Akademia Sprzedaży. Szkolenie.
Akademia Sprzedaży. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zajmujące się bezpośrednią i telefoniczną sprzedażą oraz obsługą klienta: sprzedawcy, doradcy klienta, pracownicy
call center, przedstawiciele handlowi, liderzy zespołów sprzedażowych oraz osoby które przygotowują się do objęcia
tej funkcji, właściciele firm, którzy sprzedają swoje produkty/usługi, a także wszystkie osoby, które chciałyby zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. - Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi100
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego prowadzenia rozmów handlowych z klientami z wykorzystaniem wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznego prowadzenia rozmowy handlowej, technik sprzedażowych i negocjacyjnych, typologii klientów, a także motywacji i zarządzania własnąefektywnością i stresem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o tym jakie są etapy rozmowy handlowej | Kryteria weryfikacji charakteryzuje poszczególne etapy rozmowy handlowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia poszczególne rodzaje pytań sprzedażowych | Kryteria weryfikacji opisuje czym charakteryzują się poszczególne rodzaje pytań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość jaki jest wpływ wykorzystania technik finalizacji na skuteczność rozmowy handlowej | Kryteria weryfikacji opisuje techniki finalizacji rozmowy handlowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) oraz Internetu.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy.
1. CZYM JEST SPRZEDAŻ? Kim jest sprzedawca? Komunikacja interpersonalna i jej wpływ na budowanie relacji z klientem.
2. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ. Analiza potrzeb klienta. Rola pytań w rozmowie sprzedażowej, rodzaje pytań i ich wpływ na efektywną sprzedaż.
3. JĘZYK KORZYŚCI Z WYKORZYSTANIEM WIZUALIZACJI. Elementy storytellingu.
4. PRACA Z OBIEKCJAMI. Co to jest obiekcja? Techniki pracy z obiekcjami.
5. NEGOCJACJE I WYWIERANIE WPŁYWU. Jak wywierać wpływ na naszego rozmówcę. Techniki wywierania wpływu.
6. FINALIZACJA I SCENARIUSZE ROZMOWY HANDLOWEJ. Skuteczne sposoby na domykanie sprzedaży. Przygotowanie
i analiza scenariuszy rozmów oraz treści maili do klientów.
7. PRAKTYCZNY TRENING SPRZEDAŻOWY. Rozmowy symulowane, analiza nagrań rozmów.
8. TYPOLOGIA KLIENTÓW I MOTYWY ZAKUPU. Jak dopasować sposób komunikacji do typu klienta. Trudny klient –
jak sobie z nim radzić.
9. MOTYWACJA SPRZEDAWCY. Co robić, żeby nam się chciało, kiedy nam się nie chce.
10. ZARZĄDZANIE WŁASNĄ EFEKTYWNOŚCIĄ ORAZ STRESEM. Działania wspierające wzrost wyników sprzedażowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Radzanowska
O sobie mówi ,, Dzielę się ze swoimi klientami ogromnymi pokładami motywacji. Posiadam doświadczenie ponad 1000 godzin pracy szkoleniowej i coachingowej. Szukam kreatywnych i nowoczesnych rozwiązań, sięgam po nowe techniki i metody.”
W swojej pracy kieruje się mottem: ,,Zmieniaj swoją codzienność by zmienić swoją przyszłość”
Ewelina Łuczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna + skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. W przypadku delegowania na szkolenie większej ilości pracowników istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w dowolnej lokalizacji oraz w innym terminie. W tym celu zapraszamydo kontaktu.
2. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
3. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
4. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
5. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest zpodatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciemszkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.