Szkolenie Analityka w procesie HR przy wykorzystaniu programu Excel
Szkolenie Analityka w procesie HR przy wykorzystaniu programu Excel
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do:
- Pracowników działu HR
- Specjalistów ds. rekrutacji
- Analityków personalnych
- Konsultantów HR
- Menedżerów ds. rozwoju organizacyjnego
- Osób odpowiedzialnych za zarządzanie wynagrodzeniami
- Szkolenie przeznaczone dla osób chcących pracować w dziale HR lub już w nim pracują i używają Excela przy podstawowych operacjach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji09-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wykorzystanie odpowiednich danych oraz narzędzi analitycznych w obszarze HR. Zarządzanie procesami HR w oparciu o dane.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji, | Kryteria weryfikacji identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje funkcjonalności statyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje analizy danych podejmuje na tej podstawie prawidłowe decyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywanie w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Dzień 1:
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I-Niezbędny początek - teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Formatowanie niestandardowe dat i czasu
- Formatowanie warunkowe
- Zasady działania formuł i funkcji, aby przestały sprawiać Ci problemy
Blok II- Niezbędny początek cz.2- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Adresowanie komórek
- Tabele przestawne – tworzenie, podstawowe zasady
Blok III-Podejmowanie danych i porządkowanie danych- teoria +praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Rozliczanie nagród jubileuszowych
- Przyznawanie dodatków świątecznych i socjalnych
- Rozliczanie premii
Blok IV-Podejmowanie danych i porządkowanie danych cz.2- teoria +praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Przyporządkowywanie danych: dane pracownika na podstawie jego ID, porównywanie tabel
- Używane funkcje i narzędzia: JEŻELI, ORAZ, LUB, WARUNKI, WYSZUKAJ.PIONOWO (opcjonalnie: X.WYSZUKAJ)
Dzień 2:
Blok I-Operacje na datach- praktyka ćwiczenia
- Czym są daty – przypomnienie
- Określanie liczby dni roboczych w miesiącu
- Tworzenie ewidencji urlopów
- Staż pracy i funkcja widmo
- Ustalanie okresów wypowiedzenia
- Badania lekarskie: ustalanie daty kolejnego badania lekarskiego, monitoring zbliżających się terminów badań, przeterminowań
- Używane funkcje i narzędzia: DATA.RÓŻNICA, DNI.ROBOCZE. NR.SER.DATY, NR.SER.OST.DN.MIES
Blok II-Obliczanie i operacje na czasie- praktyka ćwiczenia
- Jak Excel traktuje godziny?
- Określanie normy czasu pracy
- Obliczanie miesięcznego przepracowanego czasu i nadgodzin
- Obliczanie wynagrodzenia na podstawie przepracowanego czasu
- Używane funkcje i narzędzia: funkcje GODZINA, MINUTA, SEKUNDA, CZAS, formuły, tabele przestawne, formatowanie warunkowe, formatowanie niestandardowe
Blok III- Analiza danych i raportowanie- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Statystyka wynagrodzeń
- Statystyki pracownicze
- Analiza szkoleń: realizacja, koszty, uczestnicy
Blok IV- Analiza danych i raportowanie cz.2- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Dynamiczne wykresy przestawne i fragmentatory
- Używane funkcje i narzędzia: tabele przestawne, formatowanie warunkowe, formatowanie niestandardowe
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Blok I-Niezbędny początek - teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Blok II- Niezbędny początek cz.2- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Blok III-Podejmowanie danych i porządkowanie danych- teoria +praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Blok IV-Podejmowanie danych i porządkowanie danych cz.2- teoria +praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Blok I-Operacje na datach- praktyka ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Blok II-Obliczanie i operacje na czasie- praktyka ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Blok III- Analiza danych i raportowanie- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Blok IV- Analiza danych i raportowanie cz.2- teoria+ praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Radosław Szostek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Szostek
Trener Szkoleń ECDL, ECCC, DIGCOMP. Egzaminator ECCC
Prowadząc swoje szkolenia, skupia się na przekazaniu wiedzy w jak najlepszy sposób, pokazując przykłady z życia wzięte oraz kładąc nacisk na zajęcia praktyczne, co przekłada się na lepsze zapamiętanie i zrozumienie.
Wychodzi z przekonania, że gram wiedzy jest lepszy od tony teorii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma prezentację ze szkolenia oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą clickmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest aktywny w okresie odbywania się usługi.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem Office 2007, 2010, 2013 lub 2016/365 lub równoważnym oraz programem Acrobat Reader.
• Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
• 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
• System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.