Mistrzostwo w sprzedaży - zaawansowane techniki i taktyki prospectingu i domykania sprzedaży
Mistrzostwo w sprzedaży - zaawansowane techniki i taktyki prospectingu i domykania sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą zwiększyć kompetencje sprzedażowe, zarówno w kontakcie osobistym jak i telefonicznym/ mailowym.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do zwiększenia kompetencji sprzedażowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi wymienić techniki związane z prospectingiem. | Kryteria weryfikacji Bayer Persona - zna zasady i umie tworzyć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
PROGRAM
1.DZIAŁANIA PROSPECTINGOWE.
Czyli jak weryfikować, klasyfikować i pozyskiwać nowych potencjałowych klientów ?
- PROSPECTING definicja i zasady
- Lejek sprzedaży, jak tworzyć aby zwiększyć szanse na zdobycie wartościowych i potencjałowych klientów.
- Metody PROSPECTINGU
- Procesy skutecznego pozyskiwania klientów w zależności od branży.
- Prawo permanentnego uzupełniania lejka sprzedażowego.
- Racjonalne i ekonomiczne zasady poszukiwania klientów.
- Jakie informacje powinna zawierać Twoja lista klientów?
- Bayer Persona - zasady, znaczenie i umiejętność tworzenia.
2.TRUDNE ROZMOWY TELEFONICZNE
Czyli jak pozyskiwać i jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne.
- Nieskuteczne rozmowy telefoniczne. Brak umiejętności czy chęci?
- Zaburzenia w komunikacji. Dlaczego klienci nie chcą rozmawiać z handlowcem?
- Indywidualne dostosowanie do klienta podczas rozmowy telefonicznej
- Strategie rozmów telefonicznych. Mosty ukierunkowane i strategiczne
- Pięciostopniowy schemat rozmowy telefonicznej z klientem.
- Wykorzystanie metody SANDLERA w rozmowach z klientami.
- Jak sobie radzić ze sprzeciwem i odrzuceniem podczas rozmowy?
- Jak doprowadzić do spotkania z klientem ? 8 zasad/przykładów.
3.POZYSKIWANIE I KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI POPRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ.
Jak pisać oferty mailowe, które czytają klienci i, które skłaniają ich do działania.
- Zasady pozyskiwania klientów drogą mailową
- Temat maila. Sprowokuj klienta do otwarcia i przeczytania maila.
- Jak pisać maile, które wzbudzą zainteresowanie klientów?
- 4 elementy skutecznego listu elektronicznego.
4. WIZYTY BEZPOŚREDNIE Z KLIENTAMI.
Czyli jak prowadzić wizyty i spotkania handlowe aby osiągnąć sukcesy?
- Jakie cechy powinien posiadać skuteczny handlowiec? Wewnętrzna motywacja jako klucz do sukcesu.
- Skuteczna komunikacja interpersonalna. Zagrożenia i zaburzenia w komunikacji z klientem. Czyli, dlaczego klienci mnie nie rozumieją?
- 6 cio krokowy model sprzedaży. Warsztaty.
- Ustalanie celów sprzedażowych wg modułu SMART
- Znaczenie pytań zamkniętych, otwartych, pogłębiających w komunikacji z klientem.
- Aktywne słuchanie. Zasady i techniki.
- Perswazyjny i perswazyjno-sytuacyjny model sprzedaży.
- Jak skutecznie zamknąć sprzedaż ? Technika obrony ceny.
- Autorski 5 cio krokowy model pokonywania obiekcji.
- Trzy najskuteczniejsze tricki w sprzedaży bezpośredniej podparte badaniami naukowymi.
Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Moduł 1. DZIAŁANIA PROSPECTINGO WE. Czyli jak weryfikować, klasyfikować i pozyskiwać nowych potencjałowych klientów ? | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 przerwa | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Moduł 2. Metody PROSPECTINGU | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Moduł 3. TRUDNE ROZMOWY TELEFONICZNE Czyli jak pozyskiwać i jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne. | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Moduł 4: Wykorzystanie metody SANDLERA w rozmowach z klientami. | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Moduł 5: POZYSKIWANIE I KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI POPRZEZ POCZTĘ ELEKTRONICZNĄ | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 przerwa | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Moduł 6: WIZYTY BEZPOŚREDNIE Z KLIENTAMI. | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Moduł 7. 6-cio krokowy model sprzedaży. Warsztaty. | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Moduł 8. Jak skutecznie zamknąć sprzedaż ? Technika obrony ceny. | Prowadzący Michał Romanik | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Romanik
Moje doświadczenie nierozerwalnie związane jest ze szkoleniami handlowców oraz managerów na wszystkich szczeblach. Posiadam certyfikaty odbytych. Dotyczą one skuteczniej sprzedaży, zarządzania oraz budowania zespołów sprzedażowych. W swojej pracy szkoleniowej łączę teorię z praktyką. Posiadam również dyplom Coacha ( UWM Olsztyn ) oraz ponad 600 odbytych sesji. Jestem trenerem biznesu oraz doradcą,. Aktualnie prowadzę firmę doradczo-szkoleniową GoFuture ( www.gofuture.pl ) w ,której zajmuję szkoleniami handlowców, doradców, managerów orz doradztwem biznesowym. Pomagam organizacjom w osiąganiu swoich celów sprzedażowych poprzez zwiększenie skuteczności zespołów handlowych oraz wdrażanie procesów.
Zapraszam do współpracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach i skrypcie przygotowanym przez trenera
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt.
Informacje dodatkowe
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami