Małe dziecko w gabinecie fizjoterapeuty - zaburzenia integracji sensorycznej.
Małe dziecko w gabinecie fizjoterapeuty - zaburzenia integracji sensorycznej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Logopedzi, neurologopedzi, terapeuci SI, pedagodzy, psycholodzy,fizjoterapeuci oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką integracjisensorycznej
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego definiowania diagnozy oraz prowadzenia planu terapeutycznego zaburzeń sensorycznych u dzieci do lat 3, w tym do przeprowadzenia wywiadu, obserwacji, wprowadzenia systemu wczesnej interwencji oraz budowania strategii postępowania w sytuacji zdefiniowanych zaburzeń SI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą zaburzeń sensorycznych | Kryteria weryfikacji 1. Rozpoznaje i charakteryzuje etapu rozwoju motorycznego dziecka do lat 3 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Rozpoznaje i charakteryzuje wskazania do konsultacji ze specjalistami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. Rozpoznaje i charakteryzuje etapy diagnozy w badaniach psychoruchowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę oraz planuje kroki terapeutyczne w zakresie zaburzeń sensorycznych | Kryteria weryfikacji 1. Przeprowadza wywiad, zbiera dane dotyczące zaburzeń SI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Samodzielnie definiuje diagnozę oraz terapię zaburzeń SI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. Przygotowuje plan terapeutyczny SI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 4. Przekazuje informacje dotyczące postępowania diagnostycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kontroluje sytuacje społeczne | Kryteria weryfikacji 1. Buduje wizerunek profesjonalisty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. Buduje poczucie zaufania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. Buduje ścieżkę samorozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie dostosowane jest do potrzeb następujących grup:
Logopedzi, neurologopedzi, terapeuci SI, pedagodzy, psycholodzy, fizjoterapeuci oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką integracjisensorycznej
Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część warsztatową wpłynie pozytywnie na poziom umiejętności uczestnikaw obszarze zaburzeń sensorycznych.
Szkolenie będzie miało formę wykładową i warsztatową.
Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego
Usługa będzie realizowana w godzinach zegarowych.
Dzień 1
Rozwój motoryczny dziecka 0-36 m-ca życia
Czerwone flagi w rozwoju motorycznym dziecka – kiedy udać się do fizjoterapeuty/logopedy/psychologa
Wczesna diagnoza i obserwacja małego dziecka (badanie fizykalne i obserwacja wzorców psycho-ruchowych)
Warsztaty
Dzień 2
Wczesna interwencja (pielęgnacja, stymulacja, pozycjonowanie i założenia terapeutyczne w pracy z małym dzieckiem)
Zaburzenia samoregulacji u niemowląt i małych dzieci – charakterystyka zachowania
Strategie postępowania przy zaburzeniach samoregulacji niemowląt i małych dzieci
Warsztaty
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Rozwój motoryczny dziecka, czerwone flagi. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Wczesna diagnoza i obserwacja małego dziecka. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Warsztaty SI. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 03-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Wczesna interwencja, zaburzenia samoregulacji. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Strategia postępowania | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Warsztaty SI. | Prowadzący Katarzyna Zawada | Data realizacji zajęć 04-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 424,32 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 784,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,02 PLN
- Koszt osobogodziny netto174,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Zawada
Wykształcenie:
2005 Licencjat Fizjoterapia Akademia Świętokrzyska w Kielcach
2007 Magister Fizjoterapia Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie
Wybrane certyfikaty:
• „Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie”
• „Sensomotoryczna Terapia Widzenia”,
• „Diagnoza i Terapia SI osób z niepełnosprawnością intelektualną (NI),
• „Rozumowanie kliniczne w diagnozie i terapii SI”,
• „Uprawnienia do używania komputerowego Asystenta Terapii Integracj
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, prezentacja, elementy niezbędne do części warsztatowej - misie lub lalki.
Informacje dodatkowe
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz. U. poz. 1722 §3, ust. 1, pkt 14 z dnia 20 grudnia 2013 roku.
Uwaga do harmonogramu szkolenia:
Przerwa obiadowa ustalona jest na godz. 13:00 do 13:30, jednakże ze względu na warsztatowy charakter szkolenia oraz ewentualny jego przebieg – za zgodą trenera oraz uczestników godzina ww. przerwy może zostać zmieniona. Krótkie przerwy w szkoleniu organizowane będą na bieżąco.
Informacja dotycząca realizacji usługi zgodnie z wytycznymi:
Usługa rozwojowa realizowana w formie usługi stacjonarnej, zostanie zrealizowana zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.