Budowa i promocja marki - studia podyplomowe
Budowa i promocja marki - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe adresowane są do osób, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich przedsiębiorców, a także dla wszystkich zatrudnionych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji, wykorzystywania najnowszych technologii do promowania działalności, a także uzyskać kwalifikacje niezbędne w pracy na stanowiskach specjalistów ds. komunikacji i promocji. Studia przeznaczone są także dla osób, które chcą zająć się kompleksową obsługą komunikacji w organizacjach, działających w 3 sektorach gospodarki: biznesie, samorządach i organizacjach pozarządowych, zamierzają prowadzić działalność gospodarczą lub już działają aktywnie na rynku i chcą rozwijać praktyczne umiejętności, pozwalające im się promować bardziej efektywnie, z wykorzystaniem najnowszych technologii.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
potwierdza przygotowanie uczestników do promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowisku specjalisty komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza1. Definiuje metody i techniki budowania cyfrowego przekazu informacyjnego. | Kryteria weryfikacji rozróżnia specyfikę komunikacji cyfrowej, definiuje w jaki sposób użytkownicy docierają do poszukiwanych przez nich informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności1. Opracowuje strategie, dobiera metody i narzędzia służące promocji firm i instytucji. | Kryteria weryfikacji opracowuje strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji dobiera najskuteczniejsze metody do danej grupy docelowej. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji stosuje najnowocześniejsze narzędzia służące promowaniu firmy w Internecie, projektuje treści w oparciu o realne potrzeby użytkownika. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne1. Kieruje pracą zespołu podejmując w nim wiodącą rolę i współdziała z innymi osobami w ramach prac zespołowych. | Kryteria weryfikacji zarządza procesem komunikacyjnym i przepływem informacji w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji projektuje ścieżki komunikacyjne usprawniające działania zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji dobiera najefektywniejsze narzędzia ułatwiające współpracę w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 2. Kieruje i konstruuje koncepcje budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji | Kryteria weryfikacji zarządza procesem komunikacji oraz marką | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia
specjalistycznego.
Program
Program
Program studiów podyplomowych na kierunku "Budowanie i promocja marki" w Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze.
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem.
Forma studiów: mieszana - stacjonarna (176 godzin w formie ćwiczeń, warsztatów, laboratoriów) połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym (24 godziny w formie wykładów)
Plan studiów:
Lp. | Nazwa przedmiotu | Ogólna liczba godzin przedmiotu | Liczba godzin wykładów | Liczba godzin ćwiczeń/laboratoriów/warsztatów |
1. | Trening kompetencji menedżerskich | 16 | 4 | 12 |
2. | Strategia komunikacji marki online i offline, z użyciem narzędzi reklamy i PR | 16 | 4 | 12 |
3. | Creative writing | 16 | - | 16 |
4. | Podstawy marketingu | 12 | 4 | 8 |
5. | Zarządzanie komunikacją | 16 | 8 | 8 |
6. | Nowoczesne narzędzia promocji | 8 | - | 8 |
7. | Myślenie projektowe (Design Thinking) | 8 | - | 8 |
8. | Zarządzanie projektem | 8 | - | 8 |
9. | Laboratorium projektów multimedialnych | 8 | - | 8 |
10. | Laboratorium grafiki i design | 16 | - | 16 |
11. | Laboratorium projektów multimedialnych | 8 | 8 | |
12. | Analiza strategiczna w budowaniu marki i przygotowaniu biznes planów |
16 | - | 16 |
13. | Prawo autorskie | 4 | 4 | - |
14. | Sztuka autoprezentacji (personal branding) | 8 | - | 8 |
15. | Tworzenie prezentacji multimedialnej | 8 | - | 8 |
16. | Wystąpienia publiczne | 8 | - | 8 |
17. | Negocjacje | 8 | 8 | |
18. | Seminarium i projekt dyplomowy | 16 | 16 | |
Suma godzin | 200 | 24 | 176 |
Forma studiów: hybrydowe
Czas trwania: 2 semestry
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 200 (31 punktów ECTS)
Zajęcia odbywają się w sobotę i w niedzielę w godz. 9.00-15.00
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zawierają dwie przerwy po 10 minut oraz jedną 30 minutową.
Liczba godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz laboratorium.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto24,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto24,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Grzegorz Wyczyński
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych uzyskają od prowadzących materiały dydaktyczne: opracowania autorskie, skrypty, prezentacje. Materiały są rzygotowywane do każdych zajęć przez prowadzących oraz przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail uczestnika studiów podyplomowych.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym(licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku, gdy nie zbierze się odpowiednia ilość osób Karkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze zastrzega sobie prawo do odwołania studiów.
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje dostępne na stronie:
https://kans.pl/kierunek/budowanie-i-promocja-marki
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Microsoft Teams (aplikacja desktopowa lub uruchamiana w przeglądarce internetowej). Minimalne wymagania dla aplikacji desktopowej dla komputera PC z systemem Windows: Procesor minimum 1.1 Ghz lub szybszy, dwa rdzenie. Pamięć: 4.0 GB RAM. Dysk twardy: minimum 3 GB dostępnej pamięci. Monitor: minimalna rozdzielczość 1024x768. System operacyjny: Windows 10, Windows 11. Wideo: kamera USB 2.0 z mikrofonem, Minimalne wymagania dla aplikacji Teams dla komputera Mac: Procesor: Intel Core Duo. Pamięć: 4 GB RAM, Dysk twardy: minimum 1.5 GB dostępnego miejsca, Monitor: rozdzielczość 1280x80, System operacyjny: macOS w jednej z trzech najnowszych wersji. Wideo: kompatybilna kamera internetowa z mikrofonem. Minimalne wymagania dla aplikacji Teams na urządzenia mobilne: Android: tablet lub telefon z systemem Android: jedna z 3 ostatnich wersji systemu Android. Telefon lub tablet z systemem iOS: limitowane do dwóch ostatnich najnowszych wersji systemu iOS. Wymagania dotyczące uruchomienia aplikacji w przeglądarce internetowej: wspierane przeglądarki: Microsoft Edge, Google Chrome, Safari 15+, Wymagania dotyczące łącza internetowego: minimum 2 Mbps download/upload.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe