Awans na szefa - narzędziownik menedżera
Awans na szefa - narzędziownik menedżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Awans na Szefa dedykowane jest nowo mianowanym menedżerom, osobom mającym w niedalekiej przyszłości objąć tę funkcję lub obecnym menedżerom, którzy przygotowują się do dalszego awansu na stanowisko kierownicze i/lub chcą uzupełnić swoją wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi.
Szkolenie dedykujemy wszystkim pracownikom, którzy chcą świadomie budować wizję swojej roli w organizacji oraz rozwinąć swoje umiejętności menedżerskie o konkretne narzędzia. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji02-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Efektem uczenia jest poznanie 6 kluczowych kompetencji liderskich na dobry start. Budowanie autorytetu. Dobra komunikacja. Wykorzystanie typologii osobowości DISC do zwiększenia skuteczności w zarządzaniu zespołem. Delegowanie zadań. Motywowanie w świecie VUCA. Inteligencja emocjonalna.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Podstawowym celem szkolenia Awans na szefa jest przygotowanie i wdrożenie młodych menedżerów do pełnienia roli kierowniczej w organizacji oraz świadomego zaplanowania i budowania przez nich ich własnej roli menedżerskiej i wizji zespołu.CELE SZCZEGÓŁOWE SZKOLENIA AWANS NA SZEFA:
dostarczenie wiedzy z zakresu psychologii zarządzania i efektywnego zarządzania zespołem pracowników
rozpoznanie własnego stylu kierowania pracownikami
dostarczenie wiedzy z zakresu skutecznej i motywującej komunikacji w sytuacjach zadaniowych i interpersonalnych z pracownikami
przećwiczenie umiejętności potrzebnych do efektywnej realizacji zadań menedżerskich: planowania, delegowania, motywowania, oceny, rozwoju podwładnych, budowania zespołu, kreatywnego rozwiązywania problemów
poznanie swoich mocnych stron i obszarów rozwojowych
Efekt usługi
Wiedza i umiejętności nabyte podczas szkolenia będą weryfikowane w trakcie codziennej pracy
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
x
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/awans-na-szefa-kompetencje-menedzerskie-zarzadzanie-zespolem
Droga do zarządzania
- Zadania nowego menedżera.
- Pułapki nowej roli, czyli na co warto uważać i jak im zapobiegać.
- Jak wejść w rolę lidera – określenie zasad współpracy z zespołem? – ćwiczenia praktyczne.
Uczestnicy zbudują zasady w zespole, które będą mogli wprowadzić w życie po powrocie ze szkolenia. - Modelowanie zachowań pracowników, czyli o wartościach, które kształtują postawy.
- Jak budować relacje z dawnymi kolegami/nowymi współpracownikami?
- Jak rozpocząć współpracę z nowym pracownikiem w zespole (S. Culbert)?
Metoda opiera się na działaniach zmierzających do zbudowania wartościowych relacji pracownika i menedżera. - Wyzwania w zarządzaniu on – line lub hybrydowym.
Ludzie są różni …ale ich zachowania bardzo podobne. Wykorzystanie typologii osobowości DISC do zwiększenia skuteczności w zarządzaniu zespołem.
- Czym są style osobowości według DISC?
- Jakim stylem jestem jako Menedżer?
- Kluczowe potencjały wynikające z danego stylu.
- Jak porozumiewać się z pracownikami o różnorodnych stylach DISC?
- Jakie wartości do zespołu wnoszą osobowości: czerwona, żółta, zielona i niebieska?
- Dlaczego znajomość osobowości ma tak wielkie znaczenie dla efektywnej współpracy?
- Kluczowe bariery i lęki w pracy z pracownikami z poszczególnych stylów.
- Identyfikacja kluczowych obszarów rozwojów – co ja jako menedżer mogę z tym zrobić?
- Jak wykorzystać mocne strony, a jak zniwelować słabe?
Delegowanie zadań, czyli jak wyznaczać cele i je egzekwować
- Jak formułować cele by były jasne dla pracowników?
- Powiązanie pomiędzy sposobem delegowania a stylami osobowości.
- Jak delegować zadania? – poziomy delegowania.
- Zewnętrzne i wewnętrzne bariery w delegowaniu zadań.
- Błędy w delegowaniu zadań.
- Jak dobierać zadania pracownikom. Optymalne rozłożenie sił=maksymalne efekty.
- Co zrobić jeśli nie mamy wpływu na dobór ludzi w zespole?
- Komunikacja w czasie rozmowy delegującej zadanie. Czego robić nie wolno.
- Jak delegować zadania zdalnie?
- Zasady delegowania.
- Schemat delegowania.
- Trudne sytuacje w delegowaniu zadań. Case study.
- Co zrobić, kiedy pracownik nie ukończył zadania na czas?
- Jak rozmawiać z pracownikiem, który wykonał zadanie niezgodnie z ustaleniami i jakie są przyczyny takich sytuacji?
- Jak delegować, aby pracownicy utożsamiali się z celem zadania?
- Jak delegować, aby pracownicy byli samodzielni?
- Monitoring realizacji.
- Co i jak należy kontrolować?
Motywowanie w świecie VUCA
- Dlaczego motywowanie w świecie nieustannych zmian wymaga ciągłego doskonalenia lidera?
- Psychologiczne etapy zmiany – jak wpływają na poziom motywacji?
- Jak przekazywać trudne decyzje? – algorytm rozmowy z pracownikiem
- Motywujący lider – zmotywowany lider, czyli motywowanie zaczynaj od siebie.
- Docenianie, chwalenie, wyróżnianie pracowników – nie żałuj ludziom dobrego słowa, zauważaj wysiłki.
- Modele informacji zwrotnej UFO, FUKO, feedforward – praktyczne ćwiczenia udzielania informacji zwrotnej
- Przemiany pokoleniowe, czyli jakiego lidera potrzebują pokolenie X,Y,Z. Charakterystyka pokolenia X,Y,Z.
- Co jest dla nich najważniejsze w pracy?
- Jakie czynniki ich motywują?
- Jakiego zarzadzania potrzebują?
- Jaki wpływ na zmiany pokoleniowe ma współczesna technologia i jak ją wykorzystać?
- Kim są pracownicy reprezentujący pokolenie?
- Sporządzenie mapy wartości, zasad, potrzeb poszczególnych pokoleń oraz motywatorów dla różnych pokoleń.
- Jak wykorzystać różnorodność pokoleniową i osobowościową do kreatywnej pracy zespołowej?
Inteligencja emocjonalna lidera
- Czym są emocje, po co je odczuwamy, skąd się biorą?
- Nazywanie emocji własnych oraz emocji innych ludzi.
- Porwanie emocjonalne i jego wpływ na nasze zachowania.
- Jak stosować inteligencję emocjonalną na co dzień.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 AWANS NA SZEFA – NARZĘDZIOWNIK MENEDŻERA | Prowadzący Trener Effectu | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto971,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto121,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Trener Effectu
Autorka doskonałego narzędzia wspierającego menedżerów – pierwszej w Polsce mobilnej aplikacji – PORADNIK MŁODEGO MENEDŻERA, zawierającej schematy postepowania w codziennych sytuacjach menedżerskich.
Specjalizuje się w temacie odporności psychicznej, jest licencjonowanym konsultantem MTQ48.
Autorka artykułów z obszaru rozwoju kompetencji miękkich w biznesie.
Prowadzi szkolenia i warsztaty dla kadry zarządzającej w obszarach związanych z rozwojem takich kompetencji jak: zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, motywowanie oraz zwiększanie efektywności osobistej, odporność psychiczna.
Specjalizacja koncentruje się wokół kompetencji menedżerskich, wsparcia menedżerów w pełnieniu ich roli oraz realizacji celów. Pracuje w oparciu o nowoczesne gry szkoleniowe. W pracy z menedżerami aktywnie wykorzystuje metody coachingowe.
W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Do projektowania procesów rozwojowych stosuje DISC D3™ (DISC/ TEAMS/ VALUES), trójwymiarowe, potężne i kompleksowe narzędzie oceny łączące w sobie analizę stylu komunikacji, odporności na stres.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w wersji pdf.
Jeszcze przed szkoleniem otrzymasz dostęp do aplikacji, która jest wyjątkowym wsparciem dla menedżerów w zarządzaniu pracownikami.
Zapoznasz się z merytoryką zawartą w Poradniku, dzięki temu podczas szkolenia skupisz się na praktycznych ćwiczeniach oraz omawianiu kwestii istotnych w dla zarządzających pracownikami.
JAKIE ZAGADNIENIA ZNAJDZIESZ W APLIKACJI?
- delegowanie zadań
- konstruktywna informacja zwrotna
- budowanie autorytetu
- budowanie zespołu
- organizacja pracy własnej i zespołu
- motywowanie pozafinansowe
- asertywność szefa
- coaching
- jak zarządzać zmianą i przekazywać trudne decyzje
- jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą
- jak zarządzać konfliktem
- jak radzić sobie ze stresem własnym i zespołu
- pierwsze kroki menedżera
- jak prowadzić rozmowę z narzekającym pracownikiem
- jak motywować pokolenie Y
- jak zachęcić pracowników do samodzielnego rozwiązywania problemów
- silne osobowości w zespole
- jak budować zaangażowanie pracowników
- jak efektywnie wyznaczać cele
- jak rozmawiać w trudnych sytuacjach
Informacje dodatkowe
Podana liczba godzin usługi dotyczy godzin lekcyjnych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z ćwiczeniami, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
Organizujemy szkolenia zamknięte, prowadzone przez ekspertów, praktyków w danej branży. Koncentrujemy się na potrzebach dobrze zdefiniowanych. Dostarczamy rozwiązania dostosowane zarówno do oczekiwań Uczestników, ich sposobu pracy, jak i specyfiki Firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wyznaczonych celów. Skorzystaj z naszego Katalogu autorskich programów albo wspólnie wypracujmy nową ofertę szkoleniową uwzględniającą rzeczywiste potrzeby Twojej firmy.
Zapytaj o szkolenie zamknięte.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe:
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do internetu.
- Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
- Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.
- Nasze szkolenie umożliwia interakcję i zadawanie pytań na każdym etapie prowadzanie. Uczestnicy mają bezpośredni kontakt z Prowadzącym bez konieczności zadawania pytań na czacie.