MENEDŻER W OGNIU… PYTAŃ O PODWYŻKI, BENEFITY I LEPSZE WARUNKI PRACY
MENEDŻER W OGNIU… PYTAŃ O PODWYŻKI, BENEFITY I LEPSZE WARUNKI PRACY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dla:
- członków zarządów, właścicieli firm
- kierowników zarządzających zespołami
- kierowników i specjalistów działów kadr/HR
- rekruterów
- negocjatorów i mediatorów
- wszystkich, którzy w codziennej pracy negocjują i poddawani są wpływom i manipulacjom
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Umiejętność poprowadzenia rozmów z pracownikami, poznanie techniki wywierania wpływu, przełamywania impasu i dochodzenia do ostatecznego porozumieniaNa szkoleniu aktywnie poprowadzisz rozmowy z pracownikami, przećwiczysz techniki wywierania wpływu, przełamywania impasu i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Rozwiniesz swój zestaw narzędzi i technik, które będziesz mógł zastosować w pracy i skutecznie zarządzać roszczeniami pracowników.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Uczestnik dowie się:czy przy oczekiwaniach płacowych zawsze chodzi o pieniądze?
jak przygotować się do rozmów z pracownikami na temat wysokości wynagrodzenia i innych warunków umowy?
jak rozumieć roszczenia pracowników, tak by osiągnąć pozytywny wynik dla obu stron?
jak komunikować się z pracownikami, aby zrozumieć ich potrzeby?
jak negocjować warunki zatrudnienia i nie stracić pracownika? Poznasz skuteczne strategie negocjacji i przykłady działań w przypadku różnych rodzajów roszczeń stawianych przez pracowników. Jak radzić sobie w ekstremalnie trudnych sytuacjach negocjacyjnych?
jak odpowiadać na trudne pytania?
jak asertywnie odmawiać i nie ulegać naciskom ze strony pracowników?
jak trafnie konstruować i dobierać argumenty?
jak reagować na manipulacyjne zagrywki pracowników?
jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach z pracownikami?
jak nie dopuścić do impasu w rozmowach o kasie?
Efekt usługi
Efektywne zarządzenie pracownikami
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia będą weryfikowane w trakcie codziennej pracy
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/negocjacje-wynagrodzenia?date=72062
Program szkolenia oparto o praktyczną technikę STOP (Situation, Techniqes, Objectives, Performance)
Moduł I
Kontekst roszczeń (SITUATION).
Trudne sytuacje roszczeń pracowniczych.
Omówimy różne typy roszczeń, jakie pracownicy mogą zgłaszać, w tym roszczeń finansowych, roszczeń dotyczących środowiska pracy, roszczeń dotyczących czasu pracy i roszczeń związanych z warunkami umowy z pracownikiem.
Siła negocjacyjna pracowników. Dowiesz się jakie są podstawowe prawa pracownicze i jakie wsparcie dają pracownikom regulacje kodeksu pracy.
Przeanalizujemy trudne sytuacji Uczestników, ich przyczyny i konsekwencje.
Moduł II
Techniki i taktyki (TECHNIQUES).
Konflikt interesów – jak skutecznie prowadzić trudne rozmowy o pieniądzach i benefitach?
Przećwiczymy najskuteczniejsze techniki radzenia sobie z presją, manipulacją i roszczeniami pracowników.
Omówimy scenariusze rozmów dotyczących ewentualnej podwyżki, zmian warunków pracy (na przykład żądanie pracownika zgody na pracę w home office), uzyskania dodatkowych benefitów.
Wykorzystamy najlepsze praktyki zawodowych negocjatorów i mediatorów.
Przećwiczymy różne strategie w kontekście prowadzenia rozmów z pracownikami, negocjowania podwyżek.
Moduł III
Pokonywanie obiekcji (OBJECTIVES)
Gdy sprawa staje na ostrzu noża zwykłe techniki perswazji nie wystarczą!
Jak odmawiać i nie stracić pracowników?
Skupimy się na najtrudniejszych sytuacjach w negocjacjach z pracownikami.
Co działa, a czego nie próbuj pod groźbą impasu! Opanujesz techniki pokonywania obiekcji, radzenia sobie z impasem, rozwiązywania konfliktów.
Poznasz niezwykle skuteczny model przygotowania argumentacji i sposoby osłabienia argumentów drugiej strony.
Podpowiemy jak wzmocnić i wykorzystać relacje w rozmowach z pracownikami.
Moduł IV
Praktyczne wykorzystanie (PERFORMANCE)
Dzięki ćwiczeniom rozwiniesz umiejętności wywierania wpływu, przełamywania impasu w rozmowach i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Ważnym elementem będzie wzmocnienie asertywności i pewności siebie uczestników poprzez pracę z przekonaniami oraz wskazanie sposobów na przełamywanie mechanizmu wyuczonej bezradności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 MENEDŻER W OGNIU… PYTAŃ O PODWYŻKI, BENEFITY I LEPSZE WARUNKI PRACY | Prowadzący trener Effect | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 033,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
trener Effect
Czynny, zawodowy negocjator. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w negocjacjach.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla menedżerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około 1000 godzin rocznie. Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z obszaru negocjacji wewnątrz organizacji – z klientami wewnętrznymi, pracownikami, współpracownikami. Wielokrotnie uczestniczył w przygotowaniu strategii negocjacji ze związkami zawodowymi.
Jako licencjonowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® wspiera liderów w osiąganiu ponadnormatywnych wyników.Jest dyrektorem merytorycznym w polskim oddziale Brian Tracy International.Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).Ukończył Erickson College International.
Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie PDF
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
- Nasze szkolenie umożliwia interakcję i zadawanie pytań na każdym etapie prowadzanie. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z Prowadzącym bez konieczności zadawania pytań na czacie