PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób, które na codzień pracują w obsłudze klienta
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji04-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do profesjonalnej obsługi klientaEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje postawy skutecznego partnera biznesowego i pozyskuje przychylność klienta | Kryteria weryfikacji - określa kiedy klient przekonuje się do wyboru oferty- stosuje technikę „Znajdź-Pokaż-Utrzymaj” | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie opisuje firmę, siebie i usługi podczas prezentacji, komunikuje się i radzi sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmowy. | Kryteria weryfikacji - określa ramy „kultury rozmowy”- używa mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści - definiuje mechanizm i powody odmowy Klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia jak prawidłowo zachowywać się w różnych sytuacjach w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji - pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności,- definiuje swoje potrzeby w zakresie samokształcenia - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Budowanie postawy skutecznego partnera biznesowego:
kiedy klient przekonuje się do wyboru oferty?
co oznacza, że firma jest „zorientowana na klienta” (co wiesz o swoich produktach? co
chciałby usłyszeć klient? czym się wyróżniasz spośród innych biur rachunkowych? dlaczego
klient ma wybrać akurat Twoją ofertę, a nie konkurencji?),
co oznacza budowanie odpowiednich relacji z klientami,
przedstawiamy swoje sposoby planowania rozmowy i formułowania celów: cel maksymalny,
cel pośredni i cel minimalny.
2. Jak pozyskać przychylność klienta:
co doradca powinien mieć przygotowane do rozmowy,
co oznaczają oczekiwania klientów: obsługowe, produktowe, psychologiczne?
formuły budujące relacje z klientem,
przestań „nadawać” i być “oferciarzem” a zacznij umiejętnie pytać,
Technika „Znajdź-Pokaż-Utrzymaj” wartość dodaną dla klienta,
„Selling” - Sytuacja, Problem, Implikacja, Niezbędny zysk (Situation, Problem, Implication,
Need Payoff).
3. Jak skutecznie opisywać firmę, siebie i usługi podczas prezentacji:
znajdź to coś… - czy Ty wiesz czym się wyróżniasz spośród konkurencji? Czy klient wie?
poznajemy zasady efektywnej prezentacji oferty podczas rozmowy na bazie języka
korzyści,
konstruujemy skuteczną treść oferty w kontekście 4 imperatyw – czyli, czym
kierują się klienci podejmując decyzje,
określamy ramy „kultury rozmowy”,
4. Oferowanie swoich usług, czyli NIE sprzedajemy, lecz oferujemy korzyści
- etapy rozmowy:
otwarcie rozmowy – jak „budować dobry grunt”,
sondowanie – w czym rzecz, czyli eliminacja „bólu” klienta” i „przyjemność” na przyszłość,
prezentacja i udzielanie odpowiedzi – jak je „zanurzyć w korzyściach”? (formuła Cecha-
Zaleta-Korzyść-Pytanie),
eliminacja zastrzeżeń – jak radzić sobie z obiekcjami i odmową klienta?
pozytywne podsumowanie – „to jedno zdanie na koniec utkwi w pamięci klienta”!
5. Skuteczna komunikacja:
„jakie pytanie, taka odpowiedź” - jak konstruować pytania zwiększające szanse
sprzedażowe w rozmowie,
jak pokazać, że jestem skutecznym słuchaczem wręcz empatycznym słuchaczem,
parafraza – jej zalety, zastosowanie (kiedy? jak?),
użycie mocnych, pozytywnych zwrotów – język korzyści,
błędy językowe, niepożądane słowa („czarna lista”), niezręczne wyrażenia,
przestawienia rozmowy na „inny tor”,
czy precyzyjnie formułujesz komunikat? – obraz z punktu widzenia klienta,
6. Jak radzić sobie z obsługa klienta w trudnych sytuacjach podczas rozmowy:
mechanizm i powody odmowy Klienta,
skąd bierze się podejście roszczeniowe Klienta i jak z nim sobie poradzić,
obrona przed manipulacjami ze strony klienta,
eliminacja zastrzeżeń oraz obrona własnej oferty i marki,
sztuka zwrócenia uwagi klientowi – jak to robić, aby nie prowokować.
7. Narzędzia skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych
sytuacje oporu drugiej stołu negocjacyjnego, jak sztywność negocjacyjna i zasady
przeciwdziałania im ze strony kupującego,
zasady przeciwdziałania próbom manipulacji lub blefu,
zasady radzenie sobie z niezdecydowanymi, emocjonalnymi, nieprzygotowanymi
chaotycznymi lub agresywnymi negocjatorami,
prawa asertywności w negocjacjach w trudnych sytuacjach,
asertywne eksponowanie swoich oczekiwań,
asertywna reakcja na lekceważącą, napastliwą, agresywną postawę partnera
negocjacyjnego,
zachowywanie dystansu emocjonalnego.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 091,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto174,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto141,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Jankowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych przygotowany przez prowadzących:
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://wektorwiedzy.pl/