Szkoła Skutecznej Sprzedaży: Doskonalenie Umiejętności Obsługi Klienta.
Szkoła Skutecznej Sprzedaży: Doskonalenie Umiejętności Obsługi Klienta.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa to osoby, które na co dzień obsługują Klienta Indywidualnego i Biznesowego. Szkolenie dedykowane jest wszystkim pracownikom, których celem jest udoskonalenie i rozwinięcie umiejętności obsługi Klienta oraz poszerzenie umiejętności efektywnego komunikowania się z Klientem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie identyfikacji potrzeb klienta, budowania relacji, technik sprzedażowych oraz rozwiązywania problemów. Poprzez interaktywne zajęcia i studia przypadków będą mieli możliwość praktycznego stosowania poznanych strategii w rzeczywistych sytuacjach handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie technik sprzedaży | Kryteria weryfikacji Udział w grach i ćwiczeniach szkoleniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Udział w symulacjach podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kreowanie pozytywnego wizerunku - autoprezentacja w roli sprzedawcy | Kryteria weryfikacji Testy oceny kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analiza nagrań z autoprezentacją | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje relacje z Klientem na podstawie jego indywidualnych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Zadania projektowe - opracowanie strategii | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Udział w grach i ćwiczeniach szkoleniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kontroluje jakich używać argumentów i jak zbijać obiekcje ze strony Klientów. | Kryteria weryfikacji Symulacje rozmów handlowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Analiza wybranych scenek filmowych lub nagrań rozmów. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Godzina zajęć trwa 45 minut, zakłada się każdego dnia przerwę 30 minutową między 11:00 a 11:30 lub jeśli trener zdecyduje inaczej w tracie ustaleń z grupą, przerwa będzie odbywać się w ramach potrzeb grupy.
0. Wprowadzenie - obsługa Klienta w przedsiębiorstwie:
- Analiza sytuacji obecnej - jak u nas jest - jak wygląda proces obecnej komunikacji z Klientem
- Rozpoznanie. Świadomość pracownicza, a motywacja do obługi Klienta - praca nad zdobyciem informacji od pracowników na temat ich podejścia do klarownej i spersonalizowanej komunikacji
Moduł.1. Persony naszych Klientów - kim są, jacy są i czego potrzebują - praca warsztatowa online
- Klienci indywidualni
- Klienci biznesowi
Moduł 2: Poznanie technik sprzedaży
- Zasady Skutecznej Sprzedaży - omówienie podstawowych zasad skutecznej sprzedaży.
- Zapoznanie z różnymi technikami sprzedażowymi, takimi jak cross-selling, upselling, storytelling itp.
- Ćwiczenia praktyczne na stosowanie technik w różnych sytuacjach sprzedażowych.
Moduł 3: Kreowanie pozytywnego wizerunku - autoprezentacja w roli sprzedawcy
- Techniki skutecznej autoprezentacji jako sprzedawcy. Wyjaśnienie znaczenia brandingu osobistego w sprzedaży.
- Analiza wideo i feedback dotyczący prezentacji osobistej - ćwiczenia na budowanie wizerunku osobistego jako sprzedawcy.
- Testy oceny kompetencji, które będą obejmować kategorie związane z autoprezentacją w roli sprzedawcy (tj. komunikacja, umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz budowanie zaufania).
Moduł 4: Budowanie relacji z Klientem na podstawie jego indywidualnych potrzeb
- Techniki analizy potrzeb Klienta.
- Omówienie strategii personalizacji oferty dla Klientów (praktyczne przykłady tworzenia spersonalizowanych propozycji handlowych). - opracowanie strategii.
- Ćwiczenia dotyczące skutecznego identyfikowania potrzeb Klientów.
Moduł 5: Techniki argumentacji w sprzedaży i radzenie sobie z obiekcjami Klientów.
- Omówienie różnych technik argumentacji w sprzedaży - analiza wybranych scen filmowych lub nagrań rozmów.
- Ćwiczenia na skuteczne formułowanie argumentów i kontrargumentowanie - symulacje rozmów handlowych.
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami Klientów. Praktyczne przykłady zarządzania obiekcjami podczas rozmów sprzedażowych.
Moduł.6. Up-selling, cross-selling, czyli o technikach podnoszenia wartości sprzedaży
- co zrobić, żeby Klient kupił więcej
- przykłady dobrych praktyk
- gotowa baza wiedzy - wypracowanie komunikatów sprzedażowych podnoszących koszyk zakupowy naszych Klientów (warsztat grupowy online)
Moduł.7. Walidacja usługi - test wiedzy online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie - obsługa Klienta w przedsiębiorstwie | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Moduł.1. Persony naszych Klientów - kim są, jacy są i czego potrzebują - praca warsztatowa online | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł 2: Poznanie technik sprzedaży | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Ćwiczenia praktyczne na stosowanie technik w różnych sytuacjach sprzedażowych | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Moduł 3: Kreowanie pozytywnego wizerunku - autoprezentacja w roli sprzedawcy | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Testy oceny kompetencji, które będą obejmować kategorie związane z autoprezentacją w roli sprzedawcy (tj. komunikacja, umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz budowanie zaufania). | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł 4: Budowanie relacji z Klientem na podstawie jego indywidualnych potrzeb | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Ćwiczenia dotyczące skutecznego identyfikowania potrzeb Klientów | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł 5: Techniki argumentacji w sprzedaży i radzenie sobie z obiekcjami Klientów | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Techniki radzenia sobie z obiekcjami Klientów. Praktyczne przykłady zarządzania obiekcjami podczas rozmów sprzedażowych. | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Moduł.6. Up-selling, cross-selling, czyli o technikach podnoszenia wartości sprzedaży | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Gotowa baza wiedzy - wypracowanie komunikatów sprzedażowych podnoszących koszyk zakupowy naszych Klientów (warsztat grupowy online) | Prowadzący Agnieszka Wojtowicz-Chałupa | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto215,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia:
- podręcznik,
- pliki dokumentów przygotowanych w formacie .doc, .pdf,
- prezentacja multimedialna,
- autorskie materiały szkoleniowe - karty pracy, case study itp.
- nagrania instruktażowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platformę /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Google Meet https://meet.google.com/?hs=197&authuser=0
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Safari, Opera lub Mozilla Firefox w najnowszych wersjach. Mikrofon, głośnik lub zestaw słuchawkowy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s.
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy.
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny od pół godziny przed rozpoczęciem usługi do momentu jej zakończenia