Profesjonalna obsługa klienta oraz techniki sprzedaży - usługa szkoleniowa.
Profesjonalna obsługa klienta oraz techniki sprzedaży - usługa szkoleniowa.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przygotowane jest z myślą o właścicielach firm, menedżerach, handlowcach oraz pracownikach odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientami i sprzedaż.
W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu uczestnik nie musi posiadać podstawowej wiedzy z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Szkolenie prowadzone będzie od podstaw.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż", przygotuje uczestników do samodzielnego i efektywnego kontaktu z klientem w wymiarze biznesowym i nawiązywania relacji z klientem, a także asertywnego radzenia sobie z klientem, ponadto rozpoznawania typów klientów oraz odpowiedniego realizowania konkretnych technik sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje czym jest sprzedaż, a kim jest sprzedawca/handlowiec. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje rodzaje sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje i wymienia różnice pracy sprzedawcy, a handlowca. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje rodzaje technik sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje czym jest proces sprzedaży wymieniając jego elementy. | Kryteria weryfikacji Opisuje elementy etapów sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje czynniki decydujące o sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kreuje poprawny wizerunek sprzedawcy/handlowca. | Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy wpływające na pierwsze wrażenie klienta względem sprzedawcy/handlowca. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i wskazuje typy klientów. | Kryteria weryfikacji Wymienia typy klientów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje elementy właściwej postawy sprzedawcy w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje zachowanie i ofertę do potrzeb i oczekiwań klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wskazuje zasady i techniki prawidłowo zakończonej sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Opisuje elementy procesu zamknięcia sprzedaży. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa rozwija zdolności negocjacyjne i sprzedażowe - skierowana zarówno do handlowców, jak i osób, które niedawno rozpoczęły swoją przygodę z branżą sprzedażową i posiadają podstawową wiedzę na jej temat.
Metody szkoleniowe, które będą wykorzystane w trakcie szkolenia to: ćwiczenia praktyczne i warsztat przeprowadzany w grupie.
Program szkolenia:
1. Sprzedaż
- Co to jest sprzedaż? Rodzaje sprzedaży.
- Kto to jest sprzedawca/ Handlowiec? - Podczas szkolenia uczestnik nabędzie zdolność zjednywania sobie klientów, wzmocni swój wizerunek i ugruntuje postawę profesjonalnego sprzedawcy.
- Praca case-work - co to znaczy w sprzedaży?
2. Proces sprzedaży
- Elementy etapów sprzedaży
- Czynniki decydujące o sprzedaży - uczestnik poznaje i doświadcza działania motywów i sygnałów zakupów
3. Pierwsze wrażenie - praca w grupach
- Elementy i moc pierwszego wrażenia – niech klient zobaczy profesjonalistę
- Na co zwraca uwagę klientka? - czym się kieruje dany klient przed dokonaniem zakupu
- Co zobaczy klient?
4. Po czym poznam, że klient mnie zaakceptował, czyli pierwsze sygnały kupna
5. Typy klientów: jak się w tym odnaleźć? - W trakcie warsztatów uczestnik uczy się rozpoznawać typy klientów
- Z jakim typem klienta mam do czynienia?
- Jakie działanie sprzedawcy jest odpowiednie? - wypracowuje właściwą postawę sprzedawcy w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży
- Czym się kieruje dany klient i jakie ma oczekiwania? Jak prawidłowo postępować z konkretnym klientem? - uczestnik uczy się czym się kieruje dany klient przed dokonaniem zakupu
6. Rodzaje technik sprzedażowych
- Warsztaty sprzedażowe (spinacze) - praca w grupach
- Podsumowanie treningu
- Wyciągnięcie wniosków
7. Zamykanie sprzedaży
- Jak zamykać sprzedaż?
- Co i kto ma wpływ na zamknięcie sprzedaży? Sprzedałem…. i co dalej?
8. Obsługa posprzedażowa - warsztat praktyczny, wdrożenie poznanych technik, praca w grupach
9. Podsumowanie szkolenia. Walidacja.
Warunki organizacyjne:
Dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantowane zostanie indywidualne stanowisko pracy wyposażone w materiały szkoleniowe i biurowe.
Szkolenie będzie trwało 14 h zegarowe. W każdym dniu szkolenia przewidziano po dwie przerwy wliczone w czas usługi szkoleniowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Wrona-Waluś
Posiada 15-letnie doświadczenie biznesowe oraz takie samo doświadczenie szkoleniowe. Ukończyła dwa kierunki studiów oraz studia podyplomowe:
1) Pedagogiczne, Resocjalizacja z elementami profilaktyki na Uniwersytecie Jagiellońskim
2) Pedagogikę Opiekuńczo-Wychowawczą z pracą socjalną na Uniwersytecie Śląskim oraz
3) Akademię Trenerów Biznesu na Uniwersytecie SWPS
Pracowała m.in. jako:
– Dyrektor Regionalny Partner Financial Services (region śląski, małopolski, lubelski, dolnośląski, mazowiecki); zarządzała ok. 200 osobami
– Manager Regionalny w firmie Zepter (region śląski)
– Dyrektor Okręgu OVB Allfinaz (region śląski, małopolski), prowadzenie 10 oddziałów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe w formie pdf oraz wydruków.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi