Analiza danych - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Analiza danych - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bazy danych
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana również dla:
-Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
-Uczestników Projektu Nowy start w Małopolsce z EURESem.
-Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój
W programie mogą uczestniczyć absolwenci kierunków powiązanych z naukami ekonomicznymi i zarządzaniem w celu pogłębiania wiedzy, jak i osoby, które ukończyły inne kierunki i potrzebują uzupełnienia swoich kompetencji w zakresie analizy danych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników72
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi270
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych na kierunku Analiza danych jest przekazanie słuchaczom praktycznych umiejętności oraz szczegółowej wiedzy jak gromadzić, przetwarzać oraz analizować, a także prezentować wszelkie dane w przedsiębiorstwie.Przygotować absolwentów do pracy na stanowiskach analityków danych, specjalistów ds. biznesowej analizy danych oraz innych pokrewnych ról w różnych sektorach gospodarki
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZASłuchacz: - posiada zaawansowaną wiedzę o metodach i narzędziach technik informacyjno-komunikacyjnych - zna powszechnie używane metody statystyczne i narzędzia informatyczne gromadzenia, analizy i prezentacji danych - posiada ugruntowaną wiedzę ogólną w zakresie baz danych (w szczególności relacyjnych) - zna i rozumie w pogłębionym stopniu specjalistyczne zastosowania zaawansowanych metod statystycznych oraz narzędzi informatycznych gromadzenia, analizy i prezentacji danych - zna pogłębione metody badań naukowych i zasady tworzenia instrumentów badawczych oraz złożone zależności między nimi - zna i rozumie w pogłębionym stopniu terminologię i metody badań w poszczególnych obszarach działalności organizacji dotyczących studiowanej specjalności | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCISłuchacz: - potrafi dobrać właściwe metody i narzędzia zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych - potrafi zastosować odpowiednie metody i narzędzia statystyczne wspomagające procesy podejmowania decyzji - ma świadomość konieczności samodzielnego zdobywania i doskonalenia wiedzy specjalistycznej oraz umiejętności profesjonalnych - potrafi dokonać identyfikacji i formułowania (strukturalizacji) problemów badawczych pozwalających na analizę złożonych i nietypowych problemów, procesów i zdarzeń w skali organizacji, gospodarki krajowej, a także w skali globalnej - potrafi zbudować prosty system bazodanowy z użyciem typowego systemu zarządzania bazą danych - potrafi posługiwać się typowymi narzędziami środowiska programisty | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNESłuchacz: - jest gotów do autorefleksji nad własnym rozwojem zawodowym | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych "Analiza Danych" ma na celu przygotowanie uczestników do pracy z dużymi zbiorami danych oraz wyciągania wartościowych informacji za pomocą zaawansowanych metod analitycznych.
Program kładzie duży nacisk na praktyczne umiejętności, umożliwiając uczestnikom zdobycie doświadczenia w rozwiązywaniu realnych problemów biznesowych za pomocą analiz danych. Ukończenie programu przygotowuje absolwentów do pracy na stanowiskach analityków danych, specjalistów ds. biznesowej analizy danych oraz innych pokrewnych ról w różnych sektorach gospodarki
Analiza danych to studia niestacjonarne, w pełni interaktywne RealTime Online.
Czas trwania: 2 semestry
Opłaty:
• 85 zł opłata rekrutacyjna
• 3950 zł czesne (płatne w 10 ratach po 395 zł/mc)
Harmonogram na semestr letni 2025r. będzie udostępniony przed rozpoczęciem nowego semestru – na przełomie styczeń/luty 2025r.
Lp. | Nazwa przedmiotu | Kod | ECTS | wykład | projekt | ćwiczenia | laboratorium | Forma zaliczenia |
Semestr 1 | ||||||||
1 | Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | MAT_2_008a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | ||
2 | Analiza danych z R | ICT_2_021a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | ||
3 | Sztuczna inteligencja | ICT_2_020a.100 | 6 | 30 | Z/E | |||
4 | Wprowadzenie do studiów | GEN_2_024a.100 | 1 | 9 | 21 | Z | ||
5 | Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | ICT_1_017a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | ||
Łącznie: | 25 | 84 | 21 | 30 | 15 | |||
Semestr 2 | ||||||||
1 | Analityka biznesowa | ICT_1_025a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | ||
2 | Analiza danych z Python | ICT_2_024a.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | ||
3 | Projektowanie baz danych | ICT_1_010a.100 | 6 | 25 | 15 | 20 | E | |
Łącznie: | 18 | 55 | 15 | 15 | 35 | |||
Łącznie w planie: | 43 | 139 | 36 | 45 | 50 | |||
Łączna suma godzin: | 270 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 45 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 45 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 45 Wprowadzenie do studiów | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 05-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 06-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 45 Sztuczna inteligencja | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 45 Analiza danych z R | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 45 Analiza danych i wnioskowanie statystyczne | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 45 Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 45 Projekt | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto14,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto14,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Ewelina Jurczak
Od lat równolegle pracuje na uczelni i współpracuje z biznesem łącząc teorie z praktyką. Posiada 12 lat doświadczenia dydaktyczno – naukowego. 21 lat doświadczenia w firmach MŚP oraz międzynarodowych korporacjach z branży IT (sektory: HR, Finansowy w tym e-commerce, Retail i FMCG) oraz w sektorze publicznym. Obszary: IT, HR, Marketing i PR (B2C, B2B i B2E), CSR, praca socjalna. Firmy, z którymi m.in. była związana to Comarch, Luxoft i MPD Enterprise.
Od 2018 roku zajmuje się tematyką Sztucznej Inteligencji (AI) analizując jej rozwój i możliwości z perspektywy socjologicznej. W badaniach naukowych dot. AI pochyla się m.in. nad takimi zagadnieniami jak świadomość społeczeństwa nt. AI oraz wpływ tej technologii na funkcjonowanie jednostek ludzkich w wymiarze prywatnym i w biznesie.
prof. WSB-NLU dr Maria Sidor
Autorka wniosków projektowych, współautorka ekspertyzy dla projektu SyNAT, członek zespołu audytowego systemów informatycznych UJ. Organizator konferencji naukowych, redaktor publikacji naukowych.
mgr inż. Wojciech Bobak
Swoją pracę skupia na pasji oraz ciągłym rozwoju, podczas zajęć akademickich stosuje się do motto „Dobry nauczyciel uczy, świetny nauczyciel inspiruje” tym samym zdobywając uznanie wśród swoich podopiecznych.
dr Piotr Staliński
Doświadczenie zawodowe: pracownik dydaktyczny Akademii Ekonomicznej w Krakowie (1988-1991), wykładał w Cleveland State University, Cleveland, Ohio (1991-1998), University of Texas at Dallas, Richardson, Texas (2003) oraz Central Missouri State University, Warrensburg, Missouri (2003-2006). W latach 1998-2002 pracował w dziale szkolenia i2 Technologies, Inc., Irving, Texas, wiodącym producencie oprogramowania wspomagającego decyzje w łańcuchu dostaw. Od 2007 roku prowadzi wykłady na WSB-NLU z zakresu Zarządzania Operacjami, Badań Operacyjnych, Logistyki, Matematyki i Statystyki, zarówno na ścieżce anglo- jak i polsko-języcznej.
mgr Ariel Michalik
Mgr Jakub Trzópek
Nauczyciel dyplomowany z dużym doświadczeniem nauczania na wszytkich etapach edukacyjnych przedmiotu matematyka i fizyka.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zawarto umowę z:
- WUP w Krakowie w ramach projektu Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
- WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój
Sposób realizacji zajęć:
Prowadzimy najbardziej innowacyjne studia w Polsce w modelu RealTime Online.
To w pełni interaktywne zajęcia, które pozwalają na korzystanie z zajęć w ramach platformy Cloud Academy™.
To platforma stworzona bezpośrednio przez Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University.
Jedna godzina zajęć trwa 45 minut.
Zajęcia odbywają się modelu RealTime Online w trzech formach zjazdów:
Wykładowy - odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Ćwiczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ - uczestnictwo w nim jest obowiązkowe dla wszystkich studentów;
Zaliczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez wykładowcę terminie.
Czesne za cały tok studiów wynosi 3950 zł.
Opłata rekrutacyjna dodatkowo płatna na etapie rekrutacji w wys. 85,00 zł
Wariant ratalny - rozłożenie kosztów na 10 wygodnych rat po 395 zł/m-c.
Harmonogram na semestr letni 2025r. będzie udostępniony przed rozpoczęciem nowego semestru – na przełomie styczeń/luty 2025r.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Dodatkowe osoby prowadzące usługę:
1. Mgr Ewa Weychert
Aktualne wykształcenie i praca naukowa:
-Doktorantka, Szkoła Doktorska Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
-Analityk badań w LabFam
-Asystent naukowy, GRAPE
-Informatyka i ekonometria, specjalność: Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
-Finance, Investment and Accounting, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski
2. mgr Robert Szarota
Asystent na Wydziale Nauk Społecznych i Informatyki w WSB-NLU . Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydziału Matematyki i Fizyki. Zatrudniony na stanowisku asystenta od 1994 roku . W pracy naukowej interesuje się metodami sztucznej inteligencji w zarządzaniu, sieciami neuronowymi , publikuje z zakresu metod SPC oraz DEA .W pracy dydaktycznej dwukrotnie wyróżniony Nagrodą Rektora ( 1996 i 2008 ) oraz Dziekana ( 2006 i 2008 ) WSB-NLU. Był trenerem i konsultantem w takich firmach jak: Good Year Dębica, Getting Bank, Business Centre Club, Mostostal Warszawa, Opoczno. Posiada liczne certyfikaty z zakresu Data Mining, Operations Management oraz StatSoft i SPSS. Odbył wiele staży krajowych i zagranicznych min: General Motors Corporation, Grundfos USA, Parc del Alba Science and Technology
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja standardowa na pierwszy rok studiów w WSB-NLU składa się z następujących etapów:
1. Rejestracja na studia odbywa się poprzez portal rekrutacyjny znajdujący się na naszej stronie WSB-NLU - kafelek ZAPISZ SIĘ ONLINE
2. W pierwszym kroku należy założyć konto na portalu rekrutacyjnym - rejestracja konta - załóż konto.
3. Po zalogowaniu do portalu:
✔ Wypełnij podanie rekrutacyjne z danymi ( "Moje dane" z lewej strony)
✔ Wybierz kierunek ("Rekrutacja" z lewej strony)
✔ Postępuj zgodnie z pięcioma krokami, złóż podanie.
WAŻNE: Pamiętaj o uzupełnieniu pola "dodatkowe informację" wpisując uwagę: BUR
✔ Załącz dokumenty ( "Wymagane dokumenty" z lewej strony)
✔ Na bieżąco śledź status swojej aplikacji ("Moje aplikacje" z lewej strony)
📌 Jeżeli wszystkie dokumenty rekrutacyjne zostaną pozytywnie zweryfikowane, otrzymasz komunikat o dołączeniu do Społeczności Akademickiej WSB-NLU i zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dla zapewnienia optymalnej jakości transmisji oraz konferencji w systemie CloudA™ prosimy o sprawdzenie minimalnych wymagań dotyczących Państwa sprzętu, oraz połączenia Internetowego.
Zalecamy korzystanie z komputerów wyposażonych w system Windows 10 lub nowszy wraz z zainstalowaną przeglądarką Google Chrome (możliwie aktualna wersja, wersję możemy sprawdzić w menu przeglądarki w zakładce „pomoc” oraz zaktualizować w razie potrzeby).
Komputer minimum średniej klasy (procesor i3 5 generacji, 8 GB pamięci RAM) specyfikację sprzętu można sprawdzić klikając na menu start prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierając opcję "System".
W przypadku komputerów klasy PC zestaw do komunikacji cyfrowej jak: mikrofon, głośniki, kamera (w przypadku laptopów w większości
są one zainstalowane przez producenta)
Stabilne połączenie Internetowe o przepustowość 5Mb/s pobierania/wysyłania, które Państwo mogą sprawdzić pod adrese https://www.speedtest.net/. Należy jednak pamiętać, że łącza typu Internet radiowy oraz LTE bywają mało stabilne, co może w skutkach powodować chwilowe przerwy w dostępie do świadczonych przez CloudA™ usług.
Przed rozpoczęciem wykładów warto sprawdzić czy Państwa lokalizacja pozwala na korzystanie z platformy Teams oraz protokołu RTMP/RTMPS, problematyczne lokalizacje to przykładowo: Chiny, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie, niektóre państwa Afryki.
Student zobowiązany jest do posiadania kamery internetowej umożliwiającej uczestnictwo w zajęciach.
W wykładach można również uczestniczyć korzystając z urządzeń mobilnych z zainstalowanym systemem Android oraz IOS.