SZKOLENIE UMIEJĘTNOŚCI PREZENTACJI HANDLOWYCH PRACOWNIKÓW FIRMY
SZKOLENIE UMIEJĘTNOŚCI PREZENTACJI HANDLOWYCH PRACOWNIKÓW FIRMY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespół sprzedaży, handlowcy, doradcy klienta, pozostałe osoby mające kontakt z klientami w procesie obsługi oraz sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia spotkań handlowych w formie bezpośredniej, telefonicznej i przy użyciu rozmów stosując profesjonalne techniki sprzedaży i komunikacji z klientem, metody polepszania emisji głosu,wymowy i sposobu wypowiedzi, tworzenia profesjonalnych prezentacji handlowych ustnych podczas spotkań, przed kamerą i pisemnych dla klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada wiedzę dotyczącą metod polepszania emisji głosu, technik komunikacji niewerbalnej, właściwej prezentacji przed kamerą, oraz podczas spotkań handlowych w formie bezpośredniej, telefonicznej oraz przy użyciu rozmów, określania profili osobowości rozmówców, oraz właściwe reagowanie, tworzenia ofert „pisanych” w nowoczesnej interesującej formie, panowania nad stresem własnym i rozmówców w trakcie rozmów W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: wykonuje pracę samodzielnie i skutecznie nawiązuje samodzielnie kontakty handlowe potrafi skutecznie zainteresować rozmówcę podczas rozmów potrafi radzić sobie w trudnych sytuacjach handlowych, tworzy profesjonalne prezentacje handlowe pisze ciekawe oferty handlowe, używając oryginalnego, unikalnego słownictwa panuje nad emocjami/stresem własnym i rozmówców odczytuje przekazy niewerbalne swoich rozmówców | Kryteria weryfikacji Szkolenie umiejętności prezentacji handlowych pracowników firmy jest kluczowym elementem zwiększenia efektywności działań sprzedażowych. Kryteria uczenia się: Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy na temat prezentacji handlowych przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena oferty stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się stosuje techniki polepszania emisji głosu, wymowy i sposobu wypowiedzisamodzielnie realizuje plany sprzedażowe planuje efektywnie swoją pracę osiąga zakładane cele sprzedażowe stosuje dobre praktyki kupieckie w codziennej pracy W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: współpracuje z zespołem stosuje zasady etyki biznesowej oraz zwykłej ludzkiej uczciwości samodzielnie stosuje w praktyce posiadane umiejętności komunikacyjne z szacunkiem i bez uprzedzeń do ludzi | Kryteria weryfikacji Szkolenie umiejętności prezentacji handlowych pracowników firmy jest kluczowym elementem zwiększenia efektywności działań sprzedażowych. Kryteria uczenia się: Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy na temat prezentacji handlowych przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena oferty stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest przeznaczone nie tylko dla handlowców ale wszystkich którzy mają kontakt z klientem w firmie, i stawiają na lepszą komunikację i budowanie zaufania z klientami.
-
Siła głosu – techniki polepszania emisji głosu, wymowy oraz sposobu wypowiedzi
-
Komunikacja niewerbalna – mowa mojego ciała – część teoretyczna oraz praktyczne ćwiczenia
-
Komunikacja niewerbalna – mowa ciała rozmówcy – jak odczytywać przekaz niewerbalny, no co zwracać uwagę, jak to rozumieć, jak reagować.
-
Metodyka panowania nad emocjami/stresem własnym podczas rozmów handlowych.
-
Metodyka panowania nad emocjami/stresem rozmówców – pozytywny wpływ.
-
Prezentacja handlowa – telefoniczna, osobista, przy użyciu kamery – ćwiczenia.
-
Zmieniamy słownictwo handlowe – bądź ciekawy, oryginalny, unikalny. Dlaczego niektóre słowa oddziałują negatywnie a inne pozytywnie? Czego unikać w rozmowach, prezentacjach i ofertach handlowych? Część teoretyczna oraz praktyczna w formie ćwiczeń przed grupą.
-
Jak tworzyć skupiające uwagę prezentacje handlowe, oraz jak pisać oferty handlowe aby zaciekawiły odbiorcę – metodyka, dobre praktyki, przykłady – oraz praktyczne ćwiczenia na realnych klientach - tworzymy prawdziwe oferty.
-
Stworzenie własnej oferty
Efektem szkolenia będzie poprawa wskaźników biznesowych, czyli efektów sprzedażowych osiąganych przez uczestników szkolenia i całej firmy, zwiększenie efektywności spotkań handlowych, większa ilość dokonywanych transakcji, polepszenie rentowności transakcji dokonywanych, zwiększenie udziału usług dodatkowych w sprzedaży.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
Aktywny udział z szkoleniu oraz w warsztatach / ćwiczeniach będących częścią składową projektu szkoleniowego, stworzenie oferty handlowej
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia,
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
W jakich godzinach jest realizowana usługa:
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 328,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 328,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Kalski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy uczestnicy otrzymają podręcznik szkoleniowy zawierający rozbudowany opis każdego poruszanego zagadnienia – 80 stron materiału szkoleniowego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi