Szkolenie- Techniki obrony ceny (10x45 min.)
Szkolenie- Techniki obrony ceny (10x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Przedstawiciele Handlowi- Osoby odpowiedzialne za bezpośrednią sprzedaż produktów lub usług, zarówno w modelu B2B (business-to-business), jak i B2C (business-to-consumer).
Menadżerowie Sprzedaży- Osoby zarządzające zespołami sprzedażowymi, odpowiedzialne za realizację celów sprzedażowych i strategii cenowej firmy.
Specjaliści ds. Marketingu- Osoby zajmujące się promocją produktów i usług, które współpracują z działem sprzedaży w zakresie ustalania strategii cenowej.
Konsultanci i Doradcy Biznesowi- Profesjonaliści doradzający firmom w zakresie strategii sprzedażowych i marketingowych, w tym polityki cenowej.
Właściciele Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP)- Osoby prowadzące własne firmy, odpowiedzialne za wszystkie aspekty działalności, w tym ustalanie cen i sprzedaż.
Pracownicy Działu Obsługi Klienta- Osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientami i często spotykają się z pytaniami lub żądaniami dotyczącymi cen.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnej obrony ceny poprzez zwiększenie świadomości w zakresie czynników wpływających na ocenę wysokości ceny przez klienta oraz oddziaływanie na emocje klienta za pomocą efektywnej prezentacji towarów i usług.Kurs prowadzi do tego, aby uczestnik samodzielnie stosował różne techniki obrony ceny, finalizował transakcje oraz operował technikami lingwistycznymi, które pozwalają na uzyskanie przewagi w targowaniu się o cenę.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posiada świadomość w zakresie tego co wpływa na ocenę wysokości ceny przez klienta | Kryteria weryfikacji charakteryzuje proces podejmowania decyzji zakupowych przez klienta, rozróżnia czynniki inne niż cena mające wpływ na decyzje klientów (doświadczenie dowodowe) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wpływa na emocje klienta przez skuteczną prezentację swoich towarów i usług | Kryteria weryfikacji rozróżnia kluczowe elementy skutecznej prezentacji opartej na emocjach (język korzyści, obrazowanie wzmacniające, schematy hipnotyczne w prezentacji) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się broni ceny różnymi technikami i finalizuje transakcję | Kryteria weryfikacji rozpoznaje różne techniki obrony ceny oraz przykłady (aikido, karate, krav maga, capoeira, capoeira carioca, incepcja negatywna i pozytywna) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się operuje słowami i technikami lingwistycznymi pozwalającymi na przewagę w sytuacjach targowania się ceną | Kryteria weryfikacji rozróżnia przykłady technik lingwistycznych: języka hipotetycznego (hipotetycznie), zabierania oferty, technik jakie stosują zwykle klienci aby uzyskać lepszą cenę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia będzie dostosowany do specyficznych potrzeb konkrentnej grupy uczestników. Będzie uwzględniał różne scenariusze sprzedażowe i branżowe -oparte na rzeczywistych przykładach oraz technikach, które uczestnicy będą mogli od razu zastosować w swojej pracy.
Szkolenie odbywa się w sali szkoleniowej wyposażonej w tablicę, rzutnik. Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy nie są wliczane w czas trwania usługi.
Program:
1. Strategia kolorowych barw w obronie ceny
- Strach przed odrzuceniem ceny
- Ilość klientów a odwaga propozycji cenowej
2. Istota i znaczenie ceny
- proces podejmowania decyzji zakupowych
- cena nie jest najważniejsza
– doświadczenia dowodowe
- Zasada sprężynek
– możliwości obrony ceny
3. Prezentacja oferty firmy - emocjonalny sposób prezentacji oferty - budowa argumentacji opartej o korzyści
- obrazowanie wzmacniające (opisy wizualne, historie i analogie, multimedia)
- schematy hipnotyczne w prezentacji (słowa wyzwalacze, pytania retoryczne, powtórzenia, progresywne twierdzenia).
4.Techniki obrony ceny i reakcji na straszenie konkurencją. - Istota obiekcji cenowych
- typowe błędy
- technika aikido
- technika karate
- krav maga
- capoeira
- capoeira carioca
- Incepcja negatywna i pozytywna
5. Lingwistyka targowania się o cenę - ostatecznie
- hipotetycznie (Hipotetyczne scenariusze)
- zabieranie oferty (wywarcie presji i wywołanie poczucia straty)
- zwykle gdy klienci (Typowe zachowania klientów:Próba uzyskania informacji o najniższej cenie, Porównywanie z konkurencją, Deklarowanie maksymalnego budżetu, Stosowanie ciszy)
- Test teoretyczny- WALIDACJA
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna liczba uczestników to 5 osób, maksymalna 10 osób. Zajęcia bez względu na liczbę uczestników będa realizowane w jednej grupie. Zajęcia praktyczne będą realizowane w formie warsztatów w dużej grupie oraz w formie wystąpień indywidualnych przed grupą i prowadzącym.
Grupą docelową dla szkolenia z technik obrony ceny mogą być osoby zawodowo związane ze sprzedażą, marketingiem, obsługą klienta oraz zarządzaniem cenami w różnych branżach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 383,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 383,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto238,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto238,30 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Kawszyn
Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Adam Szaran
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi