Marketing cyfrowy w branży beauty. Kurs trwa 8 godzin dydaktycznych. Koszt: 1200 zł
Marketing cyfrowy w branży beauty. Kurs trwa 8 godzin dydaktycznych. Koszt: 1200 zł
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs adresowany jest do wszystkich osób, które chciałyby poznać tajniki sprzedażowe, język korzyści i argumentację sprzedażową, zrozumieć jak lepiej pozyskiwać klientów, w szczególności za pomocą social mediów, poznać sposoby na zatrzymanie klienta, czy obsługę trudnego klienta, nauczyć się utrzymywać długoterminowe relacje z klientem i nie tylko.
Zapraszamy przedsiębiorców, pracowników/właścicieli salonów piękności - z zakresu kosmetyki, masażu, fryzjerstwa, medycyny estetycznej, solariów, sklepów zajmujących się sprzedażą kosmetyków i sprzętów do zabiegów kosmetycznych/z med. estetycznej bądź akcesoriów do masażu.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji09-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poszerzenie wiedzy m.in na temat tajników sprzedażowych, języka korzyści i argumentacji sprzedażowej, sposobów na zatrzymanie klienta, czy obsługę trudnego klienta, jak lepiej pozyskiwać klientów, w szczególności za pomocą social mediów, jak utrzymywać długoterminowe relacje z klientem i nie tylko.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zwiększenie sprzedaży kosmetyków i usług, poznanie podstaw sprzedażowych, poznanie aktualnych trendów, profesjonalne prowadzenie salonu beauty i social mediów, profesjonalna obsługa klienta, utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem, sposoby na zatrzymanie i utrzymanie klienta, również trudnego, język korzyści i argumentacja sprzedażowa, jak skutecznie pozyskiwać klientów, jak sprzedawać karnety i zachęcać promocjami, jak dodawać posty w internecie, aby zyskały popularność | Kryteria weryfikacji Ocena wiedzy poprzez krótki test np. odgrywanie scenek sprzedażowych danej usługi, czy kosmetyku, bądź wymyślenie reklamy/sposobu na rozreklamowanie firmy w sieci, przedstawienie planu marketingowego firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Zdobycie nowych umiejętności.Zwiększenie sprzedaży kosmetyków i usług,
Jak zachęcić promocjami, jak prowadzić social media, jak sprzedawać karnety.
Poznanie metod sprzedażowych.
Poznanie metod na zatrzymanie klienta, profesjonalną obsługę klienta, również trudnego.
Utrzymanie relacji długoterminowych z klientem,
Jak skuteczniej pozyskiwać klientów.
Efekt usługi
W wyniku szkolenia w czasie zajęć uczestnicy uzyskają wiedzę m.in. na temat: zwiększenia sprzedaży kosmetyków i usług, jak zachęcić promocjami, jak prowadzić social media, jak sprzedawać karnety, metod sprzedażowych, sposobów na zatrzymanie klienta, profesjonalną obsługę klienta, również trudnego, jak utrzymać relację długoterminowe z klientem, jak skuteczniej pozyskiwać klientów.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Wywiad swobodny
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Na kursie omawiane będzie m.in:
- jak rozmawiać z klientem (podstawy sprzedażowe, profesjonalna komunikacja z klientem),
- zwiększenie sprzedaży kosmetyków i usług,
- prowadzenie salonu beauty i social mediów,
- programy lojalnościowe,
- komunikacja z klientem przez internet, telefon jak i stacjonarnie,
- sprzedaż karnetów,
- jak zachęcić promocjami,
- omówienie metod (trików) sprzedażowych,
- jak zatrzymać klienta,
- obsługa nowego jak i stałego klienta,
- utrzymywanie relacji długoterminowych z klientem,
- jak skutecznie pozyskiwać klientów,
- jak radzić sobie z trudnym klientem,
- język korzyści i argumentacja sprzedażowa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 200,00 PLN
- Koszt usługi netto1 200,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Walczak
Posiada ogromną wiedzę na temat metod sprzedażowych i profesjonalnej obsługi klienta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer, tablet bądź telefon z kamerką i mikrofonem za pomocą którego będzie można się połączyć poprzez platformę - Skype.