzenie swoje kompetencje w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przy organizacji eventów. Poznanie narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. To także nauczenie się budowania efektywnych zespołów i zastosowanie technik negocjacyjnych i poszerzenie umiejętności związanych z występowaniem publicznym.Studenci będą mieli okazje do nawiązywania kontaktów z innymi profesjonalistami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Posiada wiedzę w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami, - Uczestnik poznał techniki negocjacyjne, - Zna etapy strategii promocji eventu. | Kryteria weryfikacji Student umie poprawnie przygotować harmonogram działań, budżet projektu i scenariusz eventu. Stosuje techniki negocjacyjne w rozmowach z potencjalnymi klientami i dostawcami. Tworzy i wdraża skuteczną strategię strategie promocji eventu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Posiada umiejętność wystąpień publicznych, - Student posługuje się narzędziami wspierającymi pracę zespołu projektowego. | Kryteria weryfikacji Student umie radzić sobie ze stresem związanym z występami publicznymi. Przygotowuje efektywne wystąpienie i prezentacje. Korzysta z narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się SPOŁECZNE:- Kreowanie wizerunku menedżera, - Planuje działania w sytuacji kryzysowej, - Uczestnik współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, - Dostosowuje się do zmian w projekcie i środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie budować proces utrzymywania określonego obrazu osoby zarządzającej w oczach innych ludzi, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Jest świadomy swoich mocnych i słabych stron oraz stylu zarządzania. Umie rozwiązywać konflikty w zespole i planować działania w sytuacji kryzysowej. Umie zaprojektować i przeprowadzić skuteczny proces komunikacji. Organizuje prace zespołu projektowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Wprowadzenie (18 h)
Charakterystyka eventów – 12 h
-
Czym jest event – podstawowe koncepcje i definicje
-
Rodzaje i cele eventów
-
Trendy i inspiracje - wydarzenia w Polsce i na świecie
Kulisy pracy Event Managera – 6 h
-
Rola i umiejętności profesjonalnego Event Managera
-
Ścieżki kariery w branży eventowej
-
Budowanie sieci kontaktów z dostawcami i podwykonawcami
Planawanie i organizacja wydarzeń (45h)
Tworzenie oferty eventowej– 8h
-
Analiza motywacji i celów klienta w kontekście organizacji eventów
-
Brief - czym jest i co powinien zawierać?
-
Co powinna zawierać oferta przedstawiana klientowi?
Projektowanie wydarzeń– 8h
-
Tworzenie persony wydarzenia krok po kroku
-
Kreatywna koncepcja wydarzenia i wybór atrakcji pod konkretną widownie i cel eventu
-
Zaangażowanie i integracja uczestników podczas wydarzeń offline
Organizacja wydarzeń online – 5 h
-
Wybór platformy do transmisji online
-
Dobre praktyki na uczynienie eventu online atrakcyjnym dla odbiorców
Program i scenariusz eventu – 8h
-
Jak przygotować scenariusz wydarzenia? Co powinno się w nim zawrzeć?
-
Koordynacja działań podczas eventu i zarządzanie ryzykiem
-
Tips and tricks
Twórcze rozwiązywanie problemów – 8h
-
Praktyczne techniki i narzędzia do kreatywnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Kluczowe umiejętności negocjacyjne (z certyfikatem FU) - 8h
-
Czym są negocjacje?
-
Rodzaje negocjacji
-
Skutecznie przeprowadzanie procesu negocjacji z klientami, podwykonawcami i dostawcami
Podstawy zarządzania projektem – (40h)
Wiedza ogólna z zakresu zarządzania projektami – 8h
Planowanie i harmonogramowanie projektu– 8 h
Finanse w projekcie – 8h
Zarządzanie zespołem i efektywne prowadzenie spotkań – 8h
Narzędzia wspomagające pracę zespołu projektowego – 8h
Promocja wydarzeń – 20 h
Strategia promocji eventu – 12h
-
Cel, najważniejsze elementy
-
Działania offline i online
-
Event marketing
Content marketing i storytelling– 8h
Public Relations w przedsięwzięciach eventowych – 29 h
Pojęcie, cele i funkcje PR – 8h
-
Główne założenia PR
-
Różnice między PR, a marketingiem
-
Narzędzia PR
-
Współpraca z mediami, sponsorami i partnerami wydarzeń
Sytuacje trudne i kryzysowe – 8h
-
Planowanie działań w sytuacji kryzysowej
-
Komunikacja w kryzysie
Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji -8h
Kreowanie wizerunku menedżera– 5 h
-
Twoja marka osobista
Prawo w eventach – 8 h
Najważniejsze aspekty prawne organizacjiwydarzeń
Seminarium - 6h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Palak
Małgorzata Muzsik
Współorganizator wielu imprez sportowych dla instytucji publicznych i eventów towarzyszących. Z dbałością o szczegóły i dużą pasją wyróżnia się planowaniu i realizacji projektów.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego z Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego, kierunku: techniki komunikacji i perswazji w biznesie. Ukończyła wiele szkoleń z obszaru marketingu, komunikacji, negocjacji, wystąpień publicznych.
Rafał Tabaczek
Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku.
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.
rzez wiele lat sprzedawał, doradzał i zarządzał w różnych firmach, dzięki temu jest wiarygodnym i przekonującym trenerem. Jako trener pracuje od przeszło 14 lat, w tym czasie w jego szkoleniach wzięło udział ponad 12 500 osób. To ponad 15 500 h szkoleniowych i przeszło 3000 h coachingowych. Wśród klientów między innymi: Alior Bank, PZU, LINK4, Konfederacja Lewiatan, Polwell, Puls Biznesu, PGE, Santander, Uniwersytet Merito Wyższa Szkoła Bankowa, Amplus, BE Media, Pełka 360, Ever Cleaning, Home Asset, Bonus Nieruchomości, Multinieruchomości, Collegium Da Vinci, Ekspert Systemy Informatyczne, Tchibo, ESTO, Emiwo, NTI Polska, e-klimatyzacje, LockOn, Axell Logistic, Apro Investment Deweloper, Quercus, Stanro, BTC, Unikadr, Hisert, MTC Counsulting, DCC Grygorcewicz, Deer Spedycja, Sunday Polska, Xene Energie, Xene Biznes, Polkomtel, Praxeo, Rockwool, Dräger, w Punkt Nieruchomości i Finanse.
Karolina Antoniak
Na swoim koncie ma kilkukrotną organizację konferencji I
Sebastian Drobczyński
Karolina Łukaszewska-Kempa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po każdym zjeździe uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych umieszczony na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Na platformie znają informacje dot. harmonogramu, planu zajęć.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- informacji na temat płatności, ,
- katalogu bibliotecznego,
- ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zapisu można dokonać na stronach Uniwersytetu WSB Merito w wybranych filiach w:
- Chorzowie,
- Poznaniu,
- Szczecinie,
- Warszawie
poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.wsb.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji do wybranej filii.
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
-
Przygotowanie projektu w zespołach
-
Test po każdym semestrze
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 17:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 17:00
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 166 godzin dydaktycznych = 124,5 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część zajęć odbywa się zdalnie - prowadzone są wówczas one za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystując czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie.
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą (opcjonalnie) i mikrofonem, głośnikami (wejście słuchawkowe/ słuchawki)
- komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows
- aktualna wersja przeglądarki internetowej
- stałe łącze internetowe