CANVA I JEJ WYKORZYSTANIE W MARKETINGU ORAZ SPRZEDAŻY. Szkolenie.
CANVA I JEJ WYKORZYSTANIE W MARKETINGU ORAZ SPRZEDAŻY. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wszytskich osób chcących zwiekszyć swoje umiejętności w zakresie obsługi Canvy,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej obsługi programu Canva oraz tworzenia za jego pomocą projektów graficznych przydatnych w prowadzeniu działań marketingowych oraz sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą na temat różnic funkcjonalności w płatnej i bezpłatnej wersji Canvy | Kryteria weryfikacji charakteryzuje najważniejsze różnice pomiędzy płatną i bezpłatną wersją Canvy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się tworzy projekty graficzne w Canva | Kryteria weryfikacji opisuje formaty graficzne dostępne w Canva i sposoby ich tworzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość roli grafik w prowadzeniu działań marketingowych i sprzedażowych | Kryteria weryfikacji opisuje rolę grafik w prowadzeniu działań sprzedażowych oraz marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) oraz Internetu.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy.
DZIEŃ 1:
Moduł 1. CANVA – WPROWADZENIE.
• zapoznanie z programem Canva,
• zakładanie własnego konta,
• Canva Free vs Canva Pro,
• obsługa interfejsu,
• zmiana rozmiaru pracy.
Moduł 2. JAK TWORZYĆ GRAFIKI, KTÓRE SPRZEDAJĄ W CANVA?
• dobór kolorystyki i czcionek,
• źródła legalnych grafik i ikonografik,
• najważniejsze zasady związane z tworzeniem grafik sprzedażowych i perswazyjnych.
Moduł 3. PODSTAWOWE DZIAŁANIA I FORMATY GRAFICZNE DOSTĘPNE W CANVIE.
• ustawianie tła, korekta zdjęć, cienie, tworzenie animacji,
• formaty graficzne dostępne w Canva: wizytówki, podziękowania, zaproszenie, infografiki, dyplom/certyfikat, papier firmowy, prezentacja
2 DZIEŃ:
Moduł 4. PROJEKTY GRAFICZNE W CANVA - TRENING OPRACOWYWANIA GRAFIK.
• formaty postów na social media: Facebook, Instagram, LinkedIn,
• tworzenie coverphoto,
• tworzenie animacji na social media,
• dobre i złe praktyki w tworzeniu postów na social media – case study.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 000,00 PLN
- Koszt usługi netto3 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sebastian Cebula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna + skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.