Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) w firmie
Możliwość dofinansowania
Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) w firmie
Numer usługi 2024/06/24/159695/2195310
2 736,00 PLN
brutto
2 736,00 PLNnetto
171,00 PLNbrutto/h
171,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów księgowości, którzy zajmują się fakturami i mają co najmniej 3 miesięczny staż pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) w firmie" przygotowuje uczestnika do skutecznego wdrożenia i stosowania w firmie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje Krajowy System e-Faktur (KSeF) | Kryteria weryfikacji Omawia przepisy prawne dotyczące KSeF | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia harmonogram wdrożenia i obowiązki podatników | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje korzyści z wdrożenie KSeF | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z systemu KSeF | Kryteria weryfikacji Wystawia i odbiera e-Faktury | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Administruje systemem KSeF | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Integruje KSeF z systemami księgowymi i ERP | Kryteria weryfikacji Opisuje proces integracji KSeF z systemami księgowymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje programy wspierajające KSeF | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmę do wdrożenia KSeF | Kryteria weryfikacji Dokonuje analizy gotowości firmy do wdrożenia KSeF | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje działań przygotowawczych do wdrożenia KSeF | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia zawarty jest opis efektów uczenia się potwierdzający uzyskanie kompetencji.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia zawarty jest opis efektów uczenia się potwierdzający uzyskanie kompetencji.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia znajduje się informacja, że walidacja została przeprowadzona zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami ich weryfikacji.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia znajduje się informacja, że walidacja została przeprowadzona zgodnie ze zdefiniowanymi kryteriami ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia znajduje się potwierdzenie, że szkolenie i walidacja zostały zrealizowane z zastosowaniem rozwiązań zapewniających rozdzielność tych procesów.
Na Zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia znajduje się potwierdzenie, że szkolenie i walidacja zostały zrealizowane z zastosowaniem rozwiązań zapewniających rozdzielność tych procesów.
Program
Program
1. Wprowadzenie do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)
- Definicja i cel KSeF
- Przepisy prawne dotyczące KSeF
- Korzyści z wprowadzenia KSeF dla przedsiębiorstw i administracji skarbowej
- Harmonogram wdrażania i obowiązki podatników
2. Podstawy funkcjonowania KSeF
- Struktura i format e-Faktur w KSeF
- Proces wystawiania i odbierania e-Faktur
- Identyfikacja i autoryzacja użytkowników w systemie KSeF
- Role i uprawnienia w systemie
3. Integracja KSeF z systemami księgowymi i ERP
- Wymagania techniczne dla integracji KSeF z systemami księgowymi
- Przykłady oprogramowania wspierającego KSeF
- Automatyzacja procesu fakturowania
- Najlepsze praktyki w integracji systemów
- Omówienie rzeczywistych przykładów wdrożeń KSeF w firmach.
4. Przygotowanie firmy do wdrożenia KSeF
- Analiza gotowości firmy do wdrożenia KSeF.
- Planowanie działań przygotowawczych.
5. Praktyczne aspekty korzystania z KSeF
- Kroki do rejestracji i aktywacji w KSeF
- Proces wystawiania e-Faktury – krok po kroku
- Odbieranie e-Faktur od kontrahentów.
- Ćwiczenia praktyczne: Wystawianie i odbieranie e-Faktur.
- Obsługa błędów i korekt e-Faktur w KSeF
- Przechowywanie i archiwizacja e-Faktur
6. Rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne
- Najczęstsze problemy i błędy w KSeF.
- Jak rozwiązywać problemy techniczne i proceduralne.
- Wsparcie techniczne i kontakt z administratorem KSeF.
7. Monitorowanie i raportowanie w KSeF
- Monitorowanie procesu przesyłania i odbierania e-Faktur.
- Tworzenie raportów i analiz z wykorzystaniem danych z KSeF.
- Ćwiczenia praktyczne: Generowanie raportów
8. Przyszłość KSeF i jego wpływ na przedsiębiorstwa
- Planowane zmiany i rozwój KSeF
- Analiza wpływu KSeF na procesy biznesowe
- Case studies – doświadczenia firm korzystających z KSeF
- Szkolenie skierowane jest do pracowników działów księgowości, którzy zajmują się fakturami i mają co najmniej 3 miesięczny staż pracy.
- Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
- Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: Każdy uczestnik powinien mieć dostęp laptopa/komputera z dostępem do internetu.
- Weryfikacja postępów oraz ocena osiągniecia efektów uczenia się są na bieżąco dokonywane przez trenera w trakcie realizacji usługi. Dodatkowo po zakończeniu szkolenia zostaje przeprowadzona walidacja (w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji), która jest realizowana z zachowaniem rozdzielności funkcji.
- Usługa realizowane jest w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydatktyczna = 60 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Moduł 1 | Prowadzący Adam Radom | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 736,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 736,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Adam Radom
Prawnik, doradca podatkowy. Absolwent kierunku prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowych studiów prawa spółek na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studium Prawa Niemieckiego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wpisany na listę doradców podatkowych, nr wpisu 13966.
Doświadczenie zdobywał podczas pracy w największych i najbardziej renomowanych kancelariach prawnych w Polsce. Właściciel kancelarii prawno – podatkowej biz.care z siedzibą w Poznaniu.
Na co dzień doradza przedsiębiorcom w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Specjalizuje się w optymalizacji podatkowej przedsiębiorstw, restrukturyzacji i obsłudze spółek prawa handlowego. Doradza w zakresie podatkowych skutków podejmowanych działań biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych PIT i CIT oraz podatku VAT. Prowadzi procesy restrukturyzacyjne przedsiębiorstw, a także doradza w zakresie optymalizacji ryzyka podatkowego. Z sukcesami wspiera przedsiębiorców w walce z obciążeniami podatkowymi, wykorzystując dostępne i co najważniejsze, zgodne z przepisami narzędzia
Doświadczenie zdobywał podczas pracy w największych i najbardziej renomowanych kancelariach prawnych w Polsce. Właściciel kancelarii prawno – podatkowej biz.care z siedzibą w Poznaniu.
Na co dzień doradza przedsiębiorcom w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Specjalizuje się w optymalizacji podatkowej przedsiębiorstw, restrukturyzacji i obsłudze spółek prawa handlowego. Doradza w zakresie podatkowych skutków podejmowanych działań biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych PIT i CIT oraz podatku VAT. Prowadzi procesy restrukturyzacyjne przedsiębiorstw, a także doradza w zakresie optymalizacji ryzyka podatkowego. Z sukcesami wspiera przedsiębiorców w walce z obciążeniami podatkowymi, wykorzystując dostępne i co najważniejsze, zgodne z przepisami narzędzia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają skrypty z zakresu przedmiotowego szkolenia.
Adres
Adres
ul. Mazowiecka 52/68
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Szkolenie odbędzie się w siedzibie firm Terrum/Bramowe
Kontakt
Kontakt
Wojciech Popowski
E-mail
w.popowski@biznesakademia.com
Telefon
(+48) 723 093 405