SOFT SKILLS W IT - Studia Podyplomowe
SOFT SKILLS W IT - Studia Podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia dedykowane są osobom, które chcą pełnić lub aktualnie pełnią role wymagające umiejętności miękkich, czyli:
- liderów i liderek technicznych
- zespołów architektów
- managerów
- scrum masterów
- product ownerów
- osób, które chcą zmienić swoją ścieżkę kariery zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów Soft Skills w IT jest zdobycie wysokorozwiniętych umiejętności miękkich – kierowniczych, liderskich i interpersonalnych, aby w jak najbardziej efektywny sposób zarządzać zespołami.Studia Soft Skills w IT rozwiną u słuchaczy otwartość na zmiany, innowacyjność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Tylko otwarty i wszechstronny umysł jest w stanie wymyślić coś nowego, co będzie rozwiązaniem dla nietypowego problemu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, KOMPETENCJE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Semestr I |
|
Event Storming – Sławek Sobótka |
16 |
Leadership: fundamenty – Anita Przybył |
28 |
Motywacja w realiach IT – Rafał Barszczewski |
16 |
Ukryte algorytmy komunikacji w zespołach IT (analiza transakcyjna) Kamil Rogulski |
16 |
Syndrom oszusta w praktyce lidera – Patrycja Kuba |
4 |
Praca z konfliktem – Jaga Biernacka |
16 |
Suma I semestr |
96 |
Semestr II |
|
Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie w pracy developera Kamil Rogulski |
16 |
Praktyka budowy efektywnych zespołów – Jaga Biernacka |
16 |
Efektywne spotkania zespołowe i biznesowe Kamil Rogulski |
16 |
Przygotowanie prezentacji biznesowych i wystąpienia publiczne Kamil Rogulski |
16 |
Asertywność lidera – Patrycja Kuba |
8 |
Odporność psychiczna i radzenie sobie ze stresem – Patrycja Kuba |
16 |
User Story Mapping – Paweł Skiścim |
16 |
Suma II semestr |
104 |
Całkowita liczba godzin (Semestr I+II) |
200 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto26,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto26,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
ZGODNE Z KIERUNKIEM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma e-learningowa WSPA Lublin
Platforma e-learningowa WSPA nie wymaga specjalistycznych ustawień technicznych.
Platforma działa poprawnie w nowych wersjach przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.
W przypadku używania starszych wersji, niektóre funkcjonalności mogą działać nieprawidłowo.
Do wyświetlania niektórych treści multimedialnych potrzebny jest Adobe Flash Player.