Nowoczesna rekrutacja oraz Employer Branding w HoReCa
Możliwość dofinansowania
Nowoczesna rekrutacja oraz Employer Branding w HoReCa
Numer usługi 2024/06/10/11429/2178116
9 800,00 PLN
brutto
9 800,00 PLNnetto
612,50 PLNbrutto/h
612,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, kierownicy, menadżerowie zarzadzajacy zespołami ludzi w hotelach lub restauracjach
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji28-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
REKRUTACJA I DEREKRUTACJAEMPLOYER BRANDING
WPROWADZANIE NOWEGO PRACOWNIKA
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dzięki szkoleniu- Nauczysz się, gdzie szukać i jak zatrzymać najlepszych pracowników - Dowiesz się jak rekrutują w turkusowych organizacjach - Poznasz zasady Employer Branding jako skutecznego narzędzia budowania stałych i skutecznych zespołów | Kryteria weryfikacji pre testy i post testy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
nie
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
nie
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
nie
Program
Program
Program:
- Rekrutacja – różnice pokoleniowe (XYZ)
- Zastosowanie employer brandingu w praktyce
- Miejsca i portale do poszukiwania pracowników
- Opracowanie procesu rekrutacji
- Mój idealny kandydat
- Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej
- wywiad kompetencyjny
- wywiad behawioralny
- Pytania „klucze” podczas rozmowy
- Pułapki podczas rozmowy z potencjalnym kandydatem
7. Wprowadzenie pracownika na stanowisko pracy
8. Derekrutacja
- rozmowa derekrutacyjna
- formy derekrutacji
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto612,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto612,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Rafał Pasenik
Jestem praktykiem z 25 - sto letnim stażem.Moja droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Od 2004 r prowadzę własną firmę zajmującą się doradztwem oraz szkoleniami.
Prowadzę między innymi szkolenia z zakresu profesjonalnej sztuki kelnerskiej, obsługi różnego rodzaju przyjęć w restauracji, sugestywnej sprzedaży oraz szkolenia menedżerskie.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Podczas pracy w hotelach i restauracjach w Warszawie na stanowiskach kierowniczych zdobyłem doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, szkoleniem pracowników, kontrolingiem i rozliczaniem usług gastronomicznych.
Moim celem jest wspieranie osób pracujących w branży HoReCa, w której się specjalizuję. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Aioli, Puro Hotele, Hotel Bania Tremal & Spa, Aurora****, Afrodyta****, Hotele SPA Dr Irena Eris, Accor Academie Poland and Baltic States, Orbis Hotel Group, Restaurators Podlaszewscy - Pierogarnie Stary Młyn i wiele innych.
Specjalizacja:
•profesjonalna obsługa kelnerska i sugestywna sprzedaż
•prowadzenie rekrutacji
•kompetencje menedżerskie;
•sprzedaż usług restauracji
Prowadzę między innymi szkolenia z zakresu profesjonalnej sztuki kelnerskiej, obsługi różnego rodzaju przyjęć w restauracji, sugestywnej sprzedaży oraz szkolenia menedżerskie.
Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie oraz Zespołu Szkół Gastronomicznych przy ul. Poznańskiej w Warszawie. Podczas pracy w hotelach i restauracjach w Warszawie na stanowiskach kierowniczych zdobyłem doświadczenie związane z zarządzaniem personelem, szkoleniem pracowników, kontrolingiem i rozliczaniem usług gastronomicznych.
Moim celem jest wspieranie osób pracujących w branży HoReCa, w której się specjalizuję. Moje szkolenia dedykuję zarówno osobom początkującym jak i doświadczonym w branży gastronomicznej. Prowadzę szkolenia dla Klientów z lokali typu fast casual, caual dinning, premium i top premium.
Moimi Klientami są najlepsi w branży, między innymi: Aioli, Puro Hotele, Hotel Bania Tremal & Spa, Aurora****, Afrodyta****, Hotele SPA Dr Irena Eris, Accor Academie Poland and Baltic States, Orbis Hotel Group, Restaurators Podlaszewscy - Pierogarnie Stary Młyn i wiele innych.
Specjalizacja:
•profesjonalna obsługa kelnerska i sugestywna sprzedaż
•prowadzenie rekrutacji
•kompetencje menedżerskie;
•sprzedaż usług restauracji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały stworzone przez trenera prowadzącego
Adres
Adres
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Małgorzata Pasenik
E-mail
malgorzata.pasenik@hr-system.pl
Telefon
(+48) 507 726 059