Skuteczna komunikacja w zespole
Skuteczna komunikacja w zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa sierowana jest do pracowników wszytstkich szczebli.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji18-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skutecznego komunikowania się ze współpracownikami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe zasady budowania komunikatów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje podstawowe zasady budowania komunikatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje techniki komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Wskazuje techniki komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje problemy komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Wymienia przyczyny problemów komunikacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje swój pozytywny wizerunek | Kryteria weryfikacji Wskazuje jakie cechy komunikatów kreują pozytywny wizerunek | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy zachowań | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy poszczególnych typów zachowań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dopasowuje sposób wypowiedzi do stylu zachowania rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje odpowiednie metody komunikacji do typu zachowania rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedstawia sposoby słuchania aktywnego i empatycznego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy charakterystyczne sposobów słuchania aktywnego i empatycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy dobrej informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy dobrej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł I - Wprowadzenie
Moduł II – Relacje – wykład. Aktywne słuchanie, prawidłowe zadawanie pytań. Zasady formułowania poprawnej wypowiedzi.
Moduł III – Różnorodność – wykład. Różnorodność sposobów przekazywania informacji.
Moduł IV – Współpraca - praca warsztatowa. Postawa otwartości i jej znaczenie. Potrzeby stron i ich znaczenie.
DZIEŃ 2
Moduł I– Komunikacja - praca warsztatowa. Czym jest efektywna komunikacja? Zasady efektywnej komunikacji. Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie.
Moduł II – Kreatywność - praca warsztatowa. Przekazywanie informacji za pomocą różnych narzędzi komunikacyjnych.
Moduł III – Zespół. Nawiązanie efektywnej komunikacji w zespole. Odbiór komunikatów i ich zrozumienie.
Moduł IV - Klienci i zarządzanie relacjami z klientami. Nawiązanie efektywnej komunikacji z klientem.
Dzień 3
Moduł I- Wprowadzenie
Moduł II – Wartości w organizacjach – rola, znaczenie i korzyści – wykład. Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy.
Moduł III – Wartości w organizacjach – ćwiczenie praktyczne.
Moduł IV – Wartości zespołu – warsztaty. Etyka w postępowaniu. Odpowiedzialność za przekazywane informacje i ich odbiór
Moduł V – Kodeks Zachowań zespołu - warsztaty - informacja zwrotna.
Test wiedzy
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1 godz. - 45 min.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Na zakończenie usługi zostanie przeprowadzony test teoretyczny jednokrotnego wyboru, który podlega ocenie przez Walidatora.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł I, Moduł II | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 MODUŁ IV, MODUŁ III | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 MODUŁ I, MODUŁ II | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 PRZERWA | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 MODUŁ III, MODUŁ IV | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 MODUŁ I, MODUL II, MODUŁ III | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 PRZERWA | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł IV, Moduł V | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 372,64 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto223,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Violetta Sulima
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.
wyższe, psychologiczne
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zarządzania, komunikacji oraz budowania zespołów dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting