Sprzedaż i obsługa klienta w relacjach B2B
Możliwość dofinansowania
Sprzedaż i obsługa klienta w relacjach B2B
Numer usługi 2024/05/28/11626/2164695
17 269,20 PLN
brutto
14 040,00 PLNnetto
959,40 PLNbrutto/h
780,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorstwa oraz ich pracownicy
- Minimalna liczba uczestników13
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji14-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności na temat realizacji procesów sprzedaży oraz zasad obsługi klienta. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią efektywniejszą i bezproblemową współpracę z klientami, zrozumienie ich oczekiwań oraz skuteczne komunikowanie się w różnych formach kontaktu. Szkolenie ma formę aktywną, angażującą uczestników w szereg ćwiczeń, testów i dyskusji, co ma na celu praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie i zastosowanie sprzedaży doradczej | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą rozumieli, czym jest sprzedaż doradcza, i będą potrafili ją zastosować w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywna komunikacja z klientem | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą potrafili efektywnie komunikować się z klientami w różnych formach kontaktu oraz unikać typowych błędów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Konstruowanie i realizacja procesu sprzedaży | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą potrafili konstruować i realizować proces sprzedaży, tworzyć profil klienta, prospecting oraz budowanie oferty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności na temat realizacji procesów sprzedaży i zasad obsługi klienta. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią efektywniejszą i bezproblemową współpracę z klientami Przez słowo „ należy rozumieć każdą osobę, która kontaktuje się z firmą w jakiejkolwiek sprawie. Szkolenie ma formę aktywną, angażującą uczestników w szereg ćwiczeń, testów i dyskusji.Efekt usługi
Podczas szkolenia wypracowane zostaną narzędzia i procesy, które uczestnicy będą mogli zastosować bezpośrednio w swojej pracy.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Feedback od uczestników i ich przełożonych zebrany w formie raportu.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji będzie zawierał opis efektów uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Zostanie przeprowadzona walidacja w oparciu o test teoretyczny, który będzie zawierał kryteria weryfikacji zdefiniowane w efektach uczenia się.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument będzie zawierał informacje o przeprowadzonej walidacji w formie testu przeprowadzonego przez specjalistę w danej dziedzinie.
Program
Program
Sprzedaż doradcza jako fundament nowoczesnej sprzedaży obsługi klienta
- czym jest sprzedaż doradcza
- identyfikacja oczekiwań klientów
- docieranie do problemów klienta
Komunikowanie się z klientami
- typowe błędy w obsłudze klienta
- autoprezentacja
- kontakt bezpośredni z klientem
- kontakt z klientem na odległość kontakt pisemny
- kontakt z klientem na odległość kontakt telefoniczny
Konstruowanie i realizacja procesu sprzedaży proces sprzedaży czy proces zakupowy klienta?
- Tworzenie profilu klienta docelowego jako fundament
- prospectingu
- Prospecting i pozyskiwanie kontaktów do klientów
- Pierwszy kontakt z klientem
- Budowanie oferty dla klienta
- Negocjacje z klientami
- Narzędzia budowania relacji z klientami jako podstawa do
- crossellingu i upsellingu
- Rola marketingu w procesie sprzedaży
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 14
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Czym jest sprzedaż doradcza? | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Identyfikacja oczekiwań klientów | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Docieranie do problemów klienta | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Pokonywanie obiekcji klientów | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Typowe błędy w obsłudze klienta | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Autoprezentacja | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Kontakt z klientem na odległość | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Prospecting i pozyskiwanie kontaktów do klientów | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Tworzenie profilu klienta docelowego jako fundament prospectingu | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Pierwszy kontakt z klientem | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Budowanie oferty dla klienta | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Negocjacje z klientami | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Narzędzia budowania relacji z klientami jako podstawa do crossellingu i upsellingu | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Rola marketingu w procesie sprzedaży | Prowadzący Maciej Schab | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto17 269,20 PLN
- Koszt usługi netto14 040,00 PLN
- Koszt godziny brutto959,40 PLN
- Koszt godziny netto780,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maciej Schab
Absolwent Prawa i Nauk Politycznych, oraz studiów podyplomowych
Master of Business Administration i Zarządzanie Produkcją. Posiada 18
lat doświadczenia doradczego i trenerskiego w obszarach zarządzania,
sprzedaży i prawnych aspektów działalności przedsiębiorstw. Pełnił
funkcję Prezesa Krakowskiego Oddziału Federacji Konsumentów. W
międzynarodowej korporacji finansowej odpowiadał za koordynację
działań audytowych i wsparcia sprzedaży. Był prokurentem i dyrektorem handlowym w jednej z największych spółek przemysłowych w Polsce. Odpowiadał za kierowanie działami sprzedaży, zakupów, magazynem oraz marketingiem. Opracowywał i realizował plany związane z rozwojem strategicznym przedsiębiorstwa. W ramach projektów wspierał rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako doradca w zakresie opracowywania biznesplanów rozwojowych. Jest autorem kilku artykułów na temat wdrażania zmian w organizacji i rozwoju przedsiębiorstw. Wykładowca przedmiotów biznesowych m in na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów Executive Master of Business Administration Politechniki Krakowskiej Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki kapitałowej.
Master of Business Administration i Zarządzanie Produkcją. Posiada 18
lat doświadczenia doradczego i trenerskiego w obszarach zarządzania,
sprzedaży i prawnych aspektów działalności przedsiębiorstw. Pełnił
funkcję Prezesa Krakowskiego Oddziału Federacji Konsumentów. W
międzynarodowej korporacji finansowej odpowiadał za koordynację
działań audytowych i wsparcia sprzedaży. Był prokurentem i dyrektorem handlowym w jednej z największych spółek przemysłowych w Polsce. Odpowiadał za kierowanie działami sprzedaży, zakupów, magazynem oraz marketingiem. Opracowywał i realizował plany związane z rozwojem strategicznym przedsiębiorstwa. W ramach projektów wspierał rozwój małych i średnich przedsiębiorstw jako doradca w zakresie opracowywania biznesplanów rozwojowych. Jest autorem kilku artykułów na temat wdrażania zmian w organizacji i rozwoju przedsiębiorstw. Wykładowca przedmiotów biznesowych m in na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie oraz studiów Executive Master of Business Administration Politechniki Krakowskiej Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki kapitałowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje zostaną udostępnione uczestnikom podczas szkolenia.
Adres
Adres
ul. Przemysłowa 13/1U
30-701 Kraków
woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Paulina Chronowska
E-mail
paulina.chronowska@eurokreator.eu
Telefon
(+48) 609 458 834