MARKETING w SOCIAL MEDIACH Skuteczny marketing online pomocny w prowadzeniu biznesu - strategie marketingowe, strona internetowa, media społecznościowe.
MARKETING w SOCIAL MEDIACH Skuteczny marketing online pomocny w prowadzeniu biznesu - strategie marketingowe, strona internetowa, media społecznościowe.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany do właścicieli oraz pracowników firm, które chcącą zadbać o wizerunek firmy i marki w sieci przy wykorzystaniu popularnych mediów społecznościowych. Osoby rozpoczynające przygodę z mediami społecznościowymi. Osoby pracujące w zawodach pokrewnych (account managerowie, copywriterzy, content managerowie, blogerzy, osobowości medialne). Osoby pracujące w social mediach (na stanowiskach menadżerskich). Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs, dzięki któremu stworzysz skuteczną strategię w mediach społecznościowych oraz będziesz sprawnie zarządzać komunikacją, reklamą oraz społecznością.Celem kursu jest poznanie możliwości reklamowych, jakie dają media społecznościowe i ich skuteczne wdrożenie w codzienną działalność firm, a także porównanie potencjałów marketingu internetowego i jego tradycyjnych aspektów, dodatkowym celem jest rozwój umiejętności z zakresu tworzenia treści oraz edycji zdjęć i materiałów wideo.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik: zna i rozumie jak działa każda z platform społecznościowych. Opanował techniki kreowania grup docelowych w mediach społecznościowych z podziałem na platformy. Wie jak skutecznie wypromować swoją firmę. Umie zbudować skuteczną strategię w mediach społecznościowych, zwiększyć widoczność swojego biznesu w przestrzeni internetowej oraz tworzyć wartościowe treści, które przyciągną nowych klientów.Uczestnik potrafi: tworzyć skuteczne strategie w social mediach i ma opanowaną ich realizację krok po kroku, dobierać grupy docelowe, monitorować wyniki kampanii i dostosowywać strategie w zależności od ich skuteczności. Opanował kreowanie grupy docelowej w Social Media z podziałem na platformy oraz zna tajniki reklamowania. Uczestnik zdobył umiejętność samokształcenia się w zakresie wiedzy z obsługi mediów społecznościowych, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz nauczył się prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie wywiadu swobodnego, obserwacji w warunkach rzeczywistych i prezentacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Demografia mediów społecznościowych.
Czy mają rację Ci, którzy twierdzą, że Facebook się zestarzał?
Czy każda firma powinna być na Facebooku i dlaczego tak.
a) Lejki marketingowe, czyli ile razy klient musi spotkać się z Twoją firmą, by dokonać zakupu.
b) czy Facebook wspiera zatrudnienie? Czyli jak portal pomaga w tym, byś nie musiał pracować za dwóch.
Po tej części szkolenia będziesz w stanie określić wiek użytkowników danych portali społecznościowych, co pomoże Ci wybrać najlepsze miejsce dla reklamowania Twojej firmy. Omówimy, dlaczego każdy, nawet mikro przedsiębiorca powinien być obecny w świecie social media zarówno pod względem sprzedaży, jak i wsparcia procesu zatrudnienia.
Wprowadzenie
a) – założenie konta osobistego.
b) – założenie konta firmowego.
c)- konkurencja. Dlaczego warto ją podglądać?
d)- Google trends.
e)- Monitorowanie mediów społecznościowych.
Po tej części szkolenia będziesz umieć założyć konto osobiste, jak i firmowe fanpage. Nauczymy się odpowiednio opisywać firmę, umiejętnie podpatrywać konkurencje oraz odpowiednio dobierać tematy do komunikacji dzięki wybranym narzędziom marketingowym.
Zaczynamy
a) Słabo piszę, więc się do tego nie nadaję. Nie prawda.
b) Jesteś tu po to, by rozwiązać problem klienta. Czyli dlaczego to życie przynosi najlepsze tematy do wpisów.
c) Facebook na Ciebie nie zaczeka, czyli jakie są najlepsze godziny do dodawania postów.
c1) Jak często powinieneś publikować na Facebooku?
d) Planowanie postów z wyprzedzeniem.
e) edge rank, czyli co Facebook lubi najbardziej.
f) Media społecznościowe, czyli głos dla Wszystkich. Jak prosić o komentarze, jak na nie reagować.
W tej części szkolenia będziemy uczyć się pisać w interesujący dla potencjalnego klienta sposób. Ustalimy najlepsze godziny publikacji. Poznamy narzędzia, które wskażą różnego rodzaju błędy w tekście. Przyjrzymy się programowi, który pomoże określić, czy nasz tekst jest przejrzysty i zrozumiały. Ponadto nauczymy się planować wpisy z wyprzedzeniem, co pozwoli robić to w chwili, w której naprawdę masz na to czas. Porozmawiamy też o algorytmie facebooka i o tym, jak próbować się do niego dopasować. Nauczymy się rozpoczynać i moderować dyskusje w sieci.
No dobra, ale nie jestem grafikiem!
a) Nie musisz. Internet pełen jest zdjęć i programów, które go z Ciebie zrobią.
b) Tworzenie grafiki na przykładzie programu canva.
OK, ale na fotografa to już mnie nie stać!
a) Edycja zdjęć w smartfonie.
b) Edycja zdjęć z użyciem darmowych aplikacji.
Materiały wideo. Czy znajdę je w sieci?
a) Ogólnodostępne wideo w programie canva.
Edycja video
Edytowanie video w telefonie za pomocą programu inshot.
W tej części szkolenia będziemy ćwiczyć samodzielną edycję zdjęć oraz materiałów video, a także poznamy portale, z których bezpłatnie lub za niewielką opłatą będziemy mogli pobierać materiały foto i video przygotowane przez profesjonalnych twórców.
Grupy.
a) Jak je wyszukiwać?
b) Czy warto samemu je tworzyć?
c) Dlaczego warto do nich dołączyć?
W tej części szkolenia zbadamy istotę grup tematycznych na facebooku. Ustalimy, czego możemy się z nich dowiedzieć. Sprawdzimy, czy rozwiązaniem będzie dołączenie do już istniejących, czy jednak stworzenie własnej.
Reklama na Facebooku, jej rodzaje i cele.
a) Co mogę zyskać, reklamując się na Faceboku?
b) Subskrybenci, rozmowy handlowe, wydarzenia i inne…
c) Reklama przyciskiem promuj post czy w menadżerze?
d) Targetowanie reklamy na Facebooku.
e) Wykluczanie lokalizacji i osób.
f) Dane demograficzne, zainteresowania, zachowania.
g) Czy mogę reklamować się u nowożeńców?
h) Umiejscowienie reklamy.
i) a może w Messengerze?
j) koszt reklamy
k) analiza i optymalizacja
l) czym są wskaźniki jakości reklamy i o czym nas informują?
m) jak poprawić skuteczność mojej reklamy
m1) Grupa docelowa, grafika, tekst, albo…. oferta.
W tej części szkolenia poznamy mechanizmy tworzenia reklam na portalu facebook. Nauczymy się oceniać ich skuteczność oraz je aktualizować w przypadku, w którym uznamy, że ta nie jest satysfakcjonująca.
Marketing tradycyjny, ulotki, plakaty, banery
a) czy warto?
b) czy nasz mózg zapisuje reklamy widziane po drodze do pracy?
c) ulotka, plakat, baner, tak!… ale
W ostatniej części szkolenia porównamy to, czego się dowiedzieliśmy z danymi na temat dzisiejszej skuteczności tradycyjnych form reklamy. Przypomnimy sobie jak tworzyć ulotki, plakaty czy banery. Również z wykorzystaniem programów, które poznaliśmy na wcześniejszych etapach naszego szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Skuteczny marketing online pomocny w prowadzeniu biznesu - strategie marketingowe, strona internetowa, media społecznościowe. | Prowadzący wykładowca z zasobów fimrowych | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Skuteczny marketing online pomocny w prowadzeniu biznesu - strategie marketingowe, strona internetowa, media społecznościowe. | Prowadzący wykładowca z zasobów fimrowych | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 02:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 813,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto136,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
wykładowca z zasobów fimrowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę. Materiał merytoryczny oparty będzie o przykłady i ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyczny sposób poznać zastosowanie obecnie obowiązujących przepisów a także podzielić się między sobą doświadczeniem w zakresie omawianej problematyki.
Informacje dodatkowe
Zajęcia na kursie odbywają się zgodnie z wykazem godzinowym, w oparciu o godziny lekcyjne trwające 45 minut (3 godzin lekcyjnych)
16.30-18,00 wykład -90 minut- 2 godz.lekcyjne
18.15-19,45 wykład -90 minut- 2 godz.lekcyjne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- w pobliżu bezpłatny parking