Wymagania EASA Part 145
Możliwość dofinansowania
Wymagania EASA Part 145
Numer usługi 2024/06/03/44943/2168137
1 536,27 PLN
brutto
1 249,00 PLNnetto
192,03 PLNbrutto/h
156,13 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy oraz kadra zarządzająca organizacji lotniczych
- Pracownicy organiacji obsługowych
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W trakcie szkolenia uczestnicy uzyskują wiedzę z zakresu:• Znajomości i zrozumienia przepisów Part 145
• Dokumentacji, wymaganej przez Part 145 do uzyskania zatwierdzenia
• Procesu obsługi w organizacji Part 145
• Podstawowych wymagań z zakresu zdatności do lotu do spełnienia przez wyroby, części i akcesoria lotnicze
• Procesu certyfikacji organizacji obsługowych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość przepisów EASA Part 145 | Kryteria weryfikacji Weryfikacja znajomości przez uczestników szkolenia przepisów EASA Part 145 na podstawie zagadnień przedstawionych w trakcie szkolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
Ramowy program usługi
1. Zarys europejskiego systemu prawa lotniczego. Pojęcie pierwotnej i ciągłej zdatności do lotu.
- Rozporządzenie PE 1139.2018 i powiązane akty prawne niższego rzędu
- Struktura przepisów dotyczących zdatności do lotu
- Rozporządzenie KE 1321/2014 i jego załączniki (Part M, Part 145, Part 66, Part 147 i inne)
- Podstawowe pojęcia związane z Part 145.
- Pierwotna i ciągła zdatność do lotu
- Rodzaje obsługi technicznej
- Podstawowe pojęcia określenia stosowane w obsłudze technicznej
- Rola nadzoru lotniczego związana z obsługą techniczną
2. Relacje Organizacji Part 145 z Organizacjami Part 21 oraz CAMO (Part M/G), Part 147.
- Schemat powiązań pomiędzy przepisami
- Kiedy wymagana jest obsługa w warunkach Organizacji Obsługowej zatwierdzonej zgodnie z Part 145.
3. Szczegółowe omówienie wymagań EASA Part 145. Omówienie najważniejszych AMC i GM do Part 145.
- Struktura przepisów EASA Part 145
- Numeracja Przepisów EASA Part 145
- Wymagania techniczne - 145.A.25, 145.A.40,
- Wymagania odnośnie personelu - 145.A.30, 145.A.35, 145.A.36
- Dokumentacja Organizacji Obsługi Technicznej. System Jakości- 145.A.65, 145.A.70
- Procedury i standardy wykonywania obsługi technicznej - 145.A.42, 145.A.47, 145.A.48
- Dokumentacja obsługowa - 145.A.45
4. Podstawowe zasady poświadczenia obsługi statków powietrznych, oraz części i akcesoriów.
- Poświadczanie wykonywania obsługi technicznej - 145.A.50
- Dokument CRS - zasady wystawiania
- Dokument EASA Form 1 - zasady wystawiania
- Przykłady
5. Ćwiczenia praktyczne z poświadczenia obsługi – wystawianie CRS oraz Form 1.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 536,27 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 249,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,03 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karol Urban
Posiadam 9 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w branży lotniczej:
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Dośiadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymgań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
- Dośiadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymgań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik pierwszego dnia otrzyma komplet materiałów w postaci papierowej.
Każdy z uczestników będzie miał dostęp do materiałów ćwiczeniowych
Adres
Adres
Jasionka 954E
36-002 Jasionka
woj. podkarpackie
Szkolenia odbywają się w nowoczesnym kompleksie Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznym AEROPOLIS. Lokalizacja w sąsiedztwie G2A Arena oraz lotniska Rzeszów-Jasionka. Kompleks posiada duży bezpłatny parking, dojazd do centrum Rzeszowa zajmuje jedynie 20 min. Sala jest zlokalizowana 4 km od zjazdu z autostrady A4 oraz drogi szybkiego ruch S19. W bliskiej odległości znajduje się również hotel. Istnieje też możliwość organizacji szkolenia naszej sali w centrum Rzeszowa. Lokalizacja posiada parking podziemny. Możliwe jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej w dowolnie wybranej lokalizacji przez Klienta.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Piotr Mróz
E-mail
szkolenia@rndaero.com
Telefon
(+48) 502 704 605