Projektowanie UX dla marketerów - szkolenie
Projektowanie UX dla marketerów - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przygotowane jest w szczególności:
● dla osób związanych z marketingiem online, które chcą projektować kampanie reklamowe i produkty cyfrowe w oparciu o psychologię użytkownika, wskaźniki jakościowe a nie tylko własną intuicję,
● dla osób, które chciałyby więcej dowiedzieć się na temat możliwości wykorzystania projektowania UX w reklamie oraz samodzielnie zbadać czy strona www którą zarządzają jest stworzona dla ludzi, czy tylko dla robotów Google.
Grupą docelową usługi są soby chcące rozwinąć swoje kompetencje w szczególności właścicie przedsiębiorstwa, pracownikom przedsiębiorstwa, zatrudnionym na stanowiskach kierowniczych, pracownikom przedsiębiorstwa, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zrozumienia, że dobre doświadczenia są dla użytkownika niewidoczne, naturalne, powodują, że może on po prostu korzystać z narzędzia, przynoszą mu z tego pewną satysfakcję czy przyjemność, dostarczają dokładnie to, czego szukał. Uczestnicy nauczą się jak projektować wszystkie etapy procesu UX-owego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu projektowania doświadczeń konsumenckich - UX | Kryteria weryfikacji projektuje kampanie reklamowe i produkty cyfrowe wykorzystując elementy psychologii ich odbiorcy/użytkownika oraz wskaźniki jakościowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza audyt użyteczności produktu i projektuje etapy procesu UX | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji korzysta z badań użytkowników oraz tworzy prototypy produktu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy mapę interakcji i tablice inspiracji (mood board), posługując się „ścieżką konsumenta (consumer journey)” oraz danymi analitycznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera działania i narzędzia pomagające świadomie budować pozytywne doświadczenia/wrażenia użytkowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Spotkanie 1 - 2h 30 min
- Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?
- Jak przeprowadzić audyt użyteczności
- 10+ zasad dobrej użyteczności
- Jakie są podstawowe podróże użytkownika
- Mood board w praktyce - po co nam tablice inspiracji
- Omówienie podstawowych elementów interface’u
Spotkanie 2 - 4 h
- Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX
- Czy zrozumiesz stronę bez czytania tekstów
- Architektura informacji która rozwiązuje problemy
- Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji
- Dostępność i inkluzywność
- Narzędziownik projektanta
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie projektowania UX wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Godzina szkoleniowa = 45 min.
Trener dostosowuje przerwy do potrzeb uczestników (max. 10 min.) i odpowiednio wydłuża zajęcia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 80%.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Kilka historii o UX i zawodzie projektanta?, Jak przeprowadzić audyt użyteczności, 10+ zasad dobrej użyteczności - żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grzegorz Borowiecki | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Mood board w praktyce - po co nam tablice inspiracji, Omówienie podstawowych elementów interface’u - żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grzegorz Borowiecki | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Perswazyjne komunikaty w reklamie i projektowaniu UX - żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grzegorz Borowiecki | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Sztuka wywoływania nieprzypadkowych interakcji, Dostępność i inkluzywność, Narzędziownik projektanta - żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu | Prowadzący Grzegorz Borowiecki | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Borowiecki
Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Social Media Week, I Love marketing. Prowadzący posiada ponad 150 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych. Wykształcenie wyższe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, pod warunkiem min. 80% frekwencji.
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: https://dimaq.pl/akademia-dimaq/. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie dostępne na platformie Zoom, Teams lub LiveWebinar. Każdy z uczestników dostanie link do szkolenia.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji - system operacyjnych Windows, macOS i Linux, zalecany: procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD), pamięć RAM - 4 Gb
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: dla audio 256 kb/s, Video w wersji HD – 4Mb/s – to są parametry górne graniczne.
System dopasowuje się do łącza i działa na każdych dostępnych parametrach.
Wskazane kamera i mikrofon.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line będzie aktywny przez cały okres trwania kursu.