Akademia Marketingu i Kompetencji Cyfrowych. Szkolenie.
Akademia Marketingu i Kompetencji Cyfrowych. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby zajmujące stanowiska w których zakres obowiązków jest związany z prowadzeniem działań marketingiwych i wykorzystywaniem kompetencji cyfrowych,
- właściciele firm, którzy w swojej codziennej pracy zajmują się prowadzeniem działań marketingowych dla swojej firmy oraz wykorzystują w swoich działanach kompetencje cyfrowe,
- wszystkie osoby, którę chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu i kompetencji cyfrowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi80
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego zarządzania plikami, projektowania grafiki, obsługi social mediów, wykorzystywania AI w biznesie, obsługi strony internetowej, a także wysyłania mailingów i newsletterów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą o wykorzystaniu chmury internetowej. | Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie chmury internetowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje wybrane narzędzia AI przydatne w biznesie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wykorzystanie narzędzi AI w biznesie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ma świadomość jaki wpływ mają narzędzia analityczne w marketingu. | Kryteria weryfikacji Opisuje i analizuje narzędzia marketingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. KOMPETENCJE CYFROWE. Kompetencje cyfrowe w życiu codziennym i w pracy. Przydatne aplikacje do zarządzania finansami, nauki i rozwoju osobistego, zakupów, organizacji i planowania.
2. NARZĘDZIA DO ZARZĄDZANIA PLIKAMI. Obsługa chmury, zarządzanie dokumentami i plikami.
3. PROJEKTOWANIE GRAFICZNE. Obsługa programów graficznych oraz tworzenie prostych grafik do celów marketingowych.
4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I ICH ROLA W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH. Tworzenie angażujących treści. Meta Business Suite. Transmisje live.
5. AI W BIZNESIE. Wykorzystanie AI w celach biznesowych. Automatyzacja codziennych zadań i czynności z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
6. STRONA INTERNETOWA JAKO WIZYTÓWKA FIRMY / MARKI. Tworzenie, obsługa i edycja strony internetowej na platformie Wordpress.
7. NARZĘDZIA MARKETINGOWE. Obsługa narzędzi marketingowych: Google Ads, Google Analytics, Google Trends, Google Search Console, Google Moja Firma oraz pozycjonowanie SEO.
8. WYSYŁANIE MAILINGÓW I NEWSLETTERÓW. Budowanie listy klientów. Tworzenie newsletterów i mailingów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sebastian Cebula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna + skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. W przypadku delegowania na szkolenie większej ilości pracowników istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w dowolnej lokalizacji oraz w innym terminie. W tym celu zapraszamy do kontaktu.
2. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
3. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie dnia szkoleniowego przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
4. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
5. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.