Budowanie strategii komunikacji i identyfikacji marki w oparciu o poziomy rozwoju firmy
Budowanie strategii komunikacji i identyfikacji marki w oparciu o poziomy rozwoju firmy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, kierownicy, kadra menedżerska, sprzedawcy, przedstwiciele, osoby zajmujące się marketingiem internetowym, mający kontakt z klientem, kontrachentem bądź pracownikiem, którzy mają trudności prowadzeniu rozmów, w negocjacjach, domykaniu sprzedaży lub nie potrafią w sposób precyzyjny i atrakcyjny przedstawić oferty, porozumieć się ze stroną, pozyskać klienta lub u których niewłaściwa komunikacja werbalna lub wizualna (strona internetowa) skutkuje niską skutecznością w osiąganiu założonego celu.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego budowanie strategii sprzedażowych werbalnych i niewerbalnych, prowadzenia rozmów sprzedażowych, negocjacji oraz skutecznego komunikowania się z zespołem, klientem, kontrahentem przez wykorzystanie technik do analizy osobowości rozmówcy oraz wykorzystanie technik perswazji i modeli komunikacji w celu usuwania obiekcji, prowadzenia i finalizowania sprzedaży bezpośredniej oraz internetowejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie ocenia i analizuje poziom świadomości (wartości i motywacje) docelowego klienta, dobiera słownictwo, sposób przekazu oraz rozbija obiekcje klienta lub pracownika w oparciu o wyniki analizy, uwalnia napięcie emocjonalne wynikające różnic, usuwa mentalne i emocjonalne blokady przed wykonywaniem pracy na stanowisku. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje poziom świadomości i dobiera właściwe słownictwo i formę przekazu, dobiera aspekty wizualne i niewerbalne w komunikacji z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Poziomy świadomości Davida R. Hawkinsa w kontekście komunikacji i biznesu.
- dynamika poziomów siły
- dynamika poziomów mocy
Metaprogramy w komunikacji wg Richarda Bandlera
Charakterystyka i analiza głównych metaprogramów i typów osobowości, oraz sposoby identyfikacji
Struktura i forma komunikacji w oparciu o metaprogramy oraz pozimy świadomości
- głos
- postawa
- aspekty wizualne
Budowanie treści komunikatu werbalnego i niewerbalnego dedykowaniego dla poszczególnych poziomów i typów osobowości
- technik lingwistyczne
- emocje i techniki niewerbalne w komunikacji i sprzedaży
Szkolenie dedykowane jest dla osób posiadających minimum 3-miesięczne doświadczenie na stanowisku menedżera, kierownika, sprzedawcy, przestwiciela lub podobnym
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. 1 godzina usługi = 60 minut
Szkolenie realizowane na poziomie podstawowym, nie wymaga się od uczestników uprzedniego przygotowania czy znajomości podstaw tematu
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto143,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,75 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt / karty pracy
Warunki techniczne
Warunki techniczne
test