Szkolenie pod nazwą SEO - optymalizacja i pozycjonowanie.
Szkolenie pod nazwą SEO - optymalizacja i pozycjonowanie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących pozyskać wiedzę na temat optymalizowania i pozycjonowania w SEO.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji25-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie SEO przygotowuje do samodzielnej poprawy efektywności w zakresie pozycjonowania stron internetowych, zwiększeniu ilości ruchu organicznego i docelowo realizacji celów biznesowych, takich jak: wzrost konwersji czy sprzedaży (szkolenie poszerzone jest o techniki poprawy konwersji).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi w budowaniu marketingu mix oraz wskaźnikach efektywności. Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.Definiuje marketing cyfrowy (np. mobile marketing, e-mail marketing). | Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się narzędziami cyfrowymi i rozróżnia zasady komunikacji za pomocą mediów społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.Ocenia strategie e-marketingu w firmie. Poprawia interpretacje wskaźników i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego. | Kryteria weryfikacji Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę na temat narzędzi cyfrowych i poprawia efektywność swojej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 32 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
Moduł 1:
- Wprowadzenie do tematyki marketingu i objaśnienie pojęcia SEO oraz SEM
- Mobile/RWD - czyli jaki responsywność może mieć wpływ na użyteczność
- Czas ładowania strony - wskaźniki Google
- Optymalizacja HTML
- SEO według Google - Indeksacja, Dane uporządkowane
- Analiza słów kluczowych
- Analiza konkurencji - narzędzia, które to umożliwiają
- Copywriting SEO - jak pisać skuteczne teksty pod słowa kluczowe
Moduł 2:
- Optymalizacja SEO - jakich meta tagów i znaczników używać
- SEO w Youtube
- Linkowanie wewnętrzne
- Social Media a SEO
- Narzędzia do analizy SEO
- Link Building
- Content Marketing a SEO
- Analiza linków wewnętrznych i zewnętrznych
- Monitorowanie efektów i raportowanie
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 520,00 PLN
- Koszt usługi netto3 520,00 PLN
- Koszt godziny brutto110,00 PLN
- Koszt godziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla uczestników przygotowano prezentację tematyczną oraz ćwiczenia. Materiały szkoleniowe dla każdego z uczestników zostaną przekazane w formie elektronicznej. Zawierają one prezentację oraz autorskie materiały dydaktyczne odnoszące się do zakresu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
-
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Informacje dodatkowe
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 530 642 270
Mail: kontakt@dofinansowanekursy.pl
Sprawdź opinie naszych kursantów oraz posiadane przez Nas rekomendacje od zadowolonych firm, które z nami współpracowały.
Postaw na doświadczenie i profesjonalne podejście do Kursanta.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to google meet.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie google meet: uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.