Pozyskiwanie klientów za pomocą Facebook, Instagram, Google Moja Firma - szkolenie
Pozyskiwanie klientów za pomocą Facebook, Instagram, Google Moja Firma - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele salonów kosmetycznych i fryzjerskich, ich pracownicy zajmujący się rezerwacjami w firmie oraz Ci którzy obsługują social media, osoby pracujące w zawodzie lub dopiero planujący zdobyć nowe kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnej konfiguracji narzędzi: Facebook, Instagram, Google moja firma do pozyskiwania klientów w firmieEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje zasady prowadzenia działań, które prowadzą do budowania zasięgów w mediach społecznościowych i wpływają na pozyskanie więcej klientów | Kryteria weryfikacji konfiguruje messengera aby ułatwić klientom kontakt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji konfiguruje narzędzia facebook, instagram oraz google moja firma do przyjmowania rezerwacji wizyt z ich użyciem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady funkcjonowania wizytówki Google Moja Firma i dokonuje jej optymalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia w jaki sposób prowadzić komunikację z klientami, aby zamieniać obserwujących w klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się optymalizuje swoje konta na Facebooku i Instagramie aby były atrakcyjne dla użytkowników | Kryteria weryfikacji omawia w jaki sposób wykorzystać siłę live i video do budowania relacji z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje sposoby budowania wiarygodność i zaufania klientów – tak aby chętnie umawiali się na wizyty | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia sposoby na zdobywanie opinii i poleceń | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia przydatne narzędzia do planowania i tworzenia grafik | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia:
- Szkolenie stacjonarne - trwa 20 godziny dydaktyczne.
- Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych - 1h=45 min
- Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu usługi:
- Szkolenie adresowane do osób posiadających podstawowe umiejętności w zakresie obsługi smartfona i facebooka.
- Aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu konieczne jest wykonanie ćwiczeń wskazanych przez trenera.
Warunki organizacyjne:
- Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na telefonie/laptopie.
- Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku (laptop lub telefon).
Proces przeprowadzenia walidacji
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego.
Program szkolenia
Rola mediów społecznościowych na ścieżce pozyskiwania klienta do gabinetu beauty
Zanim klient zarezerwuje wizytę, czyli jak budować wizerunek, wiarygodność i markę gabinetu?
Posty nie prowadzą do zapisów na zabiegi? 7 najczęstszych błędów i jak ich uniknąć.
Co pisać i jak angażować klientów na FB i Instagramie za pomocą ciekawych i różnorodnych postów, aby pokazywać, że jesteś ekspertem w tym, co robisz – 16 szablonów na posty i 18 technik na pisanie o Twojej najważniejszej ofercie
Jak skutecznie docierać do klientów za pomocą mediów społecznościowych – bezpłatnie? 21 sposobów na super zasięgi na Facebooku i Instagramie.
Jak zamieniać osoby obserwujące Twoją stronę w klientów? Skuteczne sposoby na „ogrzewanie” leadów
Skuteczne sposoby komunikacji z klientem, dzięki wykorzystaniu bezpłatnych narzędzi na Facebooku, Instagramie i GMF
Zajęcia praktyczne:
- optymalizacja kont na FB, IG oraz GMF oraz ich wykorzystanie do rezerwacji wizyt online
- projektowanie 18 postów
- przygotowanie zestawu hasztagów
- zaplanuje strategię komunikacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Angażowanie użytkowników w social mediach-omówienie sposobów | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Zajęcia praktyczne- tworzenie treści i grafik do postów | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Optymalizacja kont na Facebooku, Instagramie i Google Moja Firma | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Zajęcia praktyczne optymalizacja kont GMF, IG, FB | Prowadzący Joanna Mączka | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja: test wykonany za pomocą narzędzi cyfrowych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Mączka
Jest certyfikowanym Trenerem Biznesu, wykładowcą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, trenerem Akademii Dermatic
Prowadzi szkolenia pomagające gabinetom i salonom beauty w skutecznym pozyskiwaniu i rozwijaniu klientów, budowaniu silnych i wyróżnialnych marek, podnoszeniu zyskowności biznesu, skutecznej komunikacji z klientami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania na poziomie co najmniej 70% szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% to ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Szkolenie odbywa się zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczące realizacji usług szkoleniowych.
Każdy z uczestników powinien ze sobą zabrać na szkolenie laptop, ewentualnie smartfon- chodzi o te narzędzia z których zwykle obsługujesz media społecznościow
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 533 81 82 83 w celu sprawdzenia dostępności miejsc na dany termin.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna szkolenia = 45 minut)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi