Profesjonalna sprzedaż w branży zoologicznej
Profesjonalna sprzedaż w branży zoologicznej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, kadra zarządzająca, pracownicy związani z pracą w zoologicznej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do samodzielnej realizacji procesów sprzedażowych w szeroko rozumianej branży zoologicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych. Efektywna komunikacja z klientem, w tym umiejętność aktywnego słuchania i zadawania właściwych pytań.Lepsze rozumienie potrzeb i oczekiwań klientów. | Kryteria weryfikacji Symulacje i scenariusze: Ocena umiejętności praktycznych poprzez symulacje sytuacji sprzedażowych i obsługi klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Podniesienie standardów obsługi klienta:Profesjonalne podejście do obsługi, w tym umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i reklamacji. Budowanie pozytywnych relacji z klientami. | Kryteria weryfikacji Kryteria umiejętności praktycznych:Symulacje i scenariusze: Ocena umiejętności praktycznych poprzez symulacje sytuacji sprzedażowych i obsługi klienta. Obserwacja pracy: Bezpośrednia obserwacja pracownika w rzeczywistych warunkach pracy przez trenerów lub kierowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zwiększenie umiejętności sprzedażowych:Skuteczne techniki sprzedaży Prezentowanie produktów w sposób atrakcyjny dla klienta. | Kryteria weryfikacji Kryteria umiejętności praktycznych:Symulacje i scenariusze: Ocena umiejętności praktycznych poprzez symulacje sytuacji sprzedażowych i obsługi klienta. Obserwacja pracy: Bezpośrednia obserwacja pracownika w rzeczywistych warunkach pracy przez trenerów lub kierowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Poprawa umiejętności pracy w zespole:Skuteczna współpraca z innymi członkami zespołu. Wspieranie się nawzajem w osiąganiu celów sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Kryteria umiejętności praktycznych:Symulacje i scenariusze: Ocena umiejętności praktycznych poprzez symulacje sytuacji sprzedażowych i obsługi klienta. Obserwacja pracy: Bezpośrednia obserwacja pracownika w rzeczywistych warunkach pracy przez trenerów lub kierowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zwiększenie świadomości znaczenia sprzedaży:Zrozumienie roli sprzedaży w sukcesie restauracji. Świadomość wpływu indywidualnej pracy na wyniki finansowe firmy. | Kryteria weryfikacji Kryteria umiejętności praktycznych:Symulacje i scenariusze: Ocena umiejętności praktycznych poprzez symulacje sytuacji sprzedażowych i obsługi klienta. Obserwacja pracy: Bezpośrednia obserwacja pracownika w rzeczywistych warunkach pracy przez trenerów lub kierowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Wprowadzenie do sprzedaży.
-
Jak rozpoznać potrzeby klienta?
- postawy w sprzedaży – proaktywna i reaktywna,
- motywacje klientów a decyzja o zakupie,
- jak zwiększyć zainteresowanie ofertą.
-
Techniki sprzedaży:
- perswazja,
- argumentacja,
- licytacja,
- wykorzystanie czasu,
- manipulacja.
-
Modele sprzedaży:
- sprzedaż bezpośrednia, jako idealny model sprzedażowy.
-
Trudny klient:
- jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach,
- jak wzbudzić jego zaufanie?
-
Analiza transakcyjna:
- świadoma komunikacja z klientem,
- jak z pomocą analizy transakcyjnej mieć więcej zadowolonych klientów.
-
Budowanie trwałych relacji z klientami.
-
Tworzenie i prezentacja skutecznej oferty handlowej
-
Jakim typem temperamentu jest twój klient – czyli najlepsza droga porozumienia w sprzedaży.
-
Trening umiejętności handlowych – warsztaty.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych tj. 1 godz.=45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do sprzedaży. | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Jak rozpoznać potrzeby klienta? | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Techniki sprzedaży | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Modele sprzedaży | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Trudny klient | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Analiza transakcyjna | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Analiza transakcyjna cz 2 | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 14-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Budowanie trwałych relacji z klientami | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Tworzenie i prezentacja skutecznej oferty handlowej | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Jakim typem temperamentu jest twój klient – czyli najlepsza droga porozumienia w sprzedaży | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Trening umiejętności handlowych – warsztaty. | Prowadzący Mariusz Wiśniewski | Data realizacji zajęć 21-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Wiśniewski
Absolwent filozofii i socjologii na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS w Lublinie, studiów podyplomowych ZZL, BHP, Doradztwo Zawodowe na WSEI w Lublinie oraz Rachunkowości na Akademii Langego we Wrocławiu
Spędził ponad 5000 godzin (z czego ponad 2600 w ciągu ostatnich 3 lat) na sali szkoleniowej gdzie prowadził zajęcia z tematyki szkoleń miękkich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne: materiały wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych, ćwiczeń. Materiały piśmiennicze: notatnik, długopis.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończoniu szkolenia
Dodatkowo w cenie szkolenia zapewniamy obiad oraz krótkie przerwy kawowe ustalone pomiędzy trenerem a uczestnikami na początku szkolenia. Informacja o przerwach będzie umieszczona na flipchardzie.
Informacje dodatkowe
Szkolenie kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie narzędzi poznawanych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami