SZKOLENIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH PRACOWNIKÓW FIRMY (21x45 min.)
SZKOLENIE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH PRACOWNIKÓW FIRMY (21x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy działu sprzedaży – osoby bezpośrednio zaangażowane w proces sprzedaży, które mają kontakt z klientami i odpowiadają za realizację celów sprzedażowych.
- Pracownicy działu obsługi klienta – osoby zajmujące się obsługą posprzedażową, rozwiązywaniem problemów klientów oraz utrzymywaniem dobrych relacji z klientami.
- Pracownicy działu marketingu – osoby, które wspierają proces sprzedaży poprzez działania marketingowe i komunikacyjne, a także dbają o wizerunek firmy.
- Nowi pracownicy – osoby świeżo zatrudnione w firmie, które potrzebują wdrożenia w specyfikę działalności sprzedażowej i komunikacyjnej firmy.
- Pracownicy działów technicznych i produkcyjnych – w przypadku, gdy mają kontakt z klientami, np. podczas wdrożeń produktów lub rozwiązywania problemów technicznych.
- Menadżerowie i liderzy zespołów – osoby zarządzające zespołami sprzedażowymi i obsługi klienta.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje do samodzielnej i efektywnej pracy w działach sprzedaży i działach gdzie jest kontakt z klientem, uczy posługiwania się profesjonalnymi technikami sprzedaży, komunikacji z klientami. Ucz. pozna techniki negocjacyjne,utrwali metodykę komunikacji oraz udoskonali umiejętności stosowania ich w praktyce w kontaktach z klientami.Pozyskuje klientów takich jakich chce,daje im wartość oraz utrzymuje współprace w dłuższej perspektywie, potrafi sprzedawać rentownie dzięki czemu firma rośnie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:• określa profile osobowości rozmówców • dobiera odpowiednie formy komunikacji w zależności od osobowości rozmówcy • określa środowisko pracy, cele ilościowe oraz jakościowe firmy: • tworzy oferty wartości • definiuje etapy procesu sprzedaży • używa algorytmów komunikacyjnych W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: • realizuje plany sprzedażowe • planuje efektywnie swoją pracę • wykonuje pracę samodzielnie i skutecznie • osiąga zakładane cele sprzedażowe • stosuje dobre praktyki kupieckie w codziennej pracy • negocjuje skutecznie i samodzielnie warunki handlowe • prowadzi rozmowy handlowe w oparciu o wartość dla klienta • rozpoznaje typ osobowości rozmówców i dobiera najlepszą formę komunikacji • radzi sobie w trudnych sytuacjach z nowym i stałym klientem. • nawiązuje i utrzymuje dobre relacje z klientami oparte na zaufaniu | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy na temat umiejętności handlowych i komunikacyjnych przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: • uczestnik szkolenia współpracuje z zespołami z różnych działów • stosuje zasady etyki biznesowej oraz zwykłej ludzkiej uczciwości • samodzielnie stosuję w praktyce posiadane umiejętności komunikacyjne z szacunkiem i bez uprzedzeń do ludzi • argumentuję własne rację, asertywnie wyraża swoje uczucie i odczucia w sposób bezkonfliktowy. | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy na temat umiejętności handlowych i komunikacyjnych przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest przeznaczone nie tylko dla handlowców ale wszystkich którzy mają kontakt z klientem w firmie, i stawiają na lepszą komunikację i budowanie zaufania z klientami.
-
Rynek konkurencyjny – określenie środowiska pracy, co to jest, jak radzić sobie w warunkach konkurencyjnych
-
Handlowe cele firmy: ilościowe oraz jakościowe- określmy to sobie precyzyjnie.
-
Co tak naprawdę sprzedajemy? Cena a wartość dla klientów
-
Proces sprzedaży - od pozyskania kontaktu do finalizacji – etapy, określenie elementów i czynników decydujących o efektach (nawiązanie kontaktu, analiza potrzeb, niska/wysoka/zweryfikowana potrzeba, przedstawienie oferty, finalizacja sprzedaży, obsługa posprzedażowa).
-
Komunikacja nieantagonizująca i mechanizm akceptacji - standard zawodowej sprzedaży, częste obiekcje Klientów, trudne sytuacje z klientami. Jak zwiększyć znacznie prawdopodobieństwo sukcesu rozmowy sprzedażowej.
-
Sprzedaż Transformacyjna oraz 5-cio Etapowy proces sprzedaży - metodyka, sposoby w branży Zleceniodawcy, metodyka pracy oparta o skuteczność
-
Relacje nie sprzedają – to iluzja, której się pozbędziemy. To co jest kluczem to zaufanie.
-
Jak budować zaufanie w kontaktach handlowych? Teoria oraz praktycznie ćwiczenia.
-
Jak tworzyć oferty wartości dla klientów – konkretne rozwiązania oraz ćwiczenia
-
Jak finalizować rozmowy aby uzyskiwać polecenia. Teoria oraz praktycznie ćwiczenia
-
Profilowanie typów osobowości rozmówców i dobór najlepszej formy komunikacji
-
Negocjacje handlowe – metodyka oraz sposoby prowadzenia. Teoria oraz praktycznie ćwiczenia
-
Umiejętności aktorskie w sprzedaży: gesty, mimika, głos
-
Odpowiednio dobrane słowa w komunikacji, język korzyści.
-
Algorytmy komunikacyjne – jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z nowym i stałym klientem., szablony i konstrukcje algorytmiczne dla najczęstszych lub trudnych sytuacji z Klientem. Teoria i praktyka.
-
Ćwiczenia praktyczne na przykładach z branży klienta.
egzamin końcowy w formie praktycznej- WALIDACJA
Zajęcia odbędą się w formie warsztatu, gdzie część teoretyczna stanowić będzie nie więcej niż 50% materiału oraz czasu. Pozostała część to ćwiczenia, praktyka w formie warsztatu na przykładach bezpośrednio z biznesowego „życia” klienta.
Efektem szkolenia będzie poprawa wskaźników biznesowych, czyli efektów sprzedażowych osiąganych przez uczestników szkolenia i całej firmy, zwiększenie ilości spotkań handlowych, zwiększenie efektywności i polepszenie komunikacji z nowym i stałym klientem większa ilość dokonywanych transakcji, polepszenie rentowności transakcji dokonywanych, zwiększenie udziału usług dodatkowych w sprzedaży.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
Aktywny udział z szkoleniu oraz w warsztatach / ćwiczeniach będących częścią składową projektu szkoleniowego,
egzamin końcowy w formie praktycznej
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia,
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna liczba uczestników to 9 osób, maksymalna 15 osób. Ostateczna liczba uczestników może być dostosowana do oczekiwań uczestników. Zajęcia bez względu na liczbę uczestników będa realizowane w jednej grupie. Zajęcia praktyczne będą realizowane w formie warsztatów w dużej grupie oraz w formie wystąpień indywidualnych przed grupą i prowadzącym.
Szkolenie jest skierowane do wszystkich pracowników, którzy w swojej codziennej pracy mają kontakt z klientami i są odpowiedzialni za budowanie i utrzymywanie relacji z nimi, a także za realizację celów sprzedażowych firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 328,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 328,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Kalski
Kontraktowy dyr. zarządzający, handlowy. Strateg biznesu. Fanatyk jakości obsługi klienta oraz skutecznego budowania przewagi konkurencyjnej. Zawodowy negocjator, trener biznesu. Autor unikalnych programów szkoleniowych: Sprzedaż Step_One / Step_Two, Negocjacje_Pro
Współpracował z ponad trzydziestoma przedsiębiorstwami, usługi/handel/produkcja – zadanie zawsze brzmi: Jak to sprzedać? Jak sprzedać więcej, lepiej, trwale, powtarzalnie.
Jest autorem książki „Nie każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz”.
https://kalski.com.pl/o-autorze/
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy otrzymają podręcznik szkoleniowy zawierający rozbudowany opis każdego poruszanego zagadnienia – 80 stron materiału szkoleniowego.
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi