Logistyka i spedycja dla nauczycieli - studia podyplomowe online
Logistyka i spedycja dla nauczycieli - studia podyplomowe online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTransport i motoryzacja / Transport i logistyka
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do nauczycieli posiadających kwalifikacje pedagogiczne chcących kształcić w szkołach średnich i policealnych w zawodach technik logistyk i technik spedytor , przygotowujących uczniów do egzaminów potwierdzających kwalifikacje:
- organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych
- organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych
- organizacja i nadzorowanie transportu
- obsługa klientów i kontrahentów. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi270
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych jest przygotowanie nauczycieli szkół średnich i policealnych nauczania przedmiotów zawodowych w ramach kształcenia w zawodach technik spedytor, technik logistyka także poszerzają ich wiedzę z zakresu transportu, logistyki i spedycji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zintegrowanego zarządzania logistycznego, w tym zarządzania jakościąMa uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia prawne z zakresu logistyki Ma uporządkowaną wiedzę na temat prowadzenia gospodarki magazynowej oraz zaopatrzenia i dystrybucji Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, wybierać i wykorzystywać informacje niezbędne do realizacji celów zawodowych Dokonuje modyfikacji lub wprowadzania nowych strategii logistycznych zmierzających do poprawy konkurencyjności krajowej i międzynarodowej Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w kontekście zachodzących zmian w przedsiębiorstwie oraz posiada pozytywne nastawienie do nabywania i pogłębiania wiedzy z zakresu logistyki, dystrybucji i sprzedaży. Potrafi dokonywać samooceny własnych kompetencji związanych z projektowaniem i prowadzeniem działań logistycznych w przedsiębiorstwie. | Kryteria weryfikacji egzamin po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin zajęć teoretycznych |
Liczba godzin zajęć praktycznych |
Liczba punktów ECTS |
1. 2. |
Zarządzanie łańcuchem dostaw Prognozowanie i zarządzanie zapasami |
12 6 |
4 6 |
2 2 |
3. 4. |
Zintegrowane zarządzanie logistyczne Zarządzanie magazynami i tworzenie centrów logistycznych |
4 8 |
4 8 |
2 2 |
5. |
Prawo handlowe, transportowe, ubezpieczeniowe, celne, cywilne |
10 |
- |
1 |
6. |
Ekologistyka |
8 |
- |
1 |
7. 8. |
Logistyczna obsługa klienta i zarządzanie relacjami Zarządzanie logistyczne w firmach usługowych |
7 6 |
7 6 |
1 2 |
9. 10. |
Zarządzanie jakością w transporcie Gra biznesowa - symulacyjna |
24 8 |
- 8 |
4 3 |
11. 12. |
Dydaktyka przedmiotu - Systemy informatyczne w logistyce Zarządzanie bezpieczeństwem a logistyka transportu |
10 8 |
10 - |
3 1 |
13. 14. |
Zarządzanie produkcją i logistyka produkcji Logistyka opakowań zwrotnych |
4 4 |
4 4 |
2 1 |
15. 16. |
Spedycja i obsługa celna Dydaktyka przedmiotu nauczania |
8 20 |
- 50 |
1 6 |
17. 18. |
Logistyka transportu i spedycja Praktyka |
6 - |
6 90 |
2 9 |
Razem: |
153 |
207 |
45 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto16,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto16,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Aneta Gawlas
dr Robert Frey
mgr Andrzej Żukowski
Swoje doświadczenia menedżerskie wprowadza do zajęć dydaktycznych, co stanowi dużą wartość praktyczną dla słuchaczy.
dr inż. Paweł Sobczak
mgr Kamil Domagała
Publikacje naukowe (1 opublikowana, 2 kolejne w trakcie wydania):
Domagała K., "Środowisko bezpieczeństwa współczesnej rodziny i jej postrzeganie przez Polaków a potrzeba bezpieczeństwa", "Kultura Bezpieczeństwa" nr 36/2019, s. 29-45.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały z wytypowanych zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty oplaty wpisowej w kwocie 300 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Ukończone studia I lub II stopnia.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów semestralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
- Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie.
- Podstawa zaliczenia: studia kończą się 3 egzaminami po każdym semestrze studiów.
1 godzina zajęć w Akademii WSB = 45 min. zajęć dydaktycznych
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformy ClickMeeting oraz Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: 7,5 h