Przygotowywanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Przygotowywanie organizacji do wyzwań rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniające kwestie „zielonej gospodarki”. Wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześniemożliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki. Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dlakultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do udziału w szkoleniu zachęcamy szczególnie osoby na stanowiskach kierowniczych oraz odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach.
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych (grupy 5-6 osobowych), dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h=45 min
W trakcie każdego dnia szkolenia przewidywana jest jedna przerwa 15-30 min, w zależności od potrzeb uczestników (wliczona w czas szkolenia)
Uczestnicy otrzymają materiały autorskie, opracowane przez wykładowców – praktyków.
Walidacja odbywa się na koniec szkolenia, trwa 45 minut w formie testu mieszanego (pytania zamknięte i otwarte).
Dzień 1
Wprowadzenie do wyzwań na rynku pracy
- Analiza aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy
- Rozwój technologiczny i jego wpływ na strukturę rynku pracy
- Globalizacja i zmiany demograficzne jako czynniki kształtujące rynek pracy
- Aktualna sytuacja i trendy na rynku pracy a kształtowania nowoczesnej polityki personalnej.
Założenia zrównoważonego rozwoju w kontekście polityki personalnej przedsiębiorstwa.
- potrzeby rozwojowe organizacji a założenia polityki personalnej przedsiębiorstwa,
- jak stworzyć strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój przedsiębiorstwa,
- założenia polityki „zielonej gospodarki”, poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy,
- Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju.
Dzień 2
Nowe umiejętności na rynku pracy
- Identyfikacja kluczowych umiejętności wymaganych na współczesnym rynku pracy (np. umiejętności technologiczne, komunikacyjne, analityczne),
- diagnoza potrzeb rożnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR,
- Dostosowanie się do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku pracy poprzez ciągłe uczenie się i rozwój kompetencji,
Kompleksowe strategie procesów HR, ukierunkowane na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji.
- Rola zarządu w tworzeniu środowiska pracy sprzyjającego sukcesowi organizacji i dobrostanowi pracowników.
- Właściwe objaśnianie planowanych i wdrażanych procesów rozwojowych z obszaru HR i znaczenie ich wsparcia przez wszystkie grupy społeczne, kulturowe i wiekowe reprezentowanych wśród pracowników.
- Metody projektowania doświadczeń pracowniczych (Employee Experience Design). Monitoring strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.
- Warsztaty projektowania rozwiązań zorientowanych na ludzi: tworzenie personas, mapowanie ścieżek pracowniczych.
- Zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adriana Sadowska
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i indywidualnych sesji z zakresu technik sprzedaży w oparciu o sprawną komunikację z klientem, budowania i utrzymania wizerunku marki, technik skutecznej sprzedaży produktów premium, efektywnego zarządzania zespołem pracowników i budowaniu długotrwałych relacji zespołowych, z klientami i kontrahentami, zarządzania ludźmi, negocjacji biznesowych, optymalizacji działalności firmy w obszarze marketingu i sprzedaży, organizacji pracy własnej oraz asertywności. Dodatkowo opierając się na doświadczeniu jako trener i rekruter prowadzi projekty rekrutacyjne swoich klientów w oparciu o narzędzie FRIS®. Prowadzi również indywidualne sesje informacji zwrotnej FRIS® z elementami coachingu.
Prowadzący posiada 120 godzinne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Jako certyfikowany trener pracuje od 5 lat. Szkolenia przygotowuje w oparciu o wiedzę merytoryczną oraz własne doświadczenie. Szkoliła pracowników takich firm jak m.in: Siemens, Gigaset Communication, Blachotrapez, Aviva, Alianz, Padma Art i wiele innych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi