Akademia HR - Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonowania.
Możliwość dofinansowania
Akademia HR - Budowanie środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonowania.
Numer usługi 2024/06/11/11918/2179392
870,00 PLN
brutto
870,00 PLNnetto
145,00 PLNbrutto/h
145,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, menedżerowie, oraz zespoły i pracownicy HR.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do budowania środowiska pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zdefiniować pojęcie "szczególne potrzeby". | Kryteria weryfikacji Prawidłowe odpowiedzi na pytania w kontekście definicji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi stworzyć umowę dostosowaną do potrzeb osoby ze szczególnymi potrzebami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna kryteria które powinny zostać uwzględnione podczas tworzenia umowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie kim są osoby ze szczególnymi potrzebami oraz zna kryteria klasyfikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie odpowiada na pytania związane z definicjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna przepisy prawne dotyczące osób ze szczególnymi potrzebami. Uczestnik potrafi wskazać grupy osób, których dotyczy ustawa | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie odpowiada na pytania dotyczące przepisów prawnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie, jakie obszary edukacji muszą być dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo odpowiada na pytania dotyczące obszarów edukacji objętych przepisami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna wymagania dotyczące dostosowania miejsca pracy dla osób ze szczególnymi potrzebami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jak oceniać istniejące miejsce pracy i proponować modyfikacje zgodne z wymaganiami prawnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie, że różne niepełnosprawności wymagają różnych dostosowań i wsparcia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje specyficzne potrzeby różnych rodzajów niepełnosprawności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna procedury i możliwości uzyskania dofinansowania z PFRON. | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiada poprawnie na pytania dotyczące procedur i kryteriów uzyskania dofinansowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna zasady zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie odpowiada na pytania dotyczące zasad dostępności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
- Co to są szczególne potrzeby.
- Konstrukcja umowy dla osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Kim jest osoba ze szczególnymi potrzebami.
- Regulacja prawna.
- Kogo dotyczy ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Jakie obszary obejmuje zapewnienie dostępności do edukacji.
- Jak ma wyglądać miejsce pracy.
- Różne niepełnosprawności – różne potrzeby.
- Dofinansowanie z PFRON.
- Dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Przerwy zostaną uzgodnione i włączone do harmonogramu.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Co to są szczególne potrzeby? | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Konstrukcja umowy dla osoby ze szczególnymi potrzebami. | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Kim jest osoba ze szczególnymi potrzebami? | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Regulacje prawne. | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 5. Kogo dotyczy ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Jakie obszary obejmuje zapewnienie dostępności do edukacji. | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Jak ma wyglądać miejsce pracy. | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Różne niepełnosprawności – różne potrzeby. Dofinansowanie z PFRON. | Prowadzący Agnieszka Huras | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto870,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto870,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agnieszka Huras
Ukończyła studia magisterskie oraz doktoranckie na kierunku prawa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.
Pełniła funkcję Komornika Sądowego w Sosnowcu. Od 2011 roku pełni funkcję wykładowcy i prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Śląskim.
Od 2019 roku współpracuje z ForMatrix i prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy.
Pełniła funkcję Komornika Sądowego w Sosnowcu. Od 2011 roku pełni funkcję wykładowcy i prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Śląskim.
Od 2019 roku współpracuje z ForMatrix i prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Certyfikat, materiały dydaktyczne.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer z dostępnym stabilnym łączem internetowym, kamerą oraz mikrofonem. Przebywanie w cichym pomieszczeniu, umożliwiającym aktywne uczestnictwo w szkoleniu.
Kontakt
Kontakt
Ilona Pawłowska
E-mail
biuro@formatrix.pl
Telefon
(+48) 502 702 435