Witalność 2.0. Zastosowanie Clean Language w odkrywaniu źródła zasobów i motywacji wewnętrznej
Witalność 2.0. Zastosowanie Clean Language w odkrywaniu źródła zasobów i motywacji wewnętrznej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa Witalność 2.0. Zastosowanie Clean Language w odkrywaniu źródła zasobów i motywacji wewnętrznej jest dedykowana osobom pracującym w obszarze komunikacji wewnętrznej, adresowana jest do HR Pantnerów, Coachów, Liderów. Ten kurs zapewnia praktyczne narzędzia i techniki, które pomagają menedżerom i profesjonalistom w zakresie HR odkryć wewnętrzne zasoby i motywację ich pracowników. Wykorzystując metodę Clean Language, uczestnicy będą zdolni do skutecznego komunikowania się, tworzenia atmosfery zaufania i współpracy oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia efektywnego dialogu z pracownikami i klientami za pomocą metody Clean Language. Podczas kursu uczestnicy nauczą się odnajdywać wewnętrzne źródło motywacji pracownika i dobiorą odpowiednie narzędzia poznawcze.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Odnajduje wewnętrzne źródło motywacji pracownika i klientów. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby i motywacje pracowników i klientów. Przeprowadza rozmowy z pracownikami, aby lepiej zrozumieć ich motywacje. Rozpoznaje ich mocne strony, obszary do poprawy oraz aspiracje zawodowe. Zbiera feedback. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje drogę dotarcia do fundamentalnych zasobów pracownika - praca z protokołem CL. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie narzędzie poznawcze pod konkretnego klienta i jego potrzeby oraz możliwości. Ocenia sytuacje i stosuje odpowiednie metody poznawcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do Clean Language w kontekście witalności i motywacji.
• Witalność, wypalenie zawodowe, kwadranty energii – wprowadzenie
• Nisza doświadczenia, wzorce a nawyki – dlaczego metafora działa precyzyjnie w odkrywaniu motywacji i zasobów pracownika
• Omówienie podstawowych zasad i techniki pytań Clean Language.
2. Odnajdywanie źródeł motywacji (wewnętrznej i zewnętrznej)
• Poznanie narzędzi do dotarcia do fundamentalnych zasobów pracownika zapisanych w formie 'ucieleśnionego kodu'. (praca z protokołem pytań CL)
• Budowanie personalnych metafor pracownika, które ujawnią wzorce myślenia i działania w obszarze motywacji
3. Techniki Clean Language w praktyce – trening rozmów:
• Protokół pytań 1 – Moja motywacja – praca z metaforą personalną i odkrywanie warunków do zmiany z zastosowaniem 4 kwadrantów energii
• Protokół pytań 2 – Źródło - docieranie do wewnętrznego źródła zasobów i praca z zaktualizowaną tożsamością
W trakcie realizacji modułu zostaną wykorzystane następujące metody dydaktyczne:
Warsztat online: wykład interaktywny, case study, praca indywidualna, praca w trójkach dialogowych, dyskusja, facylitacja z użyciem Clean Language
Szkolenie obejmuje 8 godzin dydaktycznych = 7 godzin zegarowych. Przerwy oraz walidacja są wliczone w czas usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Bożena Grabowska | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto106,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bożena Grabowska
Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacji. Pracuje z menedżerami, zespołami oraz grupami projektowymi na poziomie usprawniania systemu całej organizacji.
Swoje doświadczenie zdobywała od 1999 roku, jako konsultant, szef zespołu sprzedażowego w firmach szkoleniowych, mediator a także szef zespołów projektowych w końcu trener biznesu i coach.
Jej klientami są: kadra menedżerska, młodzi przedsiębiorcy, „zespoły w potrzebie”, indywidualni klienci, który „utknęli” w życiu i/lub karierze zawodowej.
Od 2018 roku prowadzi Szkołę Clean Coaching wg autorskiego systemu szkolenia. Szkoła kształci profesjonliastów w zaawansowanej metodyce facylitacji Clean Coaching Proces, która pozwala odkryć nieświadome wzorce blokujące zmianę i osiągniecie celów przez klientów, powala tez odkrywać głęboką motywację i spójność wewnętrzną, aktualizować zmiany na poziomie tożsamości klienta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci skryptu oraz prezentacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie przez uczestnika formularza zgłoszeniowego online na stronie Uniwersytetu WSB Merito, akceptacja Regulaminu oraz dokonanie opłaty za szkolenie we wskazanym terminie.
- https://www.merito.pl/poznan/
- https://www.merito.pl/szczecin/
- https://www.merito.pl/chorzow/
- https://www.merito.pl/warszawa/
Jednocześnie wyboru miasta Uniwersytetu WSB Merito (Poznań, Szczecin, Chorzów, Warszawa) należy dokonać na podstawie miejsca gdzie znajduje się operator, u którego uczestnik będzie się starać o dofinanowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane zdalnie za pośrednictwem platformy MS Teams.
Zalecane pobranie aplikacji MS Teams na komputer lub telefon komórkowy oraz zapewnienie stablinego łącza internetowego.
Link do szkolenia przesyła organizator szkolenia najpóźniej na 24h przed szkoleniem.
W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą (opcjonalnie) i mikrofonem, głośnikami (wejście słuchawkowe/ słuchawki)
- komputer z aktualnym systemem operacyjnym Microsoft Windows
- aktualna wersja przeglądarki internetowej
- stałe łącze internetowe
Funkcje interaktywne: Czat, pytania i odpowiedzi, możliwość udostępniania ekranu, dzielenie na wirtualne pokoje.