Profesjonalne umiejętności managerskie - 14 godzin
Profesjonalne umiejętności managerskie - 14 godzin
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przyszli kierownicy, liderzy, managerowie, kadra zarządzająca.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Profesjonalne umiejętności managerskie - 14 godzin" przygotowuje do samodzielnego zarządzania przedsiębiorstwem w celu zachowania dynamiki rozwoju pracowniczego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza przedsiębiorstwem oraz pracownikami. | Kryteria weryfikacji - efektywnie planuje działania, organizuje pracę zespołu oraz kontroluje postępy,- nawiązuje skuteczną komunikację z pracownikami (rozpoznaje osobowości pracowników, określa wspólne cele, przekonuje do własnej wizji), - usuwa bariery komunikacyjne, - pełni rolę mediatora w konflikcie wśród pracowników, - egzekwuje oddelegowane zadania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Profesjonalne umiejętności managerskie - 14 godzin obejmuje 14 godzin dydaktycznych (1 godz. = 45minut).
Szkolenie skierowane jest do przyszłych kierowników, liderów, managerów, kadry zarządzającej.
Program:
Moduł 1 Podstawowe funkcje przywództwa
- Jakie są kluczowe funkcje w profesjonalnym przywództwie?
- Planowanie działań, organizowanie pracy zespołu, kontrolowanie postępów
- Rola lidera w firmie
- Charyzma - a co to jest? Jak to wykorzystać w praktyce
Moduł 2 Kompetencje managera
- Podział kompetencji: poznawcze, społeczne, osobiste i organizacyjne
- Diagnoza mocnych stron i stron do poprawy
- Style managerskie - który jest mi bliski?
- Co mnie motywuje do pracy?
Moduł 3 Budowanie autorytetu managera
- Osobowość pracowników a sposoby komunikacji z każdym z nich
- Wartości zawodowe moje i moich pracowników - identyfikacja wspólnego pola
- Techniki wpływu społecznego - jak przekonać pracowników do własnej wizji
Moduł 4 Skuteczna komunikacja ze współpracownikami
- Rola komunikacji niewerbalnej w kontaktach z personelem
- Narzędzia skutecznej komunikacji
- Błędy i bariery komunikacyjne
Moduł 5 Dynamika rozwoju pracowniczego
- Fazy rozwoju zespołu
- Sposoby radzenia sobie z konfliktami wśród pracowników
Moduł 6 Delegowanie zadań
- Zasada Pareto - praktyczne wykorzystanie
- Techniki ustalania priorytetów w pracy zawodowej
- Pilność i ważność zadań - Metoda Eisenhauera
- Jak delegować, żeby nie mieć trudności w egzekwowaniu efektu
- Zasady tworzenia celów zawodowych
Moduł 7 Egzekwowanie i udzielanie informacji zwrotnej
- Co wolno, a czego nie wolno w trakcie udzielania informacji zwrotnej?
- Modele informacji zwrotnej (Kanapka, komunikat JA, Szybka reprymenda, Szybka pochwała)
- Możliwe trudne reakcje pracownika (pojemność osobista pamięci, sposoby reakcji)
Moduł 8 Symulacje na przykładzie sytuacji rzeczywistych w pracy managera
- Ćwiczenie roli managera - scenki
- Informacja zwrotna nt. mocnych stron i stron do poprawy
- Podsumowanie zdobytych umiejętności
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 730,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 730,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto195,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Ludzińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały piśmienne (skrypt), teczka, długopis, notes, autorskie ćwiczenia i narzędzia do samopisu.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy z SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska, określającej warunki świadczenia usługi.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w formie pliku pdf.
Szkolenie dwudniowe - będzie odbywać się w godzinach 8:00-14:00 każdego dnia. Szczegółowy harmonogram zostanie opublikowany na tydzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia stacjonarnie na terenie Lublina, po wcześniejszym uzgodnieniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
a) platforma: aplikacja Zoom;
b) minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne;
- głośniki i mikrofon - wbudowane, wejście USB lub bezprzewodowe Bluetooth;
- kamerka internetowa - wbudowana lub wejście USB;
- system operacyjny - macOS, Windows 10, Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Ubuntu 12.04 lub wyższy;
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki:
- Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
d) niezbędne oprogramowanie:
- materiały będą udostępnianemiędzyinnymi w formatach: .pdf, .doc, .odt; do ich odczytania będą potrzebne programy - odpowiednio: Adobe Acrobat Reader, Microsoft Word lub OpenOffice lub LibreOffice.