Kompendium MBA™ - Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe przedsiębiorstwem
Kompendium MBA™ - Zarządzanie operacyjno-wdrożeniowe przedsiębiorstwem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
• właściciele MŚP,
• pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
• pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do prawidłowego zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, zbudowania wizerunku ekologicznego swojej organizacji z wykorzystaniem działań marketingowych, prawidłowego zarządzania ekomarką oraz tworzenia kampanii sprzedażowych opartych na wartościach ekologicznych, zarządzania zespołem rozproszonym w dobie cyfryzacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik w odpowiedni sposób określa cele i priorytety | Kryteria weryfikacji Wiedza:- definiuje zasadę określania celów SMART, - definiuje założenia zarządzania przez cele | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności:- planuje działania bieżące, - definiuje cele strategiczne i przełoży je na cele operacyjne, - określa czynniki i bariery, które wpłyną na prawidłową realizację celów w założonych terminach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje Społeczne:- charakteryzuje się odpowiedzialnością za realizację celów i zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik w odpowiedni sposób przewodzi i zarządza zespołami w wirtualnym środowisku | Kryteria weryfikacji Wiedza:- charakteryzuje metody doboru członków zespołu w ramach rozproszonych interdyscyplinarnych zespołów. - identyfikuje sposoby motywowania interdyscyplinarnych zespołów. - charakteryzuje narzędzia do zarządzania rozproszonymi i wirtualnymi zespołami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności:- Przygotowuje plany rozwoju kompetencji kadr, które wynikają z diagnozy i strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. - Wykorzystuje narzędzia do zarządzania wirtualnymi i hybrydowymi, jak również rozproszonymi zespołami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje społeczne (postawy): - Uwzględnia lub uzasadnia brak akceptacji propozycji pracowników. - Uwzględnia obowiązujące normy etyczne w trakcie wykonywania czynności zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik w odpowiedni sposób pozyskuje pracowników | Kryteria weryfikacji Wiedza:- definiuje metody selekcji kandydatów - identyfikuje źródła informacji o rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności:- opracowuje ogłoszenie rekrutacyjne - przeprowadza rozmowę rekrutacyjną skoncentrowaną na diagnozie kompetencji kandydata - Podejmuje decyzje o wyborze kandydata bazując na obiektywnych kryteriach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje społeczne:- prezentuje szacunek wobec kandydatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik w odpowiedni sposób deleguje zadania i uprawnienia pracownikom | Kryteria weryfikacji Wiedza:- definiuje wiedze na temat czynników mających znaczenie dla złożoności i trudności zadań - identyfikuje różnorodność zasobów indywidualnych i organizacyjnych potrzebnych do realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności:-identyfikuje jakie zasoby indywidualne i organizacyjne są niezbędne do zrealizowania zadań. - przekazuje uprawniania biorąc pod uwagę kompetencje oraz predyspozycje indywidualne pracownika. - prowadzi prawidłową komunikację z pracownikami w trakcie realizacji zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje Społeczne:- buduje atmosferę zaufania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje efektywną komunikację | Kryteria weryfikacji Wiedza:- definiuje zasady efektywnej komunikacji - definiuje wiedzę o znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kompetencje Społeczne:- prezentuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych - stosuje efektywną komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje Społeczne:- prezentuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych - stosuje efektywną komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Odpowiednio buduje i komunikuje wizerunek produktu/przedsiębiorstwa zorientowanego ekologicznie | Kryteria weryfikacji Wiedza:- definiuje pojęcia związane z ekomarką - definiuje narzędzia marketingowe pomagające stworzyć ekomarkę - charakteryzuje strategie dotarcia do odbiorców - charakteryzuje strategie segmentacji odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Umiejętności:- zarządza cyklem życia marki - opracowuje strategię segmentacji odbiorców - opracowuje i wprowadza strategię dotarcia do odbiorców - wykreuje wizerunek marki ekologicznej - dokona ewaluacji ekomarki - wprowadza wartości ekologiczne do procesu sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kompetencje Społeczne:- komunikuje w klarowny sposób wartości ekologiczne w organizacji - afirmuje pozytywny stosunek do zmian ekologicznych - proponuje wprowadzenie wartości ekologicznych w organizacji - przekona współpracowników do wprowadzenia zmian - odpowiednio buduje i komunikuje wizerunek produktu/przedsiębiorstwa zorientowanego ekologicznie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą z użyciem metod interaktywnych i aktywizujących rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - symulacja, ćwiczenia.
Uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne: autorski podręcznik, zestaw ćwiczeń, notes
Szkolenie odbywa się w formie pełnych godzin zegarowych
Forma zajęć: wykład, ćwiczenia, symulacje, studium przypadku - prowadzone w grupach 4 osobowych oraz indywidualnie przez uczestników w zalezności od rodzaju ćwiczenia
1. Określanie celów i priorytetów w przedsiębiorstwie
- Myślenie strategiczne aby osiągnąć cel
- Umiejętność myślenia strategicznego
- Strategia myślenia menedżera i cel menedżera
- Ustalanie priorytetów (Macierz) MiDS
- Zarządzanie w kryzysie - Reagowanie na plotkę – MiDS rozumienie 4-stopniowej zasady zarządzania w kryzysie
- Fundament słowa KONTROLA w odpowiedzi na chęć podejmowania decyzji
- 2 kryteria oceny menedżera – brak awansu
- 20-70-10
- Rozpisanie delegowania na 6 podopiecznych:
- Model prowadzenia spotkań: Zestaw tematów + ewentualnie dodatkowe, Osoby prowadzące temat, Kolejność, jeśli ktoś potrzebuje wcześniej wyjść, Czas na każdy temat, Sposób podjęcia decyzji, Time-keeper, Oddanie prowadzenia osobie prowadzącej dany temat
Merytoryka/wiedza biznesowa + sposób jej wdrażania:
- Wychodzenia z paradygmatów/ciągły rozwój
- Praca nad priorytetami/Pareto
- P/PP, Test Bahama – bezpieczeństwo firmy/swoje (budowanie niezależnego „systemu” + zastępców)
- Proaktywność (MiDS)
- Trzy obszary pracy/odpowiedzialności: OSIĄGANIE CELÓW organizacji POPRZEZ ludzi (delegowanie) + WRAZ z ludźmi (MiKM) osiąganie P poprzez budowanie PP + organizacja pracy/optymalizowanie ograniczonych zasobów
- Choroby menedżerskie
- System Zarządzania Operacyjnego jako twarda, systemowa strona modelu zarządzania w organizacjach zorientowanych na cel
Ćwiczenie: opracowanie modelu strategicznego firmy z uwzględnieniem celu do realizacji oraz kadry pracowniczej
2. Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku - cyfryzacja
Rozproszone zespoły interdyscyplinarne
- - Co to jest zespół interdyscyplinarny
- - Czemu warto tworzyć zespoły interdyscyplinarne
- - Jak wprowadzić i tworzyć rozproszone zespoły interdyscyplinarne.
Zarzadzanie partycypacyjne w Erze 4.0 – kluczowe kompetencje nowoczesnego menedżera
- GRID – siatka nowoczesnego przywództwa, priorytety „nastawienie na człowieka” „nastawienie na zadania” – ćwiczenie
- Umiejętność wywierania wpływu na zespół rozproszony
Narzędzia oddziaływania nowoczesnego lidera na współpracowników:
- Feedforward
- Reprymenda motywująca
- Pochwała
- Nowoczesny model MiKM (Motywacja i Konsekwencja Menedżerska)
- Nowe źródła mocy sprawczej cyfrowego menedżera – 5 aspektów – test, która z mocy sprawczej jest Twoją sił
Ćwiczenie: Budowanie i przewodzenie zespołowi w dobie zdalnego zarządzania – ćwiczenie z dopasowania stylów przywództwa tzw. przywództwo transformacyjne
3. Pozyskiwanie Pracowników
Zmiana paradygmatu:
- kapitał ludzki jako przewaga konkurencyjna
- klient zewnętrzny vs klient wewnętrzny – pracownik to tez klient, firma musi zaspokoić jego potrzeby
- Pro aktywność – zatrudnianie właściwych osób zmniejsza ryzyko obniżenia jakości pracy
- Realne koszty zatrudniania – koszt bezpośredni, koszt wprowadzenia do systemu HR, koszt wdrożenia,
- Zatrudnianie z myślą o przyszłych potrzebach
- 2 cechy dobrego kandydata – „potrafi” + „chce”
Najczęstsze błędy w procesie rekrutacji:
- błąd pośpiesznego obsadzania stanowiska
- błąd niezawodności procesu rekrutacji
- błąd pierwszego wrażenia
- błąd osobistych uprzedzeń/preferencji
- błąd nieporównywania wyników rekrutacji z późniejszą praca kandydata
Etapy procesu rekrutacji
- Decyzja o konieczności zatrudnienia
- przygotowanie karty stanowiska
- przygotowanie formy ewaluacyjnej
- przygotowanie listy standardowych pytań
- przygotowanie oferty pracy
- analiza otrzymanych CV
- przeprowadzenie 1 etapu rekrutacji – rozmowa telefoniczna
- przeprowadzenie 2 procesu rekrutacji – rozmowa face to face
- przeprowadzenie ewaluacji kandydata
- 3 etap rekrutacji – druga rozmowa face to face
- decyzja i ustalenie warunków współpracy
- kontakt z kandydatami nieprzyjętymi
Sposoby sprawdzania kwalifikacji kandydata:
- pytania przygotowane
- pytania nieprzygotowane – w zależności od sytuacji
- rozwiązywanie problemów przez kandydata
- zadanie do wykonania przez kandydata
- badanie odporności na stres
- Przykładowe pytania rekrutacyjne
Etapy rozmowy kwalifikacyjnej:
- Rozpoczęcie
- Sprawdzenie rzeczywistych kompetencji
- Realistyczne zachwalanie swojej firmy
- Pytania Kandydata
- Zakończenie
- Czego nie robić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej?
Ćwiczenie - Symulacyjna rozmowa rekrutacyjna z zastosowaniem zasad i wiedzy nabytej podczas szkolenia
4. Efektywna Komunikacja
- Przypomnienie zasad Komunikacji Nieantagonizującej i Mechanizmu Akceptacji jako narzędzia Efektywnej komunikacji
- Spotkania korygujące i zwalnianie pracowników, reagowanie na konflikty w zespole
- Wzmocnienie konceptów 2 zadań menedżera i delegowania zadań
- Uświadomienie jakie elementy zachowania menedżera silne wpływają na motywację i kompetencje podwładnych
Siedem kluczowych kompetencji menedżera:
- Nacisk na SKUTECZNOŚĆ - osiąganie celów.
- Rozwijanie POTENCJAŁU firmy.
- Określanie STANDARDÓW i ROZLICZANIE z nich.
- ŚWIADOME zarządzanie –
- INTERPERSONALNE – rozumienie ludzi.
- Rozumienie wewnętrznych UWARUNKOWAŃ firmy.
- Bycie PRZYWÓDCĄ – skuteczne kierowanie zespołem.
- Płaszczyzny komunikacji – jak efektywnie komunikować się z podwładnymi - efektywna komunikacja
Ćwiczenie: „Konflikt z Karolem” – Zarządzanie konfliktami w zespole
5. Skuteczne delegowanie zadań i uprawnień
- praca POPRZEZ ludzi (delegowanie) + WRAZ z ludźmi (zarządzanie partycypacyjne, motywowanie)” - oddawać wszystkie możliwe działania – tylko trzeba monitorować;
- Małpa - Rozumienie, dlaczego Spotkanie z Małpą jest częstym błędem menedżera
- Rozumienie barier do delegowania
- Rozumienie korzyści delegowania (dla pracowników, menedżera, firmy)
- Rozumienie 6-ciu poziomów delegowania i dlaczego poziom 3 jest najważniejszy
- Rozumienie kluczowych zasad delegowania – P. POINT
- Feedback - Reagowanie na błąd w delegowanym zadaniu
- Ważność feedbacku w wypełnianiu Dwóch zadań menedżera: ciągłe budowanie/podnoszenie kompetencji i motywacji podopiecznych
- Ważność posiadania standardów/procedur/KPI’s
- Rozumienie jak „łapanie na dobrym” – chwalenie - podnosi skuteczność i wydajność podopiecznego (zasada 80/20)
- Umiejętne korygowanie błędów - reagowanie na błąd w delegowanym zadaniu przy różnej reakcji pracownika (widzi, nie widzi, nie chce widzieć)Stosowanie Komunikacji Nieantagonizującej i zasady Dwóch Zadań menedżera w trakcie feedbacku
ĆWICZENIE: Symptomy i przyczyny braku lub niewłaściwego delegowania
6. Budowanie i komunikacja wizerunku produktu/przedsiębiorstwa zorientowanego ekologicznie
Marka ma znaczenie
• Ekologiczna marka produktu
• Pozycjonowanie marek ekologicznych w otoczeniu rynkowym
• Podstawowe narzędzia marketingu
Eko – jako element komunikacji marketingowej
• Narzędzia ekomarketingu
• Ekologia jako wyróżnik w komunikacji marki
• Budowanie ekoprogramów i działań marketingowych
• Zarządzanie cyklem życia marki
• Strategie segmentacji odbiorców
• Strategie dotarcia do odbiorcy
• Kreowanie wizerunku marki ekologicznej
• Budowanie i komunikacja wizerunki ekomarki
• Ekomarka w relacjach z mediami
• Media Relations i Public Relations w działalności ekomarki
• Komunikacja ekomarki w mediach społecznościowych
Zarządzanie ekomarką:
• Ewaluacja wizerunku ekomarki
• Dobór strategii działania dla ekomarki
• CSR przedsiębiorstw zorientowanych ekologicznie
Zielone sukcesy sprzedażowe:
• Wprowadzenie wartości ekologicznych do procesu sprzedaży
• Kreowanie konsekwentnego przekazu na różnych etapach sprzedaży
• Dopasowanie działań sprzedażowych do potrzeb klientów zainteresowanych ekologią
• Mierzenie efektywności wartości ekologicznych w sprzedaży
Ćwiczenie: opracowanie strategii marketingowej produktu ekologicznego z uwzględnieniem przewag konkurencyjnych opartych o ekologię
TEST Końcowy, weryfikujący wiedzę nabytą podczas szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Określanie celów i priorytetów w przedsiębiorstwie | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Merytoryka/wiedza biznesowa + sposób jej wdrażania: | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Ćwiczenie: opracowanie modelu strategicznego firmy z uwzględnieniem celu do realizacji oraz kadry pracowniczej | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Rozproszone zespoły interdyscyplinarne | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Zarzadzanie partycypacyjne w Erze 4.0 – kluczowe kompetencje nowoczesnego menedżera | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Narzędzia oddziaływania nowoczesnego lidera na współpracowników: | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Ćwiczenie: Budowanie i przewodzenie zespołowi w dobie zdalnego zarządzania – ćwiczenie z dopasowania stylów przywództwa tzw. przywództwo transformacyjne | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Zmiana paradygmatu | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Najczęstsze błędy w procesie rekrutacji: | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Etapy procesu rekrutacji | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Przerwa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Sposoby sprawdzania kwalifikacji kandydata: | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Etapy rozmowy kwalifikacyjnej | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Przerwa | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Ćwiczenie - Symulacyjna rozmowa rekrutacyjna z zastosowaniem zasad i wiedzy nabytej podczas szkolenia | Prowadzący Renata Kozłowska | Data realizacji zajęć 09-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Efektywna Komunikacja | Prowadzący Anna Skoczylas | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Przerwa | Prowadzący Anna Skoczylas | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Siedem kluczowych kompetencji menedżera: | Prowadzący Anna Skoczylas | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Przerwa | Prowadzący Anna Skoczylas | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Ćwiczenie: „Konflikt z Karolem” – Zarządzanie konfliktami w zespole | Prowadzący Anna Skoczylas | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Skuteczne delegowanie zadań i uprawnień część I | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Skuteczne delegowanie zadań i uprawnień część II | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Przerwa | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 ĆWICZENIE: Symptomy i przyczyny braku lub niewłaściwego delegowania | Prowadzący Tomasz Zambrzycki | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Marka ma znaczenie | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Eko – jako element komunikacji marketingowej | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Zarządzanie ekomarką: | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Zielone sukcesy sprzedażowe: | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Ćwiczenie: opracowanie strategii marketingowej produktu ekologicznego z uwzględnieniem przewag konkurencyjnych opartych o ekologię | Prowadzący Krzysztof Sarnecki | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Walidacja - TEST końcowy weryfikujący wiedzę nabytą podczas szkolenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto143,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto143,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Sarnecki
Konsultant strategiczny, zawodowy negocjator, trener biznesu i coach. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Wybitny prezenter i zawodowy mówca.
Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois).
Ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i konsultingów z firmami w Polsce i na świecie. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Tomasz Zambrzycki
Chicago oraz The University of Illinois Institute of
Entrepreneurial Studies. Studiował także prawo
na Uniwersytecie Łódzkim. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Renata Kozłowska
Jest absolwentką SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Posiada kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. . Utworzyła wraz z zespołem konsultantów spółkę Quest Change Managers zajmującą się doradztwem i szkoleniami biznesowymi. Jest partnerem w spółce Higher Sp. z o.o., zajmującej się marketingiem rekrutacyjnym i działaniami Employer Branding dla m.in. firm: Microsoft, Accenture, Amazon Development Center, Grupy Żywiec czy Coca Cola. Jest profesjonalnym mówcą Akademii Brian Tracy International. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Anna Skoczylas
Zarządzanie Projektami, Komunikacja Interpersonalna, Trener Brian Tracy International:
Akademia Coach and Mentor, Potęga skutecznej komunikacji , Autorka książki „Co jest DOBREGO w tym czego jeszcze nie widzę? Sposób myślenia skutecznych zespołów”
Przedsiębiorca i Menadżer z 24 letnim doświadczeniem w biznesie w zakresie zarządzania firmą i rozwoju pracowników.
Doradca, Trener Mentalny kilkudziesięciu zarządów z wszelkich branż, w zakresie wdrażania strategii firm, zarządzania zmianą, usprawniania i tworzenia kultury organizacyjnej dopasowanej do działalności firmy, opartej o coachingowe rozwijanie pracowników, budowania efektywnych zespołów, skutecznej komunikacji, feedback i szacunek do różnorodności, w tym kultury zwinnej Agile i Management 3.0. oraz sprzedaży, negocjacji i logistyki.
Ekspert ds. motywacji w zakresie osiągania celów, zarządzania i rozwoju pracowników. Ma ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 2 latach(24 miesiące) poprzedzających rozpoczęcie usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały dydaktyczne - zeszyt, notes, podręcznik, zestaw ćwiczeń, artykuły naukowe
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin zegarowych, przerwy wliczają się w czas trwania usługi
W przypadku szkolenia trwającego więcej niż 4h dziennie uczestnikowi przysługuje co najmniej jedna 15 minutowa przerwa na każde 4h zajęć
Uczestnik usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie ćwiczeń dotyczących kazdego z paneli oraz testu Końcowego na minimum 75%
W przypadku dofinansowania w minimum 70% usługa zwolniona jest z podatku VAT - art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. a) ustawy o VAT
W cenę usługi nie wlicza się kosztów dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia
Adres
Adres
ul. Żwirki i Wigury 1, 00-905 Warszawa
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami