Szkolenie- Jak pisać emaile, SMS-y, listy w języku hiszpańskim (33x45 min.)
Szkolenie- Jak pisać emaile, SMS-y, listy w języku hiszpańskim (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy korporacji i firm międzynarodowych - Osoby pracujące w firmach, które prowadzą działalność w krajach hiszpańskojęzycznych lub mają hiszpańskojęzycznych klientów, partnerów biznesowych czy oddziały.
Przedsiębiorcy - Osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, które chcą nawiązać kontakty biznesowe z hiszpańskojęzycznymi klientami i partnerami, wymagające profesjonalnej komunikacji pisemnej.
Nauczyciele języka hiszpańskiego - Pedagodzy, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje i wzbogacić metodykę nauczania o praktyczne aspekty pisania w języku hiszpańskim.
Osoby prywatne uczące się języka hiszpańskiego - Osoby studiujące język hiszpański,osoby planujące wyjazd do krajów hiszpańskojęzycznych, hobbyści, którzy uczą się hiszpańskiego i chcą poprawić swoje umiejętności pisemne, aby komunikować się ze znajomymi, rodziną czy podczas podróży.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
Wymagana znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego pisania lepszych e-maili jak również smsów i listów. Celem kursu jest opanowanie stosowania odpowiedniej formy, stylu i słownictwa niezbędnego w korespondencji internetowej.Uczestnik będzie przygotowany do oprawnego napisania w j.hiszp.: maili, smsów, listów i ogłoszeń ale również będzie umiał stosować poruszać się w konwencjonalnych obszarach językowych stosując odpowiednie wyrażenia,strukturę zdania,słowa łączące,przyimki oraz czasy gramatyczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada uporządkowaną wiedzę umożliwiającą posługiwanie się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: sprawdzenie zrozumienia, zaproszenia, listy formalne i nieformalne, prośby o informacje, podawanie informacji, kontakt mailowy po wykonanym telefonie, smsy, skargi, przeprosiny, prośby o rady, udzielanie, rad, podawanie sugestii, sytuacje wyjątkowe, podanie o pracę W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: używa zwrotów dotyczących prośby o informacje, podawanie sugestii, wyrażanie zgody, zwrotów zamykających ww. korespondencję używa zwrotów dotyczących sprawdzania poprawnego zrozumienia, prośby o klaryfikację, udzielania wyjaśnień oraz zwrotów zamykających ww. korespondencję | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się używa zwrotów stosowanych przy umawianiu spotkań, sugerowania miejsca i czasu spotkania, potwierdzeń, zmiany ustaleń oraz zwrotów zamykających ww. korespondencjęużywa zwrotów stosowanych przy zaproszeniach, przygotowywania zaproszeń, akceptacji zaproszeń, odmowy zaproszenia posługuje się w korespondencji internetowej słownictwem i zwrotami w stylu formalnym i nieformalnym oraz zadawania pytań używa zwrotów dotyczących prośby o informację od klienta oraz udzielania informacji załączania załączników oraz zwrotów zamykających ww. korespondencję używa zwrotów dotyczących kolejnego kontaktu z klientem po odbytej rozmowie telefonicznej, podsumowania głównych punktów rozmowy, umówienia terminu na ponowną rozmowę telefoniczną, zwrotów zamykających ww. korespondencję | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się używa zwrotów dotyczących składania skarg i zażaleń, prośby o podjęcie kolejnych kroków, przeprosin, zaprzeczania przyjęcia odpowiedzialności, obiecanie podjęcia działańużywa zwrotów dotyczących prośby o radę, udzielania rad, sugestii i pisania e-maili z CV i podaniem o pracę pisze poprawnie smsy. W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: nawiązuje kontakty poprzez korespondencję internetową dostosowuje się do nowych sytuacji, poprowadzi korespondencję internetową, wiadomości tekstowe samokształci się, wykorzystując techniki samodzielnej pracy nad językiem posiada również świadomość językową. | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pisanie na wielu szkoleniach językowych nie jest traktowane priorytetowo, a bardzo niewiele szkoleń kładzie nacisk na systematyczną naukę pisania emaili. A jednak emaile są najbardziej powszechną metodą pisemnej komunikacji a pisanie emaili jest również zawarte jako część egzaminów językowych.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą się nauczyć poprawnie konstruować emaile w j. hiszpańskim niezależnie od tego czy uczęszczają na inny kurs języka ogólny czy biznesowy. Jest on skonstruowany w sposób umożliwiający poszerzenie swojej wiedzy w obszarze pisania niezależnie od równolegle trwających innych szkoleń językowych.
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
egzaminu ustny w formie praktycznej
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Program:
- Język formalny czy nieformalny – rodzaje listów
- Odpowiedni styl. Układ blokowy. Dwukropek po nagłówku
- Struktura listu, emaila. Zdanie otwierające i zamykające
- Użycie form czasowników w 2 i 3 osobie liczby pojedynczej i dobór słownictwa
- Informacja o załącznikach. Interpunkcja i forma listu w j. hiszpańskim
- Przekazywanie wiadomości
- Informacja, działanie, pomoc. Wiadomości wewnętrzne
- Zaproszenia i podawanie wskazówek
- Umawianie spotkań. Sprawdzanie zrozumienia
- Porównania. Struktura zdania
- Stosowanie łączników zdań typu antes de, después de, de (no) poder, cada vez que, por esta razón, en conclusión, sin embargo, para, por, por otra parte, al final
- Powszechne błędy
- Słownictwo - Powód, efekt, kontrast. SMS-y
- Skargi. Przeprosiny.
- Bezpośredniość i zwięzłość. Bycie uprzejmym. Podanie o pracę
- Powtórzenie materiału. Egzaminu ustny w formie praktycznej, omówienie wyników.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem. Szkolenie będzie dostosowane do potrzeb różnych osób, które mogą odnieść korzyści z umiejętności pisania w języku hiszpańskim w różnych kontekstach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maja Kwiatkowska
od 2019 - nadal - prowadzenie zajęć indywidualnych dla osób dorosłych, dzieci, młodzieży na różnych poziomach zaawansowania
od 2021 – nauczyciel j. hiszpańskiego w Szkole Podstawowej im. Św Jana de la Salle w Częstochowie
od 2022- Nauczyciel języka hiszpańskiego w szkole LUGA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt- telefoniczny lub mailowy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi