Szkolenie- Jak być efektywnym sprzedawcą i odpowiednio obsługiwać klienta czyli trening umiejętności aktorskich oraz emisja głosu (profesjonalny trening pracy głosem)- szkolenie grupowe
Szkolenie- Jak być efektywnym sprzedawcą i odpowiednio obsługiwać klienta czyli trening umiejętności aktorskich oraz emisja głosu (profesjonalny trening pracy głosem)- szkolenie grupowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firmy Numeron, którzy na co dzień pracują z klientami i operują głosem przy wzmożonym wysiłku. Dla osób z działu marketingu, serwisu i wdrożenia oraz dyrektorów i pracowników innych działów, którzy uczestniczą w spotkaniach biznesowych podczas których chcą brzmieć profesjonalnie i zrozumiale.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje uczestnika do przekonujących prezentacji produktów firmy przy wykorzystaniu technik aktorskich.Do świadomego operowania głosem celem ochrony aparatu głosowego jak również wykorzystania głosu jako narzędzia wzmacniającego przekaz.Ucz. doskonali umiejętność wypowiadania się dzięki pracy nad swobodą i płynnością wypowiedzi oraz nad intonacją,dykcją,siłą i brzmieniem głosu.Posiada kontrole nad wysyłanymi przez mówcę komunikatami pozawerbalnymi oraz sygnałami niewerbalnymi od innych osóbEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:• posiada uporządkowaną wiedzę z zakresu: zasad działania głosu, narzędzi pracy mówcy (dykcja, siła i barwa głosu, gesty, mimika, emocje, oddech), pozawerbalnych środkach ekspresji, budowie aparatu mowy, oddychaniaprzeponowego, prawidłowej artykulacji, pracy rezonatorów, wzmocnienia siły i nośności głosu, koordynacji 3 aparatów: oddechowego, fonacyjnego i artykulacyjnego, profilaktyki i higieny głosu. W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: • nawiązuje kontakt ze słuchaczem i zdobywa jego uwagę i sympatię • oswaja uczucie tremy • kształtuje komunikaty werbalne i niewerbalne • wykorzystuje techniki mowy ciała • zyskuje większą swobodę podczas wystąpień, również przed kamerą • umiejętnie posługuje się własnym głosem • doskonali umiejętność wypowiadania się – swobody i płynności wypowiedzi oraz intonacji głosu | Kryteria weryfikacji Egzamin odbywa się w formie praktycznej. Symulacja sprzedażowa: Przeprowadzanie symulacji rozmów sprzedażowych, ocenianych przez trenera.Role-playing: Ćwiczenia w odgrywaniu ról w różnych scenariuszach obsługi klienta. Egzaminy praktyczne: Testy praktyczne z elementami prezentacji produktów, rozwiązywania problemów i finalizowania sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • zwiększa wyrazistość komunikatu dzięki odpowiedniemu użyciu spółgłosek i samogłosek• właściwie wykorzystuje rezonatory głosowe • uzyskuje ładną głęboką, naturalnie brzmiącą barwę głosu • posługuje się wyrazistą wymową i doskonałą dykcją • dba o zdrowy głos i zapobiegania jego chorobom W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: • zyskuje pewność siebie podczas wystąpień publicznych, negocjacji, rozmów ze współpracownikami • panuje nad głosem w sytuacjach stresowych, • poprawia jakość codziennej komunikacji • poprawia własny wizerunek • minimalizuje ryzyko wystąpienia chorób strun głosowych | Kryteria weryfikacji Egzamin odbywa się w formie praktycznej. Symulacja sprzedażowa: Przeprowadzanie symulacji rozmów sprzedażowych, ocenianych przez trenera.Role-playing: Ćwiczenia w odgrywaniu ról w różnych scenariuszach obsługi klienta. Egzaminy praktyczne: Testy praktyczne z elementami prezentacji produktów, rozwiązywania problemów i finalizowania sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
JA , JAKO MÓWCA. MÓJ PORTRET KOMUNIKACYJNY.
AUTENTYCZNOŚĆ CZY KREACJA
-
Czy to szkolenie jest mi w ogóle potrzebne ?
-
Czy podniesienie kwalifikacji z zakresu wystąpień i prezentacji pozbawi mnie indywidualności Czy stanę się " robotem do przemawiania " ?
-
Czy doskonała technika przemawiania załatwi wszystko ?
-
Jak mnie widzą , tak mnie piszą - co powinienem wiedzieć o sobie ?
-
Gdzie leży " złoty środek" ? Bilans zysków i strat.
MÓWCA JAKO TWÓRCA I INSTRUMENT JEDNOCZEŚNIE
-
rozmowa o specyfice pracy mówcy - osoby, której narzędziem pracy jest własny organizm.
-
dykcja, siła i barwa głosu, mimika, gest a nawet emocje i oddech jako narzędzia pracy mówcy.
-
świadome operowanie tymi „narzędziami pracy" zasady ich funkcjonowania i sposoby doskonalenia
POZAWERBALNE ŚRODKI EKSPRESJI
-
autorskie ćwiczenia dramowe pozwalające zbadać siłę różnego rodzaju sygnałów niewerbalnych i powodowanych przez nie emocji w relacji między grupą a jednostką lub pomiędzy pojedynczymi osobami. Analiza ćwiczenia i płynące zeń wnioski.
-
z czego słuchacz czerpie wiedzę o mówcy ? Jakie świadome i podświadome sygnały wysyłamy ? Jak nawiązać kontakt ze słuchaczem, zdobyć jego uwagę i sympatię ?
-
nasze ciało - postawa i ruchy
-
relacje przestrzenne i ich wpływ na komunikat
-
gesty - tak czy nie
-
mimika
-
spojrzenie - co mówia oczy
-
intonacja
ODBIORCA JAKO WSPÓŁTWÓRCA KOMUNIKATU.
-
Czy istnieje prawdziwy monolog?
-
Do kogo mówię , gdy mówię do kamery?
-
Jak mówić do kilkuset osób jednocześnie , by każdy czuł, że mówię właśnie do niego ?
-
Słuchacz : sprzymierzeniec, wróg czy osoba neutralna ? Jak sobie radzić z nieprzewidzianymi reakcjami odbiorców ?
-
Ćwiczenia praktyczne kształtujące wrażliwość na dialog niewerbalny ze słuchaczami.
CO ZROBIC Z RĘKAMI ?
-
Co zdradza nasze ciało podczas wypowiedzi ?
-
Jakie rodzaje gestów są " w porządku ", a nad którymi warto zapanować i dlaczego
-
Czy mową ciała można manipulować ? Czy warto udawać ?
-
Na ile próby interpretowania mowy ciała rozmówcy się powiedzie?
"JAK TO SPRZEDAĆ" czyli interpretacja tekstu własnego lub cudzego - część pierwsza
-
Rola akcentu i intonacji
-
Cisza mówi najwięcej - rola pauzy. Ćwiczenia na tekście
-
Na ile ściśle trzymać się tematu - rola żartu, dygresji, przykładu.
-
Jak mówić, by zostać zrozumianym i zapamiętanym
-
Jak sprawić, by wypowiedź " żyła", jak "być sobą " na scenie i przed kamerą
-
"Ekspert - pasjonat" kontra:" Znudzona sprzedawczyni " - czyli o wewnętrznym nastawieniu mówcy do prezentowanego tematu
-
Czy prezentacja załatwi wszystko ? Co jest pożądane w slajdach, a co "zabija " wystąpienie. Jak odnaleźć się na tle slajdu
DOBRA TECHNIKA TO PODSTAWA. DYKCJA , ODDECH I EMISJA GŁOSU JAKO ŚRODKI WYZWALAJĄCE EKSPRESJĘ
ODDECH JAKO POCZĄTEK WSZYSTKIEGO I ŹRÓDŁO MOCY
-
uświadomienie roli oddechu w procesie mówienia
-
na czym polega prawidłowa praca oddechem?
-
ćwiczenia pomagające zrozumieć pracę poszczególnych mięśni w procesie oddychania i mówienia ćwiczenia kształcące prawidłowe odruchy i gospodarowanie oddechem
-
co to jest i jak działa przepona; „ podparcie przeponowe”
-
fazy oddechu
-
oddech a emocje
-
relaksacja i koncentracja, ich znaczenie w procesie mówienia i sposoby osiągania
-
przykłady ćwiczeń relaksacyjnych
-
ćwiczenia na koncentrację
REZONATORY, CZYLI : " BRZMIEĆ JAK RADIOWIEC "
-
co decyduje o barwie głosu i o jego sile ?
-
w jaki sposób możemy pogłębić brzmienie głosu i uczynić go milszym dla ucha ?
-
Co to są rezonatory ? Ćwiczenia pozwalające pogłębiać barwę głos
-
Rodzaje nastawienia głosowego. Które z nich są prawidłowe ? Ćwiczenia.
"GŁOS JAK DZWON" - Z MIKROFONEM CZY BEZ ? - EMISJA GŁOSU
-
pułapki w pracy z mikrofonem i jak sobie z nimi poradzić
-
a jeśli mikrofonu brak ?
-
ćwiczenia otwierające rezonatory, kształtujące siłę i barwę głosu
DYKCJA - CZYLI MÓWIĆ W SPOSÓB ELEGANCKI
-
w jaki sposób dzięki dobrej dykcji możemy budować nasz wizerunek na scenie i na codzień ?
-
wspomaganie emisji głosu i przełamywanie monotonii wypowiedzi dzięki świadomemu operowaniu wymową
-
pułapki dykcyjne
-
ćwiczenia kształtujące dobrą wymowę i świadome nią operowani
-
ćwiczenia otwierające rezonatory, kształtujące siłę i barwę głosu
-
rola " dużych " samogłosek i " ekspresyjnych" spółgłosek . Ćwiczenia praktyczne.
-
egzamin ustny w formie praktycznej
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- zaliczenie egzaminu końcowego w formie praktycznej.
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia,np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
- Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
W jakich godzinach jest realizowana usługa: zegarowe czy dydaktyczne
- Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 032,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 032,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Łopacka
Zajmuje się działalnością warsztatowo - szkoleniową dla dzieci, młodzieży i dorosłych(w tym dla firm).Pracuje jako nauczyciel w ZSPMiR im. Reymonta w Częstochowie wykładając autorski program w ramach Zajęć Aktorsko–Teatralnych, udzielając się w organizowanych przez szkołę akcjach medialnych o zasięgu regio-lub ponadregionalnym przygotowuje uczniów do wystąpień scenicznych.Prowadzenie warsztatów teatralnych i szkoleń z zakresu wystąpień publicznych dla nauczycieli oraz dla biznesu - m.in. szkolenia dla członków zarządu oraz pracowników firm : Selvita, Sandler, Politan, Rockhunters, Nomax Trading,Akademia Bohaterów Sprzedaży.W pracy wykorzystuje wiedzę i doświadczenie zdobyte w czasie studiów i pracy zawodowej.Uczy technik związanych z mówieniem i przemawianiem zarówno w warunkach wystąpień scenicznych jak i przed kamerą. Inspirując się metodami dramy stworzyła wiele autorskich ćwiczeń dotyczących problematyki ekspresji niewerbalnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi