Komunikacja zespołowa MEMS oraz Motywacja pacjenta do leczenie biologicznego
Komunikacja zespołowa MEMS oraz Motywacja pacjenta do leczenie biologicznego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do świadomego rozwijania i korzystania z zasobów inteligencji emocjonalnej i postrzegania trudnych sytuacji w sposób umożliwiający zachowanie dobrego stanu. Przygotowuje do budowania strategii umysłowych, które pozwalają działać w użyteczny sposób w sytuacjach, które dotychczas prowadziły do dużego obciążenia emocjonalnego. Szkolenie pozwala budować głębsze i bardziej satysfakcjonujące relacje z pacjentem oraz rozpoznawać jego potrzeby.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu świadomego rozwijania i korzystania zasobów inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i rozróżnia typy 10kompetencji IE• definiuje i rozróżnia rolę i znaczenie kompetencji IE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje wśród innych współpracowników oraz klientów określne zachowania i potrafi odpowiednio na nie zareagować | Kryteria weryfikacji • monitoruje określone typy osobowościi potrafi dobrać do nich określonąkomunikację z zakresu IE,• kontroluje zachowanie i emocje i szybko wraca do swojego dobrostanu, • ocenia poziom komunikacji i dobiera odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje relacje z pacjentem woparciu o zdiagnozowane potrzeby | Kryteria weryfikacji • omawia poziom werbalnych i niewerbalnych zachowań pacjenta• omawia trendy w przygotowaniu planu leczenia • obsługuje pacjenta w określonym efektywnym standardzie obowiązujący w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy poszczególnych pacjentów | Kryteria weryfikacji • omawia standardy pracy rejestracji, lekarzy, higienistek, asystentek• stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych sondujących rynek przez telefon.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do świadomego rozwijania i korzystania z zasobów inteligencji emocjonalnej i postrzegania trudnych sytuacji w sposób umożliwiający zachowanie dobrego stanu. Przygotowuje do budowania strategii umysłowych, które pozwalają działać w użyteczny sposób w sytuacjach.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów, osób zarządzających prywatnymi praktykami stomatologicznymi oraz do wszystkich tych pracowników, którzy czują potrzebę rozwoju tzw. „kompetencji miękkich”. Warunkiem koniecznym do spełnienia celu szkolenia jest obecność na nim oraz aktywny udział w ćwiczeniach, warsztatach, scenkach. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Zakres tematyczny usługi:
- Emocje – jak powstają, jak odróżniać fakty od interpretacji,
- Inteligencja Emocjonalna – 10 podstawowych kompetencji,
- pozytywna intencja,
- użyteczne strategie reagowania w sytuacjach dotychczas postrzeganych jako trudne,
- emocje w gabinecie stomatologicznym,
- dialog wewnętrzny.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Emocje – reakcja mózgu na rozumienie bodźca. Jak powstają emocje? Jak odróżnić fakty od interpretacji? Widzimy to, o czym myślimy. | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zapoznanie uczestników z pojęciem Inteligencji Emocjonalnej - dokładne omówienie 10 kompetencji, które tworzą Inteligencję Emocjonalną. | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Odkrywanie pozytywnej intencji zachowań pacjentów w trudnych sytuacjach – stan umysłu pozwalający utrzymać dobry stan emocjonalny | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Rozumienie pozytywnej intencji działania drugiej osoby w sytuacjach „trudnych”. Wpływ rozumienia danej sytuacji na nasz stan emocjonalny. | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Nowe strategie reagowania w sytuacjach, w których dotychczas płaciliśmy duże koszty emocjonalne. Zmiana perspektywy czasowej, zmiana szerokości perspektywy | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Ćwiczenia praktyczne w grupach | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 przerwa | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Podsumowanie dnia, pytania i odpowiedzi, dyskusje | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja - test teoretyczny zamknięty jednokrotnego wyboru | Prowadzący Mariusz Oboda | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto262,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto262,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest piątą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangazowanie i Strategia Motywacyjna) to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowegio profesjonalizmu postepowania z pacjentem z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Dostawca usługi przewiduje krótkie przerwy w trakcie usługi szkoleniowej na potrzeby uczestników, które wliczają się w czas trwania usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami