PROFESJONALNY HANDLOWIEC
PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy, którzy na co dzień mają kontakt z klientem zewnętrzny.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w narzędzia i techniki zwiększające efektywność sprzedażową, kształtowanie umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem, poprawę jakości obsługi klienta oraz dostarczenie uczestnikom praktycznych technik komunikacyjnych rozwijających ich umiejętności sprzedażowe. Szkolenie także dostarczy uczestnikom umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rezultat szkolenia:Rezultatem szkolenia będzie nauczenie uczestników stosowania technik i narzędzi wpływających pozytywnie na efektywność sprzedaży. Ponadto rezultatem szkolenia będzie kształtowanie prawidłowych relacji uczestników szkolenia z klientami, nauczenie się stosowania standardów sprzedaży a także nauczenie się odpowiedniego zachowania w konkretnych sytuacjach sprzedażowych. Dodatkowym rezultatem szkolenia będzie poznanie różnych technik komunikacyjnych niezbędnych do efektywnej i skutecznej realizacji zadań handlowych. | Kryteria weryfikacji Test zawierający pytania w danym zakresie tematycznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Techniki i dobre praktyki sprzedażowe.
- Perspektywa i strategia sprzedawcy i kupującego.
- Plan sprzedaży jako długofalowa relacja z klientem.
- Standard spotkania handlowego zgodnie z etapami od otwarcia do zamknięcia (otwarcie, elementy wizerunkowe, etykieta handlowa, zamknięcie)
- Prowadzenie rozmowy za pomocą pytań handlowych.
- Techniki pozwalające unikać błędów w komunikacji.
- Prezentacja pozycji handlowej pod potrzeby klienta.
- Techniki pokonywania zastrzeżeń i zasady dawania ustępstw.
- Metody domykania kontaktu, finalizacja sprzedaży.
- Planowanie następnych kroków kontaktu.
- Reklamacje, procedury reklamacji, skargi uzasadnione i nieuzasadnione.
Negocjacje handlowe
- Podstawy negocjacji, proces negocjacji, psychologia klienta i sprzedawcy.
- Style prowadzenia negocjacji, wady i zalety ich stosowania.
- Kiedy i jaką strategię negocjacji stosować?
- Etap przygotowania do negocjacji.
- Cena kluczowy element negocjacji.
- Przygotowanie opcji negocjacyjnych.
- Wybór strategii postępowania w zależności od siły negocjacyjnej.
- Od otwarcia do zamknięcia, techniki komunikacji w negocjacjach.
- Metody prezentowania ceny (emocjonalna, oszczędnościowa, porównań, kompaktowa, inwestycyjna, bilansowa).
- Strategie radzenia sobie z zarzutami cenowymi, przyjmowanie i radzenie sobie z zarzutami klient
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Techniki i dobre praktyki sprzedażowe. | Prowadzący KINGA TRUŚ | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Negocjacje handlowe. | Prowadzący KINGA TRUŚ | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja efektów uczenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 968,00 PLN
- Koszt usługi netto1 600,00 PLN
- Koszt godziny brutto140,57 PLN
- Koszt godziny netto114,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KINGA TRUŚ
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
OTREK” dostarczy materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowe
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter interaktywny. Oznacza to, że uczestnicy będą zaangażowani podczas realizacji szkolenia. Trenerka stosuje zróżnicowane techniki dydaktyczne: symulacje, ćwiczenia praktyczne, prezentacje/wykłady, dyskusje, studia przypadków etc. Najważniejszym założeniem treningu będzie aktywny udział uczestników i praca w oparciu o symulacje i realne przykłady.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami