Technik administracji i komunikacji w społeczeństwie cyfrowym.
Technik administracji i komunikacji w społeczeństwie cyfrowym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa sierowana do osób dorosłych (powyżej 18 r.ż.), W tym: osób biernych zawodowo, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnnych, osób zatrudnionych w różnych branżach, kóre chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie: organizacji i obsługi biura, sztuki komunikacji z klientem społeczeństwa cyfrowego oraz zwiększenia świadomości ekologicznej, czyli wiedzę na temat zależności ludzi od pozostałej części przyrody i świadomości wpływu człowieka na otaczające go środowisko.
Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi osobom szczególnie: - odkrycie swoich mocnych stron, - uzyskanie nowych umiejętności, kompetencji i kwalifikacji, - impuls do nowego pomysłu na siebie w indywidualnej ścieżce zawodowej, - szansę na przekwalifkowanie, - podjęcie pierwszej pracy przez absolwentów szkół oraz osoby zagrożone ubóstwem.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego korzystania z aktów prawnych, instrukcji, regulaminów wewnętrznych oraz analizy dokumentów podczas wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych, a także profesjonalnej obsługi klienta w społeczeństwie nowych form komunikacji i świadomości ekologicznej. Ponadto usługa przygotowuje do pracy w sektorze "Zielonej Gospodarki" w obszarze m.in. obsługi infrastruktury energetycznej, recyklingu czy technologii odnawialnych oraz turystyki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą zasad działania biura oraz organizacji pracy biurowej | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typowe stanowiska pracy biurowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zakres obowiązków pracownika biurowego oraz zasady etykiety pracownika biurowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje proces komunikacji z cyfrowym społeczeństwem | Kryteria weryfikacji Definiuje cechy współczesnego klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady i wskazówki idealnej obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia bariery i konflikty w komunikacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą ekologii w globalnym świecie | Kryteria weryfikacji Definiuje negatywne zmiany zachodzące w środowisku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje kształtowanie postaw odpowiedzialności za środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje zmianę świadomości wśród konsumentów końcowych | Kryteria weryfikacji Organizuje opracowanie zielonych innowacji produktowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje i uczestniczy w zielonych zamówieniach publicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych powyżej 18 r.ż., dążących do podniesienia własnych kompetencji i umiejętności.
Zakres tematyczny szkolenia obejmować będzie: podstawowe zagadnienia prawne (m. in. stosowanie przepisów prawa w pracy biurowej, przepisów działania jednostek administracji publicznej), podstawowy zakres obowiązków pracownika biurowego ( zarówno sporządzania dokumentów, jak ich rejestrowania, segregowania czy analizy), zasady profesjonalnej obsługi klienta w dobie cyfryzacji społeczeństwa i kształtowanie postaw ekologicznych, oraz planowanie poprawy stanu jakości środowiska i warunków życia poprzez generowanie innowacyjnych rozwiązań.
Szkolenie trwa 28 godzin zegarowych przez 4 dni. Podczas szkolenia przewidzaino jedną przerwę trwającą 20 minut.Przerwy kawowe będą odbywały się na prośbę uczestników (5 minut przerwy).
Program szkolenia z podziałem na tematy i dni szkoleniowe:
Dzień 1.
- Wprowadzenie doszkolenia (pre test)
- Stosowanie przepisów prawa w pracy biurowej - korzystanie z aktów prawnych, instrukcji i regulaminów wewnętrznych podczas wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych
- Stosowanie przepisów prawa pracy w zakresie stosunku pracy
- Przepisy kodeksu postępowania administracyjnego niezbędne w pracy biurowej
- Prawo gospodarcze - Przepisy regulujące działalność gospodarczą
Dzień 2.
- Skutki wysokiego uprzemysłowienia i zurbanizowania na przykładzie województwa śląskiego
- Rozwiązania organizacyjne i technologiczne w imię wdrażania "Zielonej gospodarki"
- Organizacja pracy biurowej - (typowie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy)
- Podstawy działania biura: (rola pracowników biurowych, zakres obowiązków pracownika biurowego, zasady etykiety pracownika biurowego)
Dzień 3.
- Prowadzenie korespondencji biurowej (sporządzanie korespondencji, sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania jednostki organizacyjnej w oparciu o przepisy prawa)
- Rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów (rodzaje pism urzędowych, sporządzanie m. in. protokołów, sprawozdań, notatek służbowych – zajęcia praktyczne)
- Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt w jednostce organizacyjnej (rejestrowanie dokumentów, segregowanie, analiza pod względem ważności i rangi)
Dzień 4
- Podstawowe zasady komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta (cechy współczesnego klienta, rodzaje klientów i sposoby postępowania, wskazówki idealnej obsługi klienta w cyfrowym społeczeństwie, bariery i konflikty w komunikacji z dzisiejszym klientem)
- Podstawowe urządzenia i sprzęt biurowy w komunikacji z e – klientem oraz ergonomia pracy
- Dlaczego ekologia jest ważna w naszym życiu?
- Walidacja - test online (post test)
- Podsumowanie szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Wprowadzenie do szkolenia - (pre test) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Stosowanie przepisów prawa w pracy biurowej - korzystanie z aktów prawnych, instrukcji i regulaminów wewnętrznych podczas wykonywania pracy w jednostkach organizacyjnych | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Stosowanie przepisów prawa pracy w zakresie stosunku pracy | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 przerwa | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przepisy kodeksu postępowania administracyjnego niezbędne w pracy biurowej | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Prawo gospodarcze – Przepisy regulujące działalność gospodarczą | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Skutki wysokiego uprzemysłowienia i zurbanizowania na przykładzie województwa śląskiego | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Rozwiązania organizacyjne i technologiczne w imię wdrażania "Zielonej gospodarki" | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 przerwa | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Organizacja pracy biurowej - (typowie stanowiska pracy, organizacja stanowiska pracy) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Podstawy działania biura: (rola pracowników biurowych, zakres obowiązków pracownika biurowego, zasady etykiety pracownika biurowego) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Prowadzenie korespondencji biurowej (sporządzanie korespondencji, sporządzanie pism dotyczących funkcjonowania jednostki organizacyjnej w oparciu o przepisy prawa) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Rodzaje, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów (rodzaje pism urzędowych, sporządzanie m. in. protokołów, sprawozdań, notatek służbowych – zajęcia praktyczne) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 przerwa | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt w jednostce organizacyjnej (rejestrowanie dokumentów, segregowanie, analiza pod względem ważności i rangi) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:40 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Podstawowe zasady komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 przerwa | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Podstawowe urządzenia i sprzęt biurowy w komunikacji z – klientem oraz ergonomia pracy | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Dlaczego ekologia jest ważna w naszym życiu? | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Walidacja usługi - test online (post test) | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Joanna Łebkowska | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 998,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 998,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Łebkowska
• J. Łebkowska, Relacje Unia Europejska - NATO w sferze europejskiej polityki
bezpieczeństwa i obrony, w: S. Zakrzewski (red.), NATO na początku XXI wieku,
WSNHiD, Poznań 2008
• J. Łebkowska, Bezpieczeństwo - teoretyczny wymiar ponadczasowej
wartości, Przegląd Strategiczny, Numer 1/ 2011, Wydawnictwo Naukowe
WNPiD UAM
•J. Łebkowska, The gender dimension of the Hashemite Kingdom of Jordan
versus the phenomenon of Queen Rania Al-Abdullah, w: I. Andruszkiewicz
(red.), Political and economic activity of women, WNPiD UAM, Poznań 2013
•J. Łebkowska, Bezpieczeństwo demograficzne w Wielkopolsce, w: S.
Zakrzewski (red.), Współczesna Wielkopolska, WNPiD UAM, Poznań 2013
• J. Łebkowska, Kobieta w XXI wieku a społeczna wartość macierzyństwa,
w: I. Andruszkiewicz, M. Skarżyński (red.), Jednostka wobec wyzwań
zmieniającego się środowiska bezpieczeństwa, WNPiD UAM, Poznań 2015
• I. Andruszkiewicz, J. Łebkowska, State Policy Towards Demographic Changes In
Poland, Przegląd Strategiczny, Numer 14/ 2021, Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia uzyskaja skryty szkoleniowe, oraz możliwość kontaktu e-mailowego z trenerem po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest osiągnięcie 100% frekwencji na szkoleniu oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną: Dz.U.poz.1722 § 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting