Programmatic - programowanie zakupu powierzchni reklamowych - szkolenie
Programmatic - programowanie zakupu powierzchni reklamowych - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie „Programmatic” jest adresowane do osób, które:
- potrzebują kompleksowego utrwalenia wiedzy w programmatic,
- rozpoczynają pracę w działach marketingu internetowego specjalizującego się w programmatic,
- dotychczas pracowały w marketingu tradycyjnym i przechodzą do działów digitalowych lub rozszerzają zakres swoich obowiązków o programmatic,
- chcą potwierdzić swoje kompetencje,
- posiadają certyfikat DIMAQ i chcą zgłębić wiedzę z modułu programmatic.
Szkolenie jest zgodne z rekomendacjami Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wykorzystania zasad, możliwości programmatycznego zakupu powierzchni reklamowych, analizy danych i raportowania wyników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu programmatycznego zakupu reklamy | Kryteria weryfikacji rozróżnia typy powierzchni reklamowych, sposoby i modele ich zakupu oraz podaży i rodzaje platform zakupowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji posługuje się różnymi rodzajami danych w programmatic i integruje różne ich źródła. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera rodzaj kampanii do założonych celów oraz przygotowuje kreacje, listy użytkowników, LP | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy piksele trakujące na platformie zakupowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji posługuje się wybranym narzędziem i oprogramowaniem, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji generuje raporty, analizuje i interpretuje pozyskane informacje w odniesieniu do zakładanych celów kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji monitoruje przebieg działań marketingowych i sugeruje zmiany w parametrach, mających największy wpływ na optymalizację efektywności kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do ekosystemu programmatic - 1 h 30 min
- Ekosystem programmatic–SSP, DSP, DMP
- Różnice w zakupie reklamy –programmatic vs direct
- Modele zakupu powierzchni –programmatic directvs open market
- Różnice w podaży powierzchni reklamowej –waterfallvs headerbidding
Możliwości programmatic - 45 min
- Rodzaje danych w programmatic –1st, 2nd, 3rd, integracja różnych źródeł danych
- Kryteria targetowaniaw programmatic (w tym BRAND SAFETY i Viewability)
- Rodzaje kampanii w programmatic –brandingi performance
- Rodzaje kreacji →Video, display: standardowe, richmedia, dynamiczne)
Zakup powierzchni - 60 min
- Przygotowanie do zakupu: wybór platformy DSP
- Przygotowanie kreacji, list uzytkowników, LP, pixelisledzacych
- Raportowanie w programmatic + na jakie parametry zwracać uwagę na poszczególnych etapach funnelu
- Cross devicew ramach programmatic
Warsztat 1 -Wprowadzenie do platformy DSP na przykładzie DoubleClick - 2 h 30 min
- Omówienie podstawowych modułów platformy.
- Tworzenie pixelitrackujących.
- Dodawanie kreacji.
- Ustawianie przykładowej kampanii
Warsztat 2 -Tworzenie, realizacji i raportowanie kampanii Display/Video/YouTube w DSP DBM - 1 h 45 min
- Display
- Video
- YouTube
- Native
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają przykłady prawidłowych i nieprawidłowych działań w zakresie programmatic wraz z omówieniem ich skuteczności i efektywności.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: usługa/szkolenie nie wymaga od uczestników znajomości tematu z obszaru e-marketingu, aktywność na zajęciach, minimalny poziom frekwencji - 80%.
Rozliczeniu podlegają godziny dydaktyczne (45min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do ekosystemu programmatic - teoria | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Przerwa | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Możliwości programmatic - praktyka | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Zakup powierzchni - praktyka | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Lunch | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Warsztat 1 -Wprowadzenie do platformy DSP na przykładzie DoubleClick - praktyka | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 przerwa | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Warsztat 2 -Tworzenie, realizacji i raportowanie kampanii Display/Video/YouTube w DSP DBM - praktyka | Prowadzący Elżbieta Kondzioła | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:10 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 214,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksander Chim
Elżbieta Kondzioła
Dyrektor sprzedaży online Sprzedajemy.pl, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska, członek Rady Merytorycznej raportu strategicznego Internet 2017/2018 IAB Polska
Trenerka szkoleń z e-marketingu, programmatica - na sali szkoleniowej spędziła ponad 100 godzin.
Szkoła Głowna Handlowa – studia podyplomowe: Marketing Internetowy
Z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Ma doświadczenie w realizacji kampanii prasowych oraz projektów cross mediowych, obecnie na co dzień zajmuje się szeroko pojętą reklamą online. Swoją wiedzę wykorzystuje w praktyce oraz stale poszerza uczestnicząc w branżowych szkoleniach i konferencjach.
Jacek Józwiak
Trener szkoleń z e-marketingu, programmatica - na sali szkoleniowej spędził ponad 100 godzin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków, udostępniane uczestnikom drogą online
- prezentację materiałów z internetu (serwisy www, infografiki, materiały multimedialne, filmy)
- bazę wiedzy: linki do serwisów i portali
- case study (najciekawsze przykłady z doświadczenia szkoleniowca)
- linki do publikacji branżowych IAB Polska
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają w formie elektronicznej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (pod warunkiem min. 80% frekwencji).
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się proszę o kontakt szkolenia@dimaq.eu w celu potwierdzenia terminu i dostępności miejsc dla Uczestników.
Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja i założenie konta w BUR, dokonanie zapisu na szkolenie za pośrednictwem BUR oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Zapraszamy na inne szkolenia z e-marketingu, dostępne na stronie: www.dimaq.pl. Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi