Diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu miofunkcjonalnym
Diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu miofunkcjonalnym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Logopedzi, neurologopedzi, studenci logopedii
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji06-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnej terapii pacjenta oraz pracy z podstawowymi funkcjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą diagnozy i terapii wad wymowy w ujęciu miofunkcjonalnym | Kryteria weryfikacji - opisuje jak dobrze zdiagnozować dziecko- charakteryzuje elementy diagnozy - omawia sposoby terapii - opisuje pracę z podstawowymi funkcjami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
- opisuje jak dobrze zdiagnozować dziecko
- charakteryzuje elementy diagnozy
- omawia sposoby terapii
- opisuje pracę z podstawowymi funkcjami.
Program
Program
Program:
I DZIEŃ - MODUŁ DIAGNOSTYCZNY:
1. Wywiad
2. Budowa anatomiczna
3. Sprawność narządów mowy
4. Funkcje prymarne (miofunkcje i sposób ich badania)
5. Kinestezja i praksja
6. Słuch
7. Artykulacja
W tym dniu Uczestnik:
⇒ nauczy się jak dobrze zdiagnozować dziecko, co stanowi podstawę to prowadzenia efektywnej terapii logopedycznej.
⇒ otrzyma również sprawdzoną kartę badania!
II DZIEŃ - MODUŁ TERAPII:
1. Cechy dystynktywne głosek
2. Terapia skoncentrowana na przyczynie,
3. Terapia sygmatyzmów,
4. Terapia lambdacyzmu i rotacyzmu,
5. Terapia mowy bezdźwięcznej,
6. Terapia kappacyzmu i gammacyzmu,
7. Terapia głosek [f], [w],
8. Dyslalia wieloraka – budowanie procesu terapeutycznego
W drugim dniu będzie bardzo dużo praktyki. Uczestnik nauczy się:
⇒ dobierać terapię pod problem pacjenta,
⇒ zwracać uwagę na dobór ćwiczeń czynnych,
⇒ pracować z podstawowymi funkcjami, a także wywoływać głoski!
Szkolenie trwa 14 godz. - nie obejmuje walidacji 30 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu miofunkcjonalnym - znaczenie wywiadu dla diagnozy dziecka | Prowadzący Sylwia Matuszny | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Diagnoza i terapia wad wymowy w ujęciu miofunkcjonalnym - dobór oddziaływań mioterapeutycznych | Prowadzący Sylwia Matuszny | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto899,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto64,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto64,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Matuszny
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Prosimy o ubranie się w wygodny strój oraz przywiezienie ze sobą karimat/mat do fitnessu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi