Akademia HR usługa szkoleniowa - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Akademia HR usługa szkoleniowa - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa jest skierowana do przedsiębiorców MŚP i ich
pracowników zajmujących się w firmie procesami HR lub przeznaczonych
do awansu w dziale HR, a zwłaszcza do tych osób, które są lub będą odpowiedzialne za tworzenie strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony
rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”, a także za wdrażanie
rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb
różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy
rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych
reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie
możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy. - Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do efektywnego wykorzystanie zasobów ludzkich wprzedsiębiorstwach w celu przygotowania ich do nowych wyzwań rynku pracy, zwłaszcza opartych na zielonej gospodarce oraz analizie potrzeb różnych grup pracowniczych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyćna grunt własnej firmy oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat głównych wyzwań i trendów na polskimrynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategięHR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat współczesnych trendów społeczno-gospodarczych oraz zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń„zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat współczesnych trendów społeczno-gospodarczych oraz zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występującena nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat współczesnych trendów społeczno-gospodarczych oraz zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.:kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się dentyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesówHR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną nazrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki.Dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaruHR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywnościorganizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat współczesnych trendów społeczno-gospodarczych oraz zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dlakultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupamiwspółpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawyodpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Test wiedzy na temat współczesnych trendów społeczno-gospodarczych oraz zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, zeszczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku – dopasowanie proponowanychrozwiązań z obszaru HR do opisu sytuacji firmy i potrzeb głównych interesariuszy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zasady zrównoważonego rozwoju
2. Zasady "zielonej gospodarki" w odniesieniu do pracy i polityki personalnej w organizacji
3. Postawy proekologiczne a warunki i wymagania środowiska pracy
4. Procesy polityki HR a zrównoważony rozwój w firmie
5. Zasady przygotowania strategii procesów HR w organizacji i diagnoza potrzeb pracowników
6. Kodeks etyczny w organizacji - zasady przygotowania
7. Badanie i identyfikowanie poziomu satysfakcji pracowników
8. Rozwój partnerskich relacji między pracownikami a zarządem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Zasady zrównoważonego rozwoju - wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Zasady "zielonej gospodarki" w odniesieniu do pracy i polityki personalnej w organizacji - wykład, rozmowa na żywo | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Badanie i identyfikowanie poziomu satysfakcji pracownikówćwiczenia, chat, ankiety | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Postawy proekologiczne a warunki i wymagania środowiska pracy - wykład, chat | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Procesy polityki HR a zrównoważony rozwój w firmie - wykład, ankiety | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Zasady przygotowania strategii procesów HR w organizacji i diagnoza potrzeb pracowników - wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Jak przygotować strategię HR i diagnozę potrzeb pracowników - test | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Przygotowanie strategii HR i diagnozy potrzeb pracowników wg wytycznych - ćwiczenia, przygotowanie prezentacji, praca w grupach | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przygotowanie strategii HR i diagnozy potrzeb pracowników wg wytycznych - rozmowa na żywo, omówienie prezentacji uczestników | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przygotowanie strategii HR i diagnozy potrzeb pracowników - walidacja w formie testu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Kodeks etyczny w organizacji - zasady przygotowania - wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Kodeks etyczny w organizacji - ćwiczenia, chat | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Badanie i identyfikowanie poziomu satysfakcji pracowników - wykład | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Rozwój partnerskich relacji między pracownikami a zarządem - narzędzia, wykład | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Rozwój partnerskich relacji między pracownikami a zarządem- chat, ankiety, ćwiczenia | Prowadzący Rafał Kapuśniak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w
ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 70 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa.
Rafał Kapuśniak
podobnej tematyce w ostatnich 24 miesiącach.
Wykształcenie wyższe: Uniwersytet Śląski , Wydział Prawa i Administracji oraz Wydział Nauk
społecznych (politologia). Certyfikat Ekspert doradztwa zawodowego.
Zarządzał placówkami bankowymi (mBank, Nest Bank, Bank Handlowy, Getin Bank), zespołami pracowników towarzystw ubezpieczeniowych. Był odpowiedzialny za
rekrutację i szkolenia pracowników oddziałów, realizację planów sprzedażowych placówek
oraz własnych planów sprzedażowych. Prowadził liczne negocjacje z klientami. Pozyskiwał
pracowników i pracował w działach HR. Zajmował się rekrutacją doradców inwestycyjnych,
prowadzeniem szkoleń z zakresu inwestycji oraz przeprowadzaniem certyfikacji w placówkach
bankowych.
Jako osoba odpowiedzialna za szkolenia nowych pracowników stworzył materiały
szkoleniowe, m.in. wewnętrzny podręcznik dla Banku Handlowego z zakresu technik sprzedaży
i negocjacji handlowych. Nadzorował doradców telesprzedaży i doradców terenowych na
terenie całej Polski. Zajmował się też organizacją eventów sprzedażowych. Od czterech lat
pracuje jako specjalista ds. szkoleń rozwojowych i trener w firmie szkoleniowej.
Odbyte kursy i szkolenia : prowadzenie szkoleń metodą warsztatową- Kontrakt osh,
Komunikacja i Technisprzedaży, Cyberbezpieczeństwo w przedsiębiorstwie, Przywództwo
sytuacyjne SLII, Team Leader Development Plan - Motywowanie pracowników,
mejl:rafal.kapusniak1@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje, materiały on-line do pobrania, kwestionariusz samooceny, Test kompetencyjny z wynikami
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu
kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dostęp do komptera/laptopa/telefonu bądź innego urządzenia z dostępem do internetu,
ponieważ usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 21 godzin zegarowych.
W każdym dniu przewidziano jedną przerwę 15-minutową.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowazona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 17.06.2024 (godz. 8:00) do 19.06.2024 (godz. 14.15.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe –
szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I
MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+,
Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub
bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon