Szkolenie "Social Media w Pigułce - Budowanie Marki Szkoły Nauki Jazdy w mediach społecznościowych"
Szkolenie "Social Media w Pigułce - Budowanie Marki Szkoły Nauki Jazdy w mediach społecznościowych"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Social Media w Pigułce - Budowanie Marki Szkoły Nauki Jazdy w mediach społecznościowych" skierowane do osób zajmujacych się prowadzeniem social mediów, promocją i marketingiem, zaanagażowanych w tworzenie treści marketingowych posiadających i/lub pracujących w Szkole Nauki Jazdy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji05-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Social Media w Pigułce - Budowanie Marki Szkoły Nauki Jazdy w mediach społecznościowych" przygotowuje do samodzielnego prowadzenia i rozbudowywania konta firmowego Szkoły Nauki Jazdy na mediach społecznościowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje dzisiejszych klientów. | Kryteria weryfikacji Analizuje jakie ma zachowania, potrzeby, oczekiwania, trendy klient. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Precyzuje pożądane grupy klientów. | Kryteria weryfikacji Opracowuję profile marketingowe, które pozwolą skuteczniej pozyskać oczekiwanego leada. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia strategie marketingowe. | Kryteria weryfikacji Planuje działania marketingowe, ograniczanie kosztów, maksymalizowanie efektywności działań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje wizerunek własnej marki. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Używa mediów społecznościowych w marketingu. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje mediów społecznościowych, strategie komunikacyjne, budowanie relacji z odbiorcami, pozyskiwanie leadów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Używa innowacyjnych narzędzi w marketingu. | Kryteria weryfikacji Wymienia i charakteryzuję pojęcia automatyzacji, badania skuteczności działań, badania klientów, feedbacku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia efektywność działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje strategiczne wskaźniki efektywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji buduje lejek sprzedażowy swoje Buyer persony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia zwiększające widoczność w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji identyfikuje i stosuje słowa kluczowe w poście na media społecznościowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji tworzy kalendarzu treści wykorzystując sztuczną inteligencję | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji tworzy plan działania marketingowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zarządza marką osobistą w mediach społecznościowych, budując relacje i zaangażowanie odbiorców | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe elementy swojej marki osobistej, w tym misję, wizję i wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prezentuje angażujący CTA w poście w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji prezentuje angażującą treść posta w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje odpowiednie narzędzia do tworzenia treści w social mediach | Kryteria weryfikacji tworzy relacje oraz posty przy wykorzystaniu aplikacji do montowania i nagrywania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Social Media w Pigułce - Budowanie Marki Szkoły Nauki Jazdy w mediach społecznościowych" składa się z części wykładowej oraz praktycznej.
Uczestnik wykonuje ćwiczenia przy wykorzystaniu własnego komputera oraz telefonu - w przypadku braku własnego laptopa zostanie udostepniony sprzęt przez nas, jednak w przypadku telefonu uczestnik musi korzystać ze swojego osobistego sprzętu.
W szkoleniu mogą uczestniczyć osoby mające do czynienia na co dzień z budowaniem marki firmowej poprzez media społecznościowe.
W trakcie szkolenia uczestnik pozna zasady budowania marki osobistej w świecie cyfrowym na mediach społecznościowych oraz jak tworzyć angazujące treści, które zbudują na Instagramie zasięgi.
Ze względu na charakter szkolenia, w trakcie szkolenia realizowane będą ćwiczenia praktyczne.
Podsumowaniem szkolenia jest przeprowadzenie procesu walidacji/egzaminu składającego się z części teoretycznej i praktycznej.
W ramach części teoretycznej uczestnicy będą musieli wypełnić testy jedno/wielokrotnego wyboru. Warunkiem zaliczenia części teoretycznej jest uzyskanie minimum 100% prawidłowych odpowiedzi. W częsci praktycznej będzie wykorzystana walidacja jako obserwacja w warunkach rzeczywistych. Uczestnik będzie losował jedno zadanie praktyczne i będzie wykonywał je pod okiem walidatora w czasie rzeczywistym na swoich social mediach.
Ramowy Program szkolenia:
- Wprowadzenie do Social Media
- Krótka prezentacja roli social mediów w dzisiejszym biznesie.
- Omówienie znaczenia Instagrama jako platformy marketingowej.
- Podstawy Budowania Marki Firmowej
- Definicja marki osobistej i jej znaczenie.
- Strategie budowania autentycznego wizerunku w mediach społecznościowych.
- Ćwiczenia praktyczne: Określanie własnych wartości i misji osobistej.
- Poznaj Swojego Klienta: Tworzenie Buyer Persony
- Omówienie znaczenia zrozumienia swojej grupy docelowej
- Profil klienta na Facebooku i Instagramie. Różnice.
- Techniki badania rynku i zbierania danych o klientach.
- Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia buyer persony.
- Tworzenie Angażujących Treści na mediach społecznościowych
- Analiza różnych rodzajów treści: zdjęcia, filmy, relacje.
- Strategie tworzenia treści, które angażują i budują zaangażowanie społeczności.
- Efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji (Czatu GPT) w social mediach.
- Canva - narzędzie do tworzenia treści i grafik.
- Ćwiczenia praktyczne: Tworzenie planu publikacji treści na Instagramie.
- Konwersja: Jak Zachęcić Klienta do Zakupu
- Optymalizacja profilu to klucz do skutecznej sprzedaży online (bio, highlights,treści).
- Omówienie strategii konwersji na Instagramie. Budowanie lejku sprzedażowego.
- Techniki tworzenia treści, które prowadzą do działań konwersyjnych.
- Nagrywanie i Montowanie Filmów na mediach społecznościowych
- Zasady nagrywania angażujących filmów na Instagram.
- Praktyczne wskazówki dotyczące nagrywania rolek: oświetlenie, dźwięk, kadrowanie.
- Demonstrowanie narzędzi do montażu filmów..
- Ćwiczenia praktyczne: nagrywanie i montowanie rolek.
- Podsumowanie. Sesja Pytań i Odpowiedzi
- Podsumowanie głównych tematów i przekazanych informacji.
Szkolenie obejmuje 17 jednostek dydaktycznych po 45 min = 12,75 h zegarowych
Walidacja obejmuje 1 jednostkę dydaktyczną 45 min - test teoretyczny.
Łącznie usługa trwa 17 godzin dydaktycznych.
Walidacja w formie praktycznej i teoretycznej będzie składał sie z testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych i trwa łącznie 1 godziną dydaktyczną.
Będzie ona przeprowdzana przez kompetentną osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje i kompetencje.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do Social Media | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Podstawy Budowania Marki Firmowej dla Szkoły Nauki Jazdy | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Poznaj Swojego Klienta: Tworzenie Buyer Persony | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Tworzenie Angażujących Treści na social mediach | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Konwersja: Jak Zachęcić Klienta do Zakupu | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Nagrywanie i Montowanie Filmów na social media | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Nagrywanie i Montowanie Filmów na social media | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie. Sesja Pytań i Odpowiedzi | Prowadzący Klaudia Stankiewicz | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto264,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto264,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Klaudia Stankiewicz
Prowadzi czynnie kilkanaście fanpage'e na mediach społecznościowych. Buduje bardzo aktywnie zasięgi na wrzucanych rolkach i reelsach. Tworzy grafiki oraz infografiki. Posiada ukończone kursy z zakresu prowadzenia social mediów.
W ciągu ostatnich 3 lat przeprowadziła 90h szkoleń z zakresu social mediów
2024 - 30h
2023 - 40h
2022 - 20h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały tworzone w trakcie zajęć na podstawie ćwiczeń praktycznych i wykładów.
Materiały szkoleniowe: Skrypt, notes, teczka i długopis.
Na szkolenie zostaną zapewnione następoujące materiały: laptopy i dostęp do internetu.
Sartfon każdy Uczestnik musi posiadać osobisty.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik powinien posiadać wlasny smartfon z możlwiością nagrywania oraz dostęp (założone konto) do Instagrama.
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, wyżywienia i noclegu.
Szkolenie trwa 12,75 godzin zegarowych.
Przerwy nie wliczaja sie w czas trwania usługi.
W trakcie dnia szkoleniowego sa przewidziane 2 przerwy 15 minutowa i 30 minutowa Czas przerw nie jest wliczany w kosz usługi.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną :
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych, oraz świadczenie usług i dostawa towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Szkolenie odbędzie się w Szkole Nauki Jazdy Leszka Wagnera
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi