Szkolenie Facebook, Instagram z elementami AI w Biznesie. Canva. Rolki. System reklamowy Meta PRO.
Szkolenie Facebook, Instagram z elementami AI w Biznesie. Canva. Rolki. System reklamowy Meta PRO.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i średniozaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi marketingowych takich jak Facebook, Instagram. Pozwala zdobyć wiedzę na temat korzystania z komunikatorów w kontakcie z klientami, tworzenia reklam za pomocą menedżera reklam, zakładania piksela. Pozwala uzyskać praktyczną wiedzę z zastosowania programu graficznego Canva.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się buduje wizerunek marki oraz sprzedaje w sieci za pomocą narzędzi marketingowych, | Kryteria weryfikacji analizuje własny profil | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Konfiguruje narzędzia analityczne takie jak Business Menedżer Facebooka, Piksel Facebooka, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji konfiguruje grupy docelowe gotowe do wykorzystania w reklamie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje komunikatory w kontakcie z klientami, | Kryteria weryfikacji Kontaktuje się z klientami za pomocą dostępnych komunikatorów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się tworzy reklamy za pomocą menadżera reklam oraz stosuje program graficzny Canva. | Kryteria weryfikacji Planuje budżet reklamowy na kampanie i analizuje poziom wydatków | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy język korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Mierzy konwersje z prowadzonych działań reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzianch dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych.
Rekomendacje przed szkoleniem:
(Nie są obligatoryjne. Nie wymagamy wcześniejszej wiedzy przed szkoleniem w poniższych zakresach tematycznych, ale osoby już posiadające konta wcześniej założone będą mogły zweryfikować poprawność ich działania.)
Jak się przygotować do szkolenia Marketing i sprzedaż w dobie cyfryzacji , aby było dla Ciebie jeszcze bardziej efektywne?
Jeśli masz już konta w social mediach:
• Sprawdź czy masz dostęp do profilu firmowego na Facebooku oraz Instagramie (jeżeli możesz mieć to uzyskaj). Przypomnij sobie loginy i hasła.
• Wypisz listę produktów bądź usług, które chcesz uwzględnić w promocji oraz najważniejsze aspekty swojej firmy.
• Jeżeli nie posiadasz strony firmowej na Facebooku nie martw się- pomożemy Ci ją założyć oraz skonfigurować z Menadżerem reklam.
Trener –Magdalena Głomska.
I DZIEŃ SOCIAL MEDIA
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I blok – Wprowadzenie do nieoczywistego świata Social Media - teoria-rozmowa na żywo
- Najważniejsze ustawienia i ukryte, a wartościowe funkcje Fanpage'a.
- Case study - analiza profilu własnego.
- Przykłady dobrych profili na Facebooku.
- Jak wyznaczać cele marketingowe dla siebie i zespołu.
II blok - Content marketing - ćwiczenia-praktyka
- Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
- Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
- Komunikacja z odbiorcami i język korzyści - metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
- Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
- Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
- Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
- Konkursy - jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
- Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
- Sytuacja kryzysowa - jak sobie z nią poradzić?
III blok - Canva - poznajemy program graficzny - praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu
- Najlepsze formaty postów na FB, Instagrama, LinkedIn i stronę www.
- Najlepsze formaty na reklamę.
- Tworzenie animacji na potrzeby SM.
- Tworzenie identyfikacji graficznej.
- Omówienie znaczenia kolorów.
- Dodawanie Call to Action.
IV blok - Business Menedżer - centrum dowodzenia dla firmowych profili. Konfiguracja -praktyka- ćwiczenia
- Omówienie i wdrożenie najważniejszych funkcji.
- Zakładanie Piksela i tworzenie zdarzeń i konwersji niestandardowych – podstawa dla reklam.
- Konfiguracja raportu mierzącego wyniki kampanii reklamowych i badanie ruchu na stronie www z pozycji Facebooka.
II DZIEŃ SOCIAL MEDIA
I blok - Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights) -teoria+ praktyka -ćwiczenia, rozmowa na żywo
- Analiza i tworzenie grup docelowych.
- Grupowanie zainteresowań.
- Jakie grupy dają najlepsze efekty.
- Najczęstsze błędy w tworzeniu grup.
- Jak docierać do nieaktywnych odbiorców i ich ożywić.
- Remarketing i wykluczenia.
- Jak docierać do cudzych grup odbiorców.
II blok - Menedżer reklam - Konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB - teoria+praktyka - ćwiczenia, rozmowa na żywo
- Konfiguracja konta.
- Jak nie zablokować konta reklamowego i czym to grozi – treści zakazane.
- Dlaczego nie przez „Promuj post”?
- Budowa lejka sprzedażowego i planowanie budżetu.
- Jak zamienić zimny ruch na ciepły.
- Analiza dotychczasowych wyników reklam.
- Jakie koszty reklam osiągać? Podstawy strategii marketingowych.
- Najważniejsze cele reklam dedykowane na Facebooka i Instagram.
- Omówienie celów:
- Jak pozyskać nowych klientów.
- Jak zwiększać zaangażowanie na fanpage.
- Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze.
- Jak kierować fanów na stronę internetową.
- Jak badać konwersję z koszyka i zakupów
III blok – Strategia marketingowa i tworzenie reklam - praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu
- Konfiguracja niestandardowych formatów reklam:
- Kolekcja
- Formularz kontaktowy
- Reklamy z materiałem dynamicznym
- Post na dzień dobry.
- Sprzedaż z katalogu.
- Posty reklamowe na stronie.
IV blok – Zwiększanie wizerunku na Instagramie - ROLKI - teoria- rozmowa na żywo
Instagram i rolki
- Analiza profilu.
- Omówienie najważniejszych sekcji.
- Hashtagi w nich siła.
- Jak zwiększać organicznie zasięgi.
- Jakie cele reklamowe wykorzystywać.
- Pomysły na media plan.
- Rolka, post, relacja i transmisja na żywo – charakterystyka i przepisy na ciekawe treści
- Reklama na Instagramie
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 I blok – Wprowadzenie do nieoczywistego świata Social Media - teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 II blok - Content marketing - ćwiczenia-praktyka | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 III blok - Canva - poznajemy program graficzny - praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 IV blok - Business Menedżer - centrum dowodzenia dla firmowych profili. Konfiguracja -praktyka- ćwiczenia | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 I blok - Business Menedżer – grupy odbiorców (Audience Insights) -teoria+ praktyka -ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 II blok - Menedżer reklam - Konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB - teoria+praktyka - ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 III blok – Strategia marketingowa i tworzenie reklam - praktyka-ćwiczenia i współdzielenie ekranu | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 IV blok – Zwiększanie wizerunku na Instagramie - ROLKI - teoria- rozmowa na żywo | Prowadzący Paulina Łuczak | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 936,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 936,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto183,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto183,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Łuczak
Podczas trwania programu nabyła umiejętności zarządzania, strategii marketingowej i sprzedażowej, optymalizacji witryn dla wyszukiwarek SEO, zastosowanie reklam w wyszukiwarkach sieciowych oraz w Social Mediach, zdobyła wiedzę o performance marketingu w praktyce, zajmowała się również technologicznymi aspektami prowadzenia biznesu w sieci.
Swoje umiejętności codziennie rozwija w firmie Digital&Brand w Gdańsku. Dzięki swoim doświadczeniom została specjalistą działu marketingu, zajmuje się prowadzeniem wielu kont na Mediach Społecznościowych, między innymi TikTok, Instagram, Facebook. Jedną z ważniejszych funkcji jest także copywriting oraz wyszukiwanie i analiza treści pod kątem SEO i aktualnych trendów w sieci. Za sobą ma już ponad 150h szkoleń z zakresu marketingu internetowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu oraz dostępem do konta profilowego na Facebooku. Przed szkoleniem prosimy o zainstalowanie bezpłatnego programu Canva, który służy do tworzenia grafik i postów. Rekomendujemy także przygotowanie materiału zdjęciowego lub filmowego oraz logo (np. z miejsca prowadzonej działalności, związanych z firmą, zdjęcia produktów, usług, personelu).
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Clickmeeting lub Google Meets– przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link jest w ważny w czasie trwania usługi. Uczestnicy otrzymują link na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na blok teoretyczno-warsztatowy według ustalonego harmonogramu. Praca odbywa się na firmowym fanpage’u, stronie internetowej i odpowiednio skonfigurowanym pod potrzeby firmy Menedżerze Facebooka. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Podczas zajęć warsztatowych Uczestnicy, przy wsparciu Trenera będą mogli samodzielnie tworzyć posty, ustawiać grupy niestandardowych odbiorców, konfigurować narzędzia marketingowe oraz tworzyć reklamy. Samodzielnie będą też pracować na programie Canva.