Budowanie strategii marketingowej na Tik Toku - szkolenie
Budowanie strategii marketingowej na Tik Toku - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy zauważają potrzebę budowania swojej marki w Internecie i chcą ulepszyć prowadzone działania marketingowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji12-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia pn. "Budowanie strategii marketingowej na Tik Toku - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego poprawienia wizerunku firmy w Internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Tik Toka.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie budowania strategii marketingowej z wykorzystaniem TikToka | Kryteria weryfikacji omawia i charakteryzuje metody budowania marki w Internecie z wykorzystaniem TikToka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia narzędzia wykorzystywane do wyszukiwania popularnych hasztagów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady publikowania na TikToku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje zasady działania algorytmu Tik oka oraz analiza skuteczności działań na Tik Toku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje korzyści z budowania marki na platformie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się samodzielnie buduje rzetelny wizerunku w Internecie | Kryteria weryfikacji skutecznie buduje markę z wykorzystaniem TikToka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje mechanizmy dostępne na TikToku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy reklamy na TikToku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji buduje skuteczny plan marketingowy z wykorzystaniem funkcjonalności TikToka | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście tworzenia marki w internecie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje dobre praktyki w tworzeniu marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Budowanie strategii marketingowej na Tik Toku - szkolenie" obejmuje zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne aspekty poprawienia wizerunku firmy w Internecie z wykorzystaniem TikToka
Dzień 1 Podstawy i strategie na Tik Toku
- Czym jest TikTok? - Historia i rozwój platformy Najważniejsze dane statystyczne
- Zasady działania algorytmu TikToka - Mechanizmy rekomendacji treści, Kluczowe czynniki wpływające na widoczność
-
Popularne hasztagi - Narzędzia i metody wyszukiwania popularnych hasztagów - ćwiczenia praktyczne
- Wykorzystanie trendów muzycznych w strategii reklamowej na Tik Toku
- Zasady publikowania na TikToku - Kiedy publikować na TikToku? Analiza najlepszych czasów publikacji, Praktyczne wskazówki, Jak mierzyć skuteczność działań na TikToku
- Reklamy na TikToku: Panele reklamowe i ich funkcje, Praktyczne zadanie: Tworzenie kampanii reklamowej, Przykłady sukcesów na TikToku Studia przypadków, Analiza strategii popularnych kont
Dzień 2: Zaawansowane Strategie i Reklamy
- Korzyści z budowania marki na platformie
- Kluczowe elementy wirusowych treści Strategie tworzenia angażujących filmów
- Rodzaje treści Techniki nagrywania i edycji
-
Tipy i porady dotyczące TikToka - praktyczne wskazówki
-
Panele reklamowe Pinterest oraz Reddit Przegląd narzędzi reklamowych na Pinterest i Reddit Porównanie z TikTokiem
Walidacja - test
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie ćwiczeń, chatu oraz dyskusji z uczestnikami szkolenia.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały uwzględnione w harmonogramie, nie są wliczone do liczby godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 550,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 550,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto177,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto177,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Rżyska
Posiada certyfikaty Wprowadzenie do UX Writingu, Mierniki UX, UX-PM Level 1 czy Google Ads: lead generation
Instruktorka, trenerka w zakresie Facebooka i Instagrama, Digital Marketingu, strategie na Tik Toku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy TEAMS
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.