Szkolenie- Lider Zespołu Sprzedaży oraz skuteczne techniki zarządzania sobą w czasie
Szkolenie- Lider Zespołu Sprzedaży oraz skuteczne techniki zarządzania sobą w czasie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie może być "szyte na miarę" dla Twojej firmy
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobycie kluczowych kompetencji lidera sprzedaży jako efektywnego kierownika zespołu, coacha rozwijającego swój zespół poprzez superwizję, menedżera stosującego odpowiednie strategie postępowania wobec swojego zespołu pracowników, motywatora i relatora nieustannie budującego własną motywację i motywację podwładnych poprzez wzmocnienie ich talentów i budowanie relacji.Drugi dzień szkolenia dotyczy skutecznego planowania i organizowania swojego czasu oraz technik podnoszących efektywność osobistąEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy uczestnik po ukończonym szkoleniu:posiada wiedzę dotyczącą samoświadomości menedżera, atrybutów menedżera, kompetencji menedżera sprzedaży, rekrutacji sprzedawców, ról szefa sprzedaży jako lidera sprzedaży, coacha, zarządzającego, motywatora i relatora. posiada wiedzę dotyczącą zarządzania stresem, metod podnoszenia wydajności w pracy według Briana Tracy, Krzywej wydajności i krzywej zakłóceń, 7 nawyków skutecznego działania według Coveya, metody GTD D. Allena, asertywności i wywierania wpływu. W kategoriach umiejętności i kompetencji społecznych uczestnik: rozróżnia role jakie pełni Lider Sprzedaży uświadamia sobie jak ważne jest pozytywne nastawienie Lidera do stworzenia efektywnego zespołu sprzedaży wypracowuje i podtrzymuje odpowiednie nastawienie zespołu sprzedaży aby zmotywować zespół a nie zarażać frustracją i zniechęceniem | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się stosuje zasady superwizji (udzielanie feedbacku i pochwał)uświadamia sobie błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas rozwoju i szkolenia pracowników) rozróżnia najczęstsze błędy w trakcie szkolenia zespołu uświadamia sobie jak ważne jest nieustanne budowanie własnej motywacji, motywacji podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywów działania Lepiej radzi sobie ze stresem Skuteczniej planuje i organizuje swój czas Efektywnie wywieraa wpływ na innych aby optymalizować osiąganie swoich celów pracuje skuteczniej wykorzystując tzw. metaprogramy i minimalizując tzw. ograniczające przekonania w pełni rozumie asertywność nie sprowadzając jej do „sztuki mówienia nie”; świadomie wybiera postawę asertywną zna techniki zmiany i zamiany nawyków obniżających własną efektywność i skuteczność | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
WSTĘP
-
Samoświadomość menedżera
-
Własne atrybuty menadżerskie
-
Kompetencje menedżera sprzedaży
-
Błędy w trakcie rekrutacji sprzedawców
1. ROLE SZEFA SPRZEDAŻY
LIDER SPRZEDAŻY – Pozytywne nastawienie lidera kluczem do efektywnego zespołu sprzedaży
Szkolenie rozpoczniemy do modułu w naszej filozofii kierownika najważniejszego – od jego nastawienia i wpływu nastawienia na zespół. Trener udowodni, że tylko pozytywnie nastawiony menedżer ma wpływ na swój zespół i jest w stanie wykrzesać z niego energię do działań, które stawia przed nim organizacja. W przeciwnym razie będzie bardzo szybko zarażał frustracją, zniechęceniem, plotką i pomówieniami – współczesnymi „rakami” zespołów w organizacji. Celem trenera będzie wypracowanie podczas modułu odpowiedniego nastawienia i dostarczenie wiedzy w jaki sposób owo nastawienie podtrzymać.
a) Pozytywne nastawienie jako technika motywacji
b) Metody dbania o własne środowisko mentalne
c) Wpływ nastawienia na zespół
d) Metoda podtrzymania pozytywnego nastawienia
2. COACH czyli praca z zespołem i jego rozwój poprzez superwizję
Coach to manager, który wykorzystuje każdą możliwą okazję do rozwijania swojego zespołu, uczenia go nowych kompetencji. To swoistego rodzaju zadanie ma jednocześnie funkcję auto-rozwijającą . Taka superwizja w terenie jak i innego rodzaju okazje muszą być zaplanowane przeprowadzone wg ściśle określonego planu wdrożone zrealizowane i podsumowane. Takie systematyczne działanie sprawi, że ludzie będą stać murem za swoim managerem, nie będą patrzeć na zegarek czy dzień wolny, nie odejdą za „500 zł więcej”. Menedżer musi zdawać sobie sprawę z bardzo podstawowej rzeczy =ludzie będą z Tobą dopóki będą mogli się od Ciebie uczyć.
a) Sens i metody superwizji
b) Feedback czyli rozwój poprzez informację zwrotną
c) Pochwała i sposoby jej udzielania
d) Rozwój poprzez nieustanny coaching
e) Błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas oceniania, kontrolowania)
3. ZARZĄDZAJĄCY
Od jakości i stosowania narzędzi menedżerskich przez kierownika zależy przyszłość nie tylko organizacji ale też jej pracowników podczas tego modułu liderzy otrzymają konkretne narzędzia, które pomogą im zdiagnozować własny styl zarządzania, własny zespół pracowników oraz do każdego z nich dobrać odpowiednią strategię postępowania, uwzględniającą korzystanie z poznanych, konkretnych technik i narzędzi.
a) Expose managera (Kontraktowanie zasad współpracy z handlowcami, Błędy podczas odpraw, zebrań i szkoleń, Prowadzenie odpraw handlowych motywujących do sprzedaży i rozwoju, jak wyznaczać cele sprzedaży całego zespołu i poszczególnych handlowców? )
b) Style zarządzania (Diagnoza własnego stylu kierownika sprzedaży, dekalog lidera sprzedaży
c) Style pracownicze – dopasowanie stylu (Współpraca z handlowcami
d) Narzędzia wpływu managera – nagroda i kara
e) Budowanie autorytetu
4. MOTYWATOR I RELATOR
Motywacja zespołu to ostatnia z funkcji, których dotyczyć będzie szkolenie; kierownik, jako motywator czyli ten który nieustannie buduje własną motywację, motywację podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywu wewnętrznego, wzmocnienie talentów oraz budowanie relacji. Uczestnicy otrzymają konkretne narzędzia, które wykorzystają w codziennej auto-motywacji i motywacji swoich pracowników.
a) Motyw wewnętrzny kierownika
b) Rozwijanie talentów i potencjału zespołu i poszczególnych jej członków
c) Motywacja poprzez relacje
d) Błędy w motywowaniu
Dzień 2
1. Stres – obalając mity i przekłamania
a. Stresowe fakty i mity – ćwiczenie/quiz w grupach
b. Jak udajemy przed sobą samym, że radzimy sobie ze stresem – ćwiczenie dotyczące konstruktywnych i niekonstruktywnych technik radzenia sobie ze stresem
c. 10 minut dziennie dla relaksu i jak „wytrwać” w nowym nawyku – ćwiczenia oddechowe i trening autogeniczny
d.Pozytywne myślenie – jak działa
2. Czas jest dla Ciebie a nie Ty dla czasu
a. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy według Briana Tracy
b. Krzywa wydajności i krzywa zakłóceń – schemat I-BEAM i planowanie dzienne c. 7 nawyków skutecznego działania według Coveya – planowanie tygodniowe i długoterminowe
d. Metoda GTD D. Allena
e. metaprogramy i przekonania – co Cię wzmacnia i co Cię ogranicza
3. Asertywność czy wywieranie wpływu
a. Mówienie „nie” to nie asertywność – postawa asertywna i płynące z niej korzyści b. Od asertywności do efektywności – trening wybranych asertywnych zachowań (prośba, krytyka, reagowanie na krytykę, odmowa, pozytywna informacja zwrotna, wyrażanie swojego zdania, stawianie granic)
c. Taktyki wywierania wpływu na ludzi i taktyki radzenia sobie z manipulacjami d. Psychologia zmiany – czyli kilka skutecznych „chwytów” na samego siebie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 700,08 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 700,08 PLN
- Koszt osobogodziny brutto335,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto335,72 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Kawszyn
Adam Szaran
usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz
DD TVN.
Prowadził audycje tematyczne w lokalnych
rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii
Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener
biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia
i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał takim
markom, jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos,
Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter,
Thalgo.
Jego artykuły ukazują się w czasopiśmie „Nowa
Sprzedaż”.
Autor i współautor wielu publikacji w formie audiobooków
(m.in. Storytelling, Techniki obrony
ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji)
oraz bestsellerowych książek (Techniki Obrony
Ceny i Element Twórczy). Obecnie Managing
Partner w Al Fianco Partners.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi